Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
P.H.U. "AREX" Arkadiusz Struk
przez Piotr Borowiec, 2017-04-20 22:03:01
Profesjonalna firma , doświadczeni pracownicy , fachowo wykonane zlecenie . Polecam 100%

P.H.U. "AREX" Arkadiusz Struk
przez Zadowolona, 2017-04-22 21:25:52
Solidnie,profesjonalnie.Bardzo miła i przyjemna współpraca.POLECAM

STARMEAT
przez GOSC, 2017-04-12 08:45:34
PRACA OK DOBRE ZAROBKI POLECAM

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Fidos - Humansoft Sp. z o.o."
Firma Humansoft powstała 25 lat temu. Jak wyglądały jej początki? Zaczynaliśmy w roku 1991. Byliśmy jedną z pierwszych firm informatycznych w Polsce, która stworzyła program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej. Już wtedy był to system zintegrowany i otwarty na indywidualne potrzeby klientów. W późniejszym czasie, wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych aplikacji, stało się to cechą wyróżniającą nasze oprogramowanie. Obecnie skupiamy się głównie na projektowaniu rozwiązań klasy ERP, CRM, e-commerce przeznaczonych dla średniej wielkości firm handlowych, produkcyjnych i usługowych. Od kilku lat wdrażamy także system Business Intelligence – QlikView i Qlik Sense.  
Co – z perspektywy minionych 25 lat – uznałby Pan za największy sukces firmy? Jednym z naszych największych osiągnięć w ostatnich czasie było zaprojektowanie potężnego modułu do zarządzania produkcją. Przedsięwzięcie trudne, złożone, wymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu przygotowania, planowania, zarządzania i rozliczania procesów produkcyjnych. Pomimo to podjęliśmy wyzwanie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że był to „strzał w dziesiątkę”. Zapotrzebowanie na systemy do zarządzania produkcją wciąż rośnie. Nam z kolei przybywa liczba zadowolonych klientów. Jesteśmy dumni, że dzięki naszym rozwiązaniom możemy wspierać konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.   Ponad 7 lat temu, podjęliśmy także inną bardzo ważną dla nas decyzję. Dotyczyła rozszerzenia naszej oferty o narzędzia analityczne Business Intelligence, tj. system QlikView i od niedawna także Qlik Sense. Te rewolucyjne rozwiązania doskonale dopełniają naszą ofertę. Przy ich pomocy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom kompletne rozwiązanie BI w obszarach finansowych i operacyjnych. Dzięki temu dziś pracujemy dla największych, strategicznych firm oraz międzynarodowych marek.      ...
"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...