Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Kr3
przez asia, 2015-04-08 10:22:42
Promotorki mają najlepsza prace, bo nie musza byc cała noc, tylko po kilka godzin, wiec mozna sobie prace spoko pogodzic ze szkoła a jak ktos ma gadane to moze sporo zarobic.

Hansgrohe
przez Wronka, 2017-02-05 10:29:28
Pracowałam jako promotorka firmy. Świetna atmosfera, bardzo dobre pieniadze. Wszystko szczerze i prawdziwie! Polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...
"Wywiad z Agata Moraczewska - LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK SP. Z O.O."
Polacy chętnie sięgają po tak zwane energetyki? Wszyscy sięgają po napoje energetyzujące, jak i po kawę. Żyjemy w zwariowanych, nastawionych na pracę czasach. Dzień nam się dłuży, czasu mamy mniej na odpoczynek niż na przykład pokolenie naszych rodziców. Walczymy z pochmurną pogodą przez większą część roku. Staramy się pomagać naszemu organizmowi przetrwać ten trudny czas. Polacy łykają suplementy diety, piją energetyki i chodzą na fitness. To też swojego rodzaju moda czyli tak zwane  "bycie cool".
Kojarzycie się z napojami energetycznymi, ale w Waszej ofercie są także inne produkty. Jaki to jest asortyment? Zajmujemy się także dystrybucją syropów owocowych do wody oraz soków tłoczonych. Soki tłoczone to bardzo zdrowy napój. Sama mam ich zapas w domu dla dzieci.
W jaki sposób wystartowało polskie Las Vegas? Prowadziliśmy mały pub, na największym osiedlu w Tomaszowie. Byliśmy wtedy studentami. Później przyszedł czas na letnią, góralską restaurację w pobliżu Zalewu Sulejowskiego. To był fajny czas. Dużo nauczyła nas wspólna praca z ludźmi, nabraliśmy dystansu do samych siebie. Postanowiliśmy wyjechać na jakiś czas do Stanów Zjednoczonych. Odwiedziliśmy między innymi słynne Las Vegas i tak zrodził się pomysł na własny energetyk. Można tu śmiało użyć stwierdzenia, że byliśmy prekursorem tak zwanej marki własnej. Teraz sprzedaje ją większość sieci handlowych. ...
"Wywiad z Angelina Savchuk - DDS Moto-Akcesoria.pl"
Jakie były Wasze początki? Zaczynaliśmy w latach 2002 - 2003. Daniel Deneka, twórca moto-akcesoria.pl, codziennie jeździł wtedy do Berlina. Jego pomysłem był internetowy handel, przede wszystkim poprzez Allegro. Wystawiał tam sprowadzane z Niemiec produkty.
Sprzedajecie akcesoria motocyklowe. Tak jak na początku, rozwijacie swój biznes przy kooperacji z partnerami za naszą zachodnią granicą? Tak. Współpracujemy z niemiecką firmą Louis.de, która w swojej ofercie ma ponad 50 tysięcy produktów i ponad 60 sklepów. Wszystkie ich produkty są dostepne u nas. Można je zakupic przez nasz sklep www.moto-akcesoria.pl lub w jednym z naszych 12 salonów rozmieszczonych w całej Polsce. Co warto podkreślić, pięć takich punktów mamy w Warszawie.
Klientów pewnie nie brakuje? Na polskich ulicach coraz więcej posiadaczy dwóch kółek. To prawda. Zaopatrują się u nas motocykliści różnego rodzaju. Przyjeżdżają posiadacze skuterów i chopperów, kobiety, mężczyźni, a także osoby, które nie są motocyklistami, a są zainteresowane zakupem prezentu dla swoich motoznajomych. W swojej ofercie mamy coś dla każdego. ...