Raport S.A
przez Mateo264, 2014-09-16 23:45:51
Pracuję w tej firmie od półtorej roku i lepszego pracodawcy chyba w Koszalinie nie znajdę. Wspaniała, pomocna, komunikatywna kadra kierownicza, niesamowici pracownicy gwarantujący świetną, miłą atmosferę. Firma oferuje stabilną, aczkolwiek odpowiedzialną pracę, wynagradza jedna wyżej niż najniższa krajową. Wypłata zawsze na czas, bez żadnych problemów. Liczne imprezy integracyjne. Polecam ludziom pracowitym i odpowiedzialnym.

PHO Tom-San
przez JPPPhack, 2014-11-26 09:20:23
W odpowiedzi, na pytanie o zarobkach i stanowiskach. Wiem, że na poczatek i tak będziesz miał okres próbny.

Cristal usługi sprzątające Agata Kozłowska
przez Katarzyna, 2014-12-02 11:01:54
Uczciwa Szefowa,oczywiście wymagająca.Zarobki ok.Polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Ładoński - Arsen Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Arsen? Specjalizujemy się w handlu hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy produkty takie jak farby, chemia i różnego rodzaju materiały budowlane oraz artykuły wykończeniowe i dekoracyjne.
Gdzie fizycznie mieści się wasza firma? Główna siedziba znajduje się w Grabowcu tj. w okolicach Sieradza. Tutaj mieści się centrala firmy oraz magazyn. Do tego posiadamy kilka oddziałów.
W których miastach mieszczą się wasze oddziały? Znajdują się one w Sieradzu, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Łodzi i Głownie.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie? Zatrudniamy blisko 100 osób.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutują państwo pracowników? Z uwagi na to, że jesteśmy firmą handlową, to poszukujemy głównie sprzedawców, przedstawicieli handlowych, magazynierów i kierowców.
Czego oczekujecie od swoich pracowników? Odpowiadając na to pytanie skoncentruję się na sprzedawcach i przedstawicielach handlowych. Oczekujemy od nich przede wszystkim kreatywności, motywacji do pracy i chęci uczenia się, a także zaangażowania i utożsamiania się z firmą. ...
"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...