Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AERO SYSTEM Przemysłowe instalacje elektryczne i automatyki
przez 666, 2017-06-21 15:53:22
Polecam

ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez FF, 2017-06-20 21:32:47
Dobra atmosfera, kasa ok wypłacana na czas ( socjal, premie), spotkania z pracownikami:)

Graser Sp. z o.o.
przez Krzy$, 2017-06-19 09:08:57
Odpowiedź na: [Norma - 2017-06-18 18:13:05]:
Pracuje na szklarni z ogórkami w okolicach. Nie jest źle, domki są fajne jednorodzinne z internetem. Luksusów nie ma ale nie jest źle. Do pracy dojeżdżamy samochodem, a szklarnie mamy 10 km od chaty więc luz, nie dojeżdżamy rowerem. Mamy koordynatora PRzemka na tej stronie, idzie się z nim dogadać.Ogólnie polecam, są plusy i minusy jak wszędzie, ale porównując inne agencje gdzie nie miałem godzin, mieszkałem w bungalow z większą ilością osób niż teraz w domie, to ta agencja nie jest zła. Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w połowie stycznia 2017 roku ogłosił przyszły nabór wniosków od beneficjentów na stworzenie miejsc pracy w Bielsku-Białej w przedsiębiorstwach społecznych – spółdzielniach socjalnych. Nabór odbędzie się w dniach od 1 do 14 lutego bieżącego roku. Dla kogo dofinansowania? Najprawdopodobniej w najbliższej prz...
Czytaj więcej >>
Grupa Rosti należąca do szwedzkiego koncernu Nordstjernan, rozpoczęła działalność już w 1944 roku. Obecnie na całym świecie, w tym również w Polsce znajdują się zakłady tej marki. Rosti posiada m.in. dwa w Białymstoku i zatrudnia w nich około 1300 pracowników. Inwestycje na Podlasiu Pion europejski Grupy Rosti rozwija się na terenie Polski i inwest...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim zgodnie z informacjami publikowanymi przez Główny Urząd Statystyczny i gromadzonymi przez urzędy pracy najlepiej zarabia się w stolicy województwa, czyli w Białymstoku. Jakie zawody pozwalają uzyskać najwyższe wynagrodzenie? Płaca w granicach 2000-3000 zł brutto Według GUS, pracownicy biurowi, administracyjni, asystenci i a...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mirosław Zossel - Partner Tele.com Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Partner Tele.com powstała w 2001 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Momentów ważnych i kluczowych w historii Partner Tele.com było parę. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, iż pierwotnie firma liczyła zaledwie kilka osób. Nasze działania oraz zainteresowanie proponowanymi przez nas produktami było tak duże, że bardzo szybko musieliśmy zatrudnić kolejnych handlowców i specjalistów, aby móc sprostać wymaganiom rynku. Konsekwencją tego była zmiana siedziby firmy na większą. Zależało nam na tym, aby zapewnić pracownikom komfortowe warunki pracy.
Czemu zawdzięczają Państwo sukces na skalę europejską? PartnerTele.com szybko stała się firmą wiodącą w swojej branży, rozpoznawalną najpierw w Małopolsce, a później w kolejnych regionach Polski. Następnym etapem naszego rozwoju było wyjście poza granice kraju i praca nad pozytywnym wizerunkiem, dzięki któremu jesteśmy szanowaną marką, z którą chętnie współpracują kraje Unii Europejskiej. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby odpowiadać na potrzeby kontrahentów. Priorytetem Partner Tele.com jest satysfakcja klientów, niezwykle istotna jest również jakość oferowanych produktów. ...
"Wywiad z Dr. Janusz Signetzki - W.P.I.P. Sp. z o.o. Sp. K."
Jakie były początki firmy? Już początkowe działania właścicieli W.P.I.P. zapowiadały kontynuowaną do dziś strategię rozwoju, opartą o nowoczesne technologie i innowacje. Założona w 1993 roku przez Bolesława Jerzego Stasika i Dariusza Stasika firma, jako pierwsza w Polsce wprowadziła do sprzedaży system rur preizolowanych w ciepłownictwie i rozpoczęła ich produkcję w ramach joint venture, z duńskim partnerem biznesowym. Krokiem milowym w rozwoju firmy było nawiązanie w 1997 roku współpracy z amerykańską marką ASTRON (obecnie w rękach szwedzkiego LINDAB), liderem w dziedzinie konstrukcji stalowych. Do dziś W.P.I.P. projektuje i buduje wiele obiektów przemysłowych, korzystając z systemowych rozwiązań ASTRON. Nie ukrywam również, że duży wpływ na rozwój firmy miała i ma nadal stała kadra: bardzo wiele osób ma staż pracy dłuższy niż piętnaście lat. Ja osobiście zaczynałem pracę w W.P.I.P. w 1999 roku i nie wiem nawet, kiedy to zleciało…
Czego poszukujecie Państwo u potencjalnych pracowników? Przede wszystkim odpowiedzialności, zaangażowania i inicjatywy. Firma W.P.I.P. stawia na samodzielność w działaniu, oczywiście w oparciu o wypracowane procedury systemów ISO 9001, 14001, 18001 oraz systemu zarządzania programu ERP. Systemy te są podstawą świadczenia wysokiej jakości usług naszym klientom. Wiedza techniczna jest oczywiście istotna, ale w przedsiębiorstwie funkcjonującym na bazie projektów, liczą się przede wszystkim umiejętności interpersonalne oraz zapał w dążeniu od osiągnięcia celu. W.P.I.P. od lat realizuje strategię biznesową zorientowaną na klienta w myśl filozofii marketingu relacji win-win. Dlatego potrzebujemy  uczciwych ludzi, umiejących słuchać i precyzyjnie odpowiadać na potrzeby inwestorów. Otwartość, budowanie partnerskich relacji z interesariuszami i czytelna, klarowna komunikacja pomiędzy uczestnikami projektu to warunek konieczny, by rozpocząć karierę w W.P.I.P. ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...