Link-Bus Kraków S.C. Jacek Wierzbicki Teresa Wierzbicka
przez zkatowic, 2014-11-19 12:29:31
Szkoda że ta firma zrezygnowała z połączeń Katowice-Kraków.
Duże czyste autobusy, działający Wi-fi i oczywiście cena.

PBR MEDIA
przez Ewelina Kurzawa, 2016-08-03 11:24:22 [użytkownik zarejestrowany]
Polecam firmę PBR Media Katowice bardzo fajna współpraca i możliwość dorobienia pieniędzy

Agata S.A.
przez E-rzecznik Agata Meble, 2014-08-11 15:20:36
Szanowna Pani,
czy zgłaszała Pani ten problem do działu kadr salonu? Bardzo prosimy o przesłanie dokładnie opisanych wydarzeń o których Pani wspomina. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się w pracy jak w domu. Jednak nie zgłaszając takich problemów, ciężko jest nam wprowadzać zmiany.
Bardzo prosimy o kontakt!
Pozdrawiam E-Rzecznik Agata Meble

Wpisy z naszego BLOGA:

Katowice są jednym z najważniejszych ośrodków gospodarczych w Polsce. Stolica województwa śląskiego może pochwalić się setkami nowych inwestycji w ciągu kilku ostatnich lat. Biznes rozwija się tu prężnie – do Katowic przyjeżdżają przedstawiciele zagranicznych przedsiębiorstw, chcących uruchomić tu swoje oddziały. W efekcie praca w Katowicach ...
Czytaj więcej >>
Od 1996 roku w Katowicach funkcjonuje Specjalna Strefa Ekonomiczna. W najbliższym czasie mają tam powstać nowe miejsca pracy, za sprawą wydania kolejnych zezwoleń na otwarcie działalności gospodarczej. O strefie Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna położona jest w województwie śląskim i obejmuje grunty o łącznej powierzchni 1929,154 ha, rozciągaj...
Czytaj więcej >>
Zgodnie z informacjami z Głównego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w Katowicach wynosiła zaledwie 2,8 proc., wobec 4 proc. w styczniu tego samego roku. Ten poziom można interpretować w taki sposób, że w stolicy woj. śląskiego nie pracuje ten, kto nie chce. Niemniej w poszczególnych dzielnicach Katowic sytuacja na rynku pra...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...
"Wywiad z Agnieszka Barańska - Lakma"
"Wywiad z Sylwia Grzebień - Lakma"
"Wywiad z Jacek Małecki - Lakma"
Jakie były początki firmy? Lakma Strefa to jedna z największych całkowicie polskich firm działających na polskim rynku chemii gospodarczej.
Kiedy rozpoczęła się żmudna droga na szczyt i jakie były początki firmy? Firma ma swoje korzenie w Cieszynie. Tam od 1988 roku działa firma Lakma sp. z o.o., która  na początku lat 90-tych produkowała chemię budowlaną i gospodarczą.  To pod jej skrzydłami w 1993 roku powstała marka Sidolux – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów środków czystości w naszym kraju. W 1998 roku powstał nowy zakład produkcyjny w Warszowicach koło Żor. Przeszedł on pod nowoutworzoną spółkę – Lakma Strefa – i tam też została przeniesiona produkcja chemii gospodarczej wraz z marką Sidolux.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ogromnie ważnym momentem w życiu firmy było opracowanie w 1993 roku pierwszych receptur środków czystości i stworzenie marki Sidolux. Dzięki niezwykłej jakości Sidolux przebojowo wdarł się na rynek, szybko zdobywając serca polskich konsumentów. Kolejne lata to pieczołowite rozwijanie tej marki. Powstawały kolejne produkty, które świetnie dopasowane były do ciągle zmieniających się potrzeb konsumentów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Sidolux to nie tylko preparaty do mycia i pielęgnacji podłóg. Pod tą marką można również dostać świetne jakościowo środki do m.in. mebli, mycia okien, lodówek, kuchni i ekranów LCD. To marka całkowicie kompletna i to właśnie dzięki swojej różnorodności oraz wysokiej jakości jest jedną z najchętniej kupowanych marek do sprzątania domu w Polsce. Innym bardzo ważnym momentem w życiu firmy było stworzenie i wprowadzenia na rynek pereł piorących Perlux. To wyjątkowy na skalę ogólnoświatową produkt piorący, który jako jedyny łączy w sobie proszek do prania i żel. Od zawsze u podstaw naszej firmy stoi innowacyjność. Perlux jest najlepszym dowodem na to, że potrafimy wprowadzać preparaty, które nie tylko są wyjątkowe na skalę ogólnopolską, ale także ogólnoświatową. Perły piorące wprowadzają firmę na zupełnie nowy poziom rynkowy i technologiczny. ...
"Wywiad z Liliana Sobieska - Fundacja PATRIA"
Jak wyglądały początki Fundacji Patria? Fundacja Patria powstała w 2004 roku w Poznaniu. W 2006 roku przeniosła się na tereny podarowane przez fundatora Michała Wojtczaka – 20 ha nad jeziorem Lednica w Imiołkach. Tu zaczęła się realizacja marzeń o ośrodku dla potrzebujących dzieci, położonym w wyjątkowym miejscu Polski – nad jeziorem, gdzie na wyspie odbył się chrzest Mieszka I i Dobrawy.
Jak wyglądał rozwój infrastruktury w Fundacji Patria? Na swoim terenie w Imiołkach Fundacja Patria, wykorzystując projektowe fundusze unijne, zwracając się o darowizny do firm, współpracując z władzami gminy, zgodnie z zatwierdzonym planem zabudowy, pobudowała: stajnie z niedużą krytą ujeżdżalnią, dom mieszkalno-użytkowy o powierzchni 160 m kwadratowych, pole namiotowe z zapleczem sanitarno-kuchennym, drewnianą wiatą – wigwam, odkrytym amfiteatrem. Rozprowadziła prąd, wodę, kanalizację, gaz do przyszłych, zaplanowanych budynków mieszkalnych.      
Jaka jest misja fundacji? Misja Fundacji Patria to udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego, gdzie na poziomach lokalnych, budując „małe ojczyzny”, obywatele widzą sens społecznej aktywności, współdzielenia i odpowiedzialności za dobra wspólne. Gdzie w miarę rozwoju społeczności następuje niwelowanie różnic w dostępie do dóbr. Fundacja chce być organizacją, która wspiera inicjatywy w tym zakresie. Jednocześnie pracuje bezpośrednio z dziećmi zagrożonymi wykluczeniem, aby czuły się pełnoprawnymi obywatelami. Fundacja chce być miejscem, do którego osoby z nią związane, mogą powracać w chwilach radości i zwątpienia.   ...