Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
anixe Polska sp. z o.o.
przez Lola, 2014-08-26 15:24:14
Nie ma klasycznych szkoleń trwających tygodniami - każdy nowy programista od razu dostaje zadania (które nie są krytyczne i nie zepsujesz niczego produkcyjnego).
Przez cały czas możesz liczyć na pomoc reszty zespołu.

NT Industry
przez młody, 2014-09-20 21:37:27
a ja u Was rozpoczynam jako młody programista i se chwalę, pierwsza praca prawie dwójka z przodu jest OK !! pozdr. niezadowolonych :)

Sneg Incorp Krzysztof Sulowski
przez Dev, 2014-11-21 13:04:40
Pracowałem jako programista. Właściciel bardzo kompetentny i przyjazny. Bardzo dobre zarobki i atmosfera pracy, ale to jak w większości firm programistycznych. Bardzo polecam.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

PSE, czyli Polskie Sieci Energetyczne, ma 4 oddziały w całej Polsce, przy czym jeden zlokalizowany w Radomiu u zbiegu ulic Żeromskiego i 25 Czerwca. Z uwagi na fakt, że radomska siedziba nie spełnia już wymogów technicznych, konieczna jest budowa kolejnej. Dzięki nowej inwestycji PSE pracę znajdzie w niej wiele osób. Inwestycja PSE Radni miasta Rad...
Czytaj więcej >>
QFG Food zatrudnia w Radomiu
20 wrzesień 2017
Pod koniec marca 2017 roku prezydent Radomia informował o nawiązaniu współpracy pomiędzy władzami miejskimi a firmą QFG Food Sp. z o.o. Otrzymała ona zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Radomskiej Podstrefy Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ma stworzyć nawet do 600 nowych miejsc pracy. Radom walczy z bezroboc...
Czytaj więcej >>
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu znalazło się zaproszenie do udziału w XIII Radomskich Targach Pracy. Odbędą się one 22 września 2017 roku. Zaproszenie kierowane jest zarówno do osób bezrobotnych, poszukujących pracy, jak i do wystawców. O targach 22 września 2017 roku w Radomiu będzie miała miejsce impreza wystawienniczo-targowa, XII...
Czytaj więcej >>
W Radomiu brakuje pracowników
01 sierpień 2017
Bezrobocie w Radomiu i okolicy należy do jednych z najwyższych w Polsce. Pomimo tego, w pośredniaku przybywa ofert pracy w  Radomiu, to jednak brakuje chętnych do ich podejmowania. Poziom bezrobocia rejestrowanego w Radomiu i powiecie radomskim Zgodnie z danymi publikowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wraz z jego filiami, w marcu 2017 ro...
Czytaj więcej >>
Radom jest jednym z niewielu większych miast w Polsce, w którym panuje wysokie bezrobocie rejestrowane. Paradoksalnie, brakuje tu rąk do pracy, a pracodawcy są skłonni już do zatrudniania osób bez kwalifikacji i wyszkolenia ich we własnym zakresie, aby tylko uzupełnić braki kadrowe. Malejące bezrobocie W Radomiu w porównaniu z całym województwem ma...
Czytaj więcej >>
Targi pracy w Pionkach
01 sierpień 2017
Radom i okolice cieszą się niechlubną opinią regionu, w którym panuje największy poziom bezrobocia rejestrowanego. Podczas gdy w całym województwie mazowieckim wynosi ono nieco ponad 7 proc., według danych z marca 2017 roku, w powiecie radomskim przekracza 22 proc., a w Radomiu wynosi prawie 16 proc. Dlatego wszelkie akcje mające na celu znalezieni...
Czytaj więcej >>
Program „Praca dla młodych” to projekt opracowany przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej. Wystartował wraz z początkiem 2016 r. – w roku bieżącym jest kontynuowany, co wiąże się z przyznaniem sporych środków powiatowym urzędom pracy. Dla młodych osób do 30 roku życia to szansa na znalezienie zatrudnienia – również w Radomiu. Progra...
Czytaj więcej >>
Jak skutecznie szukać pracy w Radomiu? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób zainteresowanych znalezieniem w mieście atrakcyjnej posady. Nie jest to niestety takie proste, na jakie wygląda – co prawda propozycji zatrudnienia nie brakuje, ale nie każda z nich wiąże się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Kto może liczyć na wysokie uposażenie? Br...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków w województwie mazowieckim liczący ponad 215 tys. mieszkańców. Spory ich odsetek pozostaje bez zatrudnienia – walka z bezrobociem to dla lokalnych władz priorytetowy cel. Jednakże przy tej okazji pojawia się szereg trudności, którym trzeba stawić czoła. Bezrobocie w Radomiu – garść danych Sytuacja w Radomiu...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...