Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Kr3
przez asia, 2015-04-08 10:22:42
Promotorki mają najlepsza prace, bo nie musza byc cała noc, tylko po kilka godzin, wiec mozna sobie prace spoko pogodzic ze szkoła a jak ktos ma gadane to moze sporo zarobic.

Hansgrohe
przez Wronka, 2017-02-05 10:29:28
Pracowałam jako promotorka firmy. Świetna atmosfera, bardzo dobre pieniadze. Wszystko szczerze i prawdziwie! Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...
"Wywiad z Witold Sujka - Tricomed S.A."
Jak wyglądały początki firmy Tricomed S.A.? W 1839 roku powstała pierwsza w Łodzi i w Polsce zmechanizowana fabryka włókiennicza. Ponad 100 lat później w jej sąsiedztwie został utworzony Zakład Artykułów Medycznych dając początek dzisiejszej firmie TRICOMED S.A. Firma TRICOMED S.A. istnieje od 1959 roku i od początku zajmuje się opracowywaniem i wytwarzaniem biomateriałów w oparciu o dziane wyroby włókiennicze. Dorobek ponad 50 lat działalności to kilkadziesiąt oryginalnych polskich produktów dla medycyny, z których wiele zostało opatentowanych. W 1961 roku opracowano w naszej firmie pierwszą w Polsce dzianą protezę naczyniową. Była to druga taka proteza wykonana na świecie. Pierwsza, dwa  lata wcześniej, powstała w USA. Nasz pacjent przeżył z nią 45 lat. Obecnie działamy jako spółka akcyjna w ramach Grupy Kapitałowej TZMO S.A.
W czym obecnie się Państwo specjalizujecie? Czy zakres usług zmienił się znacząco na przestrzeni tych 57 lat? Obszar naszej działalności znacznie się poszerzył. W 2009 roku uzyskaliśmy status Centrum Badawczo-Rozwojowego, nasza naukowa specjalizacja to biomateriały i opatrunki specjalistyczne. Swoim profilem obejmujemy produkcję biomateriałów, opatrunków oraz wyrobów uciskowych do rehabilitacji blizn pooparzeniowych i pooperacyjnych. Działamy także w obszarze R&D w zakresie wyrobów kosmetycznych, higienicznych, inkontynentnych i medycznych. Realizujemy je na swoje potrzeby oraz na zlecenie podmiotów zewnętrznych i innych spółek Grupy Kapitałowej TZMO, np. Polleny Ewy. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...