Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
3 Ryzy Sp. z o.o.
przez anonim, 2015-01-08 16:27:28
Super!!! Super!!! Super!!!
Pracowałam prawie dwa lata jako przedstawiciel handlowy. Wysokie zarobki, świetny przełożony. Rewelacyjna atmosfera. Pracodawca godny polecenia.

Cartridge point
przez Kiko, 2015-03-15 17:13:22
Jako pierwsza praca to ok. Można zdobyć doświadczenie jako przedstawiciel handlowy . Pensja w dużej mierze zależy od wyników.

Abena Polska Sp. z o.o.
przez Gabryś, 2017-01-19 14:44:26
Polecam. Pracowałem jako Przedstawiciel Handlowy w Abenie. Zmieniłem miejsce zamieszkania, to i prace musiałem, ale miło wspominam pracę. Samochód, wynagrodzenie i bonusu, jak wszędzie, a czasami nawet lepiej, to zależy od podejścia.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - Mazars "
Czym zajmuję się firma Mazars? Mazars jest międzynarodową firmą specjalizującą się w audycie, księgowości, doradztwie podatkowym i prawnym oraz doradztwie biznesowym. Jednym z naszych znaków szczególnych jest audyt dużych międzynarodowych spółek notowanych na giełdzie. Świadczymy również usługi doradcze dla przedsiębiorstw o średniej kapitalizacji, firm z sektora MŚP, a nawet dla startupów.
Gdzie sięgają korzenie Mazars? Jak przedstawia się struktura spółki obecnie? Nasza historia rozpoczęła się we Francji, gdzie w roku 1940 Robert Mazars, założyciel firmy, rozpoczął jednoosobową działalność gospodarczą. Działalność ta, dzięki charyzmie założyciela z czasem wyrosła na wiodąca firmę audytorską i księgową w kraju, zaś Robert Mazars miał ogromny wkład w rozwój francuskiej rachunkowości. W latach 1995-2015 następował proces umiędzynaradawiania firmy. Obecnie grupa Mazars działa w 79 krajach, a w 15 innych posiada biura współpracujące i zatrudnia 18 000 specjalistów, w tym ponad 950 parterów. W porównaniu do naszych głównych konkurentów jesteśmy więc młodą organizacją - młodą ze względu na stosunkowo niedługą historię, ale również ze względu na wiek pracowników. Aż 53% z nich to osoby poniżej 30 roku życia. ...
"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...