Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
3 Ryzy Sp. z o.o.
przez anonim, 2015-01-08 16:27:28
Super!!! Super!!! Super!!!
Pracowałam prawie dwa lata jako przedstawiciel handlowy. Wysokie zarobki, świetny przełożony. Rewelacyjna atmosfera. Pracodawca godny polecenia.

Cartridge point
przez Kiko, 2015-03-15 17:13:22
Jako pierwsza praca to ok. Można zdobyć doświadczenie jako przedstawiciel handlowy . Pensja w dużej mierze zależy od wyników.

Abena Polska Sp. z o.o.
przez Gabryś, 2017-01-19 14:44:26
Polecam. Pracowałem jako Przedstawiciel Handlowy w Abenie. Zmieniłem miejsce zamieszkania, to i prace musiałem, ale miło wspominam pracę. Samochód, wynagrodzenie i bonusu, jak wszędzie, a czasami nawet lepiej, to zależy od podejścia.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Pawlak - ICH Poland"
Co każdy potencjalny pracownik czy kontrahent powinien wiedzieć o ICH Poland? Obecnie ICH Poland to firma z polskim kapitałem, przez pierwsze lata działalności zdobywaliśmy doświadczenie pod szyldem holenderskiej marki Eskens. Działalność firmy opiera się na trzech głównych działach: sprzedaż, serwis oraz czyszczenie maszyn do barwienia farb, tynków i lakierów. Firma zlokalizowana jest w Plewiskach koło Poznania. Tutaj znajduje się siedziba firmy, magazyn oraz dział czyszczenia maszyn. W kraju mamy kilku techników zlokalizowanych w różnych częściach kraju obsługujących awarie maszyn u klientów na terenie Polski, ale także w krajach ościennych.
Co składa się na Państwa ofertę? Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem marek Corob, Collomix i Tecmec na rynku polskim. W ofercie posiadamy dozowniki ręczne i automatyczne, miksery żyroskopowe, wytrząsarki oraz szafy lakiernicze. Oferujemy też klientom w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne farb i tynków. Prowadzimy sprzedaż, serwis oraz czyszczenie tych maszyn.
Jak wyglądały początki firmy na rynku polskim i zagranicznym? Założycielem firmy była już wspomniana holenderska firma Eskens, obsługująca wiodących producentów farb i tynków na rynku europejski, która na starcie wniosła pewien pakiet klientów. Z biegiem czasu, dzięki naszemu zaangażowaniu, sumienności i indywidualnemu podejściu, rozbudowaliśmy listę naszych klientów tworząc stabilną i rozpoznawalną na rynku europejskim markę. ...
"Wywiad z Monika Orlińska - Dakoma"
W czym specjalizuje się firma Dakoma? Dakoma to producent kosmetyków do pielęgnacji obuwia, skór i mebli oraz akcesoriów obuwniczych – wkładek, w tym również wkładek zdrowotnych będących zarejestrowanymi produktami medycznymi.
Co uznałaby Pani za największy dotychczasowy sukces firmy? Że docierają do nas podziękowania z rynku za rozwiązanie problemów, z którymi borykali się klienci oraz to, że przez 20 lat nieprzerwanie rośnie nasza sprzedaż i popyt na nasze produkty, rozszerzamy ofertę, wzrasta udział eksportu w naszych obrotach. Obecnie jesteśmy w trójce najmocniejszych dostawców akcesoriów obuwniczych w kraju. Ale wszystko to osiągamy dzięki wspaniałemu zespołowi pracowników, którzy na te sukcesy pracują. Są to ludzie w wielu przypadkach związani z firmą od samego początku, średni staż pracy w Dakomie to prawie dziesięć lat! Naprawdę jestem dumna ze stworzenia tak zgranego i dobrze się znającego zespołu.
Jakie marki należą do Dakoma? Główną marką produkowaną przez Dakomę jest Coccine. Obejmuje ona linię podstawową – kosmetyki i akcesoria obuwnicze, w tym wkładki obuwnicze, a także linie produktowe przeznaczone dla węższego kręgu odbiorców: linię sportową (specjalistyczne wkładki dla uprawiających sporty), linię Anatomic zawierającą produkty zarejestrowane z 8% vatem jako wyroby medyczne, linię do konserwacji, naprawy i pielęgnacji mebli skórzanych i drewnianych. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...