Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Kr3
przez asia, 2015-04-08 10:22:42
Promotorki mają najlepsza prace, bo nie musza byc cała noc, tylko po kilka godzin, wiec mozna sobie prace spoko pogodzic ze szkoła a jak ktos ma gadane to moze sporo zarobic.

Hansgrohe
przez Wronka, 2017-02-05 10:29:28
Pracowałam jako promotorka firmy. Świetna atmosfera, bardzo dobre pieniadze. Wszystko szczerze i prawdziwie! Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Kaczmarczyk - Polski HR International Sp. z o.o."
Polski HR świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców już blisko dwie dekady. Jak udało się zbudować silną markę przy tak dużej konkurencji ze strony zagranicznych przedsiębiorstw? Dzisiejsza pozycja holdingu to efekt wieloletnich doświadczeń biznesowych, które doprowadziły do konsolidacji rodzimego rynku Human Resources i Outsourcingu Procesów Biznesowych (BPO) pod marką Polski HR. Sukcesy na polu pośrednictwa zawodowego wywołały kolejne: idąc za ciosem, poszerzaliśmy portfel usług o inne obszary – mniej lub bardziej związane z branżą HR. Z czasem prócz rekrutacji i pracy tymczasowej pojawiły się kolejne usługi: doradztwo personalne, usługi back office etc. Współpracując z polskimi i zagranicznymi pracodawcami, widzieliśmy, jakim wyzwaniom musi sprostać branża HR, aby nadążyć za rozwojem polskiego biznesu. Stworzyliśmy projekt, którego bazą był HR, ale przewagę konkurencyjną zdobył dzięki zrozumieniu potrzeb przedsiębiorców.  
Dziś Polski HR to jeden z większych projektów Loyd S.A. Czy od początku wierzył Pan w powodzenie tej inwestycji? Powstanie spółki Polski HR było oczywistym etapem naszego rozwoju, który prowadził do konsolidacji rynku HR w Polsce. Znając branżę niemal od podszewki, byliśmy przekonani, że ten projekt może konkurować z zagranicznymi korporacjami, które wówczas dominowały na polskim rynku. System holdingowy pozwalał na współpracę kilku, a nawet kilkunastu spółek o komplementarnych specjalizacjach, co z kolei przekładało się na siłę i atrakcyjność oferty względem klientów. Skupiając w swoich strukturach mocno wyspecjalizowane podmioty, mogliśmy z sukcesem odpowiadać na potrzeby pracodawców i nadążać za branżowymi trendami. Dzięki temu koncepcja na Polski HR sprawdziła się 6 lat temu, gdy głównym problemem było bezrobocie na poziomie około 12% i sprawdza się dziś – w walce o specjalistyczne talenty. Zmieniła się jedynie nazwa – kiedyś Polski Holding Rekrutacyjny, dziś Polski HR S.A. ...
"Wywiad z Justyna Maj - EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA"
Co kryje się pod marką Paese? Paese to polskie kosmetyki do makijażu znane już na kilkudziesięciu światowych rynkach: pomadki, cienie, podkłady, pudry, maskary i inne podobne produkty. Rozwijając ofertę. Nasza firma zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków kolorowych. Są to szminki, cienie, podkłady i inne tym podobne produkty przeznaczone dla kobiet. Cały czas poszerzamy swoją ofertę – rozbudowujemy asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych, niedawno wprowadziliśmy również do sprzedaży perfumy.
Jakimi kanałami prowadzicie sprzedaż w Polsce? Rozprowadzaniem produktów zajmują się przedstawiciele handlowi, którzy zaopatrują setki sklepów drogeryjnych w kraju. Sprzedaż odbywa się również poprzez nasze stoiska kosmetyczne, które są rozlokowane w całej Polsce. Nasze kosmetyki można także nabyć drogą internetową.
I w całej Polsce zatrudniacie też pracowników. To prawda. Łącznie jest to około 150 pracowników. W terenie zatrudniamy przedstawicieli handlowych i osoby obsługujące stoiska kosmetyczne. Najwięcej miejsc pracy mamy w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie odbywa się produkcja. Tutaj też znajduje się nasze biuro, magazyn oraz działy takie jak wysyłka, eksport, marketing czy księgowość. Z kolei główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. ...
"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...