Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
GOMEZ
przez Mała, 2014-10-19 12:40:53
Pracowałam w Gomezie przez dłuższy czas i wspominam to całkiem dobrze. Może dlatego, że wcześniej byłam sprzedawcą w znanej sieciówce, gdzie naprawdę było masakrycznie (praca na akord, non stop kontrola, zero indywidualnego kontaktu z klientem, lansujący się w galerii i odwiedzający mnie "przypadkiem", żeby się pośmiać moi znajomi ze studiów -fatalnie).
Wracając do Gomeza - pensja jak wszędzie nie szałowa, ale teraz w biurze, w korporacji zarabiam dokładnie tyle samo. Atmosfera O.K. - ja miałam fajną kierowniczkę, spoko dziewczyny - w naszym salonie nie było specjalnie nadgodzin, bo dziewczyny nie brały fałszywych L4 i każda wiedziała, że inne też chcą mieć wolne weekendy. Klienci fajni, konkretni - nikt nie jedzie na Drobnika, żeby napić się kawy, czy pokazać w nowej fryzurze. Klienci przyjeżdżali, żeby coś kupić. Większość z nich kojarzyłam,znałam, obsługa nie była trudna. Jeśli ktoś lubi ludzi i interesuje się stylizowanie, doradzaniem - to praca rewelacja, może się spełnić. Właściciele na maksa wkręceni w ciuchy, często zaglądają do salonów, trochę zwracają uwagę, że to, czy tamto nie wygląda dobrze, ale generalnie są okej. Dziewczyny, które były bardziej ambitne awansowały, bo w Gomezie raczej wszyscy się znają i łatwo wychwycić, że ktoś powiedzmy dobrze rokuje. Polecam firmę osobom, które lubią modę i dobrze czują się w obsłudze wymagającego, bogatego klienta.

GOMEZ
przez pracownik, 2014-10-20 15:37:10
Praca w Gomezie jest normalna :) Jak chcesz popracować to i zarobić się da. Jak komuś się pracować nie chce, to niech nie narzeka na forum, że jest źle i tragicznie, ponieważ "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Atmosfera w pracy OK. Ja nie czuje się wykorzystywana i nadal tu pracuje.

Alfatec Sp. z o.o.
przez Magda, 2014-09-08 20:55:44
Mi sie udało dostać prace ostatnim razem. Tez czytałam te opinie i miałam lekkie obawy. Ale dziewczyny jest dobrze, fajne biuro, atmosfera ok. Po okresie próbnym sama szefowa zaproponowała podwyżkę , wypłata na czas. Z szefową nie słyszałam żeby ktoś miał problemy. Poprzednia moja praca to było nieporozumienie, tutaj jest spokojnie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...
"Wywiad z Aleksandra Figura - People Sp. z o.o."
Zacznę od pytania, które chciałby Państwu zadać nasz użytkownik Lolek. Jakie są plusy szukania pracy poprzez doradców? Jak Państwo widzą swoją rolę jako pośrednika? Co jest najtrudniejsze? Rola rekrutera w procesie rekrutacji jest bardzo ważna, jest doradcą nie tylko pracodawcy, ale także kandydata. Doradca doskonale zna potrzeby firmy, jej kulturę, specyfikę, perspektywy rozwoju dla danego stanowiska. Prowadzi kandydata przez poszczególne etapy rekrutacji, podpowiadając na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy, jakie kompetencje podkreślać, jakie może mieć wymagania dotyczące wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie, opiekujemy się kandydatem przez cały proces rekrutacyjny. Jednocześnie mamy bezpośredni wpływ na decyzję pracodawcy. Jako pośrednik przekonujemy go do spotkania z danym kandydatem, wskazujemy kluczowe kompetencje, a także przedstawiamy obraz sytuacji panującej na rynku. Często zdarza się, że pracodawca zbyt wysoko stawia poprzeczkę, ma wygórowane wymagania, patrzy ze swojego punktu widzenia, bez uwzględniania sytuacji na rynku pracy. Naszą rolą – jako doradcy – jest urealnić jego wymagania. Wskazujemy, jacy pracownicy są dostępni na rynku w określonym budżecie. Wówczas pracodawca rozważa obniżenie oczekiwań lub zwiększenie budżetu. Warto pamiętać także, że przy szukaniu pracy poprzez doradców mamy w większości przypadków zapewnioną informację zwrotną na temat wyników rekrutacji, niezależnie od tego, czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. ...
"Wywiad z Katarzyna Skorupka-Podziewska - Skanska S.A."
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Historia Skanska na świecie liczy niemal 130 lat. Na polskim rynku, jako kluczowe wydarzenie można wskazać nabycie grupy budowlanej Exbud w 2000 roku. Od tego momentu polski rynek jest dla Skanska rynkiem kluczowym. Chcemy być tu obecni na stałe i rozwijać swoją działalność w oparciu o wartości będące fundamentem naszej działalności. 
Jakie są główne wyzwania dla Państwa branży? Z branżą budowlaną wiąże się wiele wyzwań, ale dla nas najpoważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo pracowników. Budownictwo to najbardziej ryzykowna branża przemysłu nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Wypadków śmiertelnych jest dużo więcej niż na przykład w górnictwie. Wprawdzie ich liczba z roku na rok maleje, ale nadal w wielu firmach nie są przestrzegane standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że zmniejszyć liczbę wypadków może współpraca i wymiana doświadczeń między firmami. Dlatego pięć lat temu, wspólnie z innymi największymi firmami budowlanymi, utworzyliśmy Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, które obecnie obejmuje 10 generalnych wykonawców. Chcemy wyeliminować wypadki na budowach. Przyjęliśmy zasadę totalnej transparentności i wymieniamy się doświadczeniami. Współpracujemy ze wszystkimi partnerami biznesowymi - zależy nam na tym, aby nasi dostawcy i podwykonawcy spotykali się wszędzie z takimi samymi standardami, niezależnie od tego, z którym z generalnych wykonawców współpracują. ...