Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
anixe Polska sp. z o.o.
przez Lola, 2014-08-26 15:24:14
Nie ma klasycznych szkoleń trwających tygodniami - każdy nowy programista od razu dostaje zadania (które nie są krytyczne i nie zepsujesz niczego produkcyjnego).
Przez cały czas możesz liczyć na pomoc reszty zespołu.

NT Industry
przez młody, 2014-09-20 21:37:27
a ja u Was rozpoczynam jako młody programista i se chwalę, pierwsza praca prawie dwójka z przodu jest OK !! pozdr. niezadowolonych :)

Sneg Incorp Krzysztof Sulowski
przez Dev, 2014-11-21 13:04:40
Pracowałem jako programista. Właściciel bardzo kompetentny i przyjazny. Bardzo dobre zarobki i atmosfera pracy, ale to jak w większości firm programistycznych. Bardzo polecam.

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Radomiu brakuje pracowników
01 sierpień 2017
Bezrobocie w Radomiu i okolicy należy do jednych z najwyższych w Polsce. Pomimo tego, w pośredniaku przybywa ofert pracy w  Radomiu, to jednak brakuje chętnych do ich podejmowania. Poziom bezrobocia rejestrowanego w Radomiu i powiecie radomskim Zgodnie z danymi publikowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wraz z jego filiami, w marcu 2017 ro...
Czytaj więcej >>
Radom jest jednym z niewielu większych miast w Polsce, w którym panuje wysokie bezrobocie rejestrowane. Paradoksalnie, brakuje tu rąk do pracy, a pracodawcy są skłonni już do zatrudniania osób bez kwalifikacji i wyszkolenia ich we własnym zakresie, aby tylko uzupełnić braki kadrowe. Malejące bezrobocie W Radomiu w porównaniu z całym województwem ma...
Czytaj więcej >>
Targi pracy w Pionkach
01 sierpień 2017
Radom i okolice cieszą się niechlubną opinią regionu, w którym panuje największy poziom bezrobocia rejestrowanego. Podczas gdy w całym województwie mazowieckim wynosi ono nieco ponad 7 proc., według danych z marca 2017 roku, w powiecie radomskim przekracza 22 proc., a w Radomiu wynosi prawie 16 proc. Dlatego wszelkie akcje mające na celu znalezieni...
Czytaj więcej >>
Program „Praca dla młodych” to projekt opracowany przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej. Wystartował wraz z początkiem 2016 r. – w roku bieżącym jest kontynuowany, co wiąże się z przyznaniem sporych środków powiatowym urzędom pracy. Dla młodych osób do 30 roku życia to szansa na znalezienie zatrudnienia – również w Radomiu. Progra...
Czytaj więcej >>
Jak skutecznie szukać pracy w Radomiu? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób zainteresowanych znalezieniem w mieście atrakcyjnej posady. Nie jest to niestety takie proste, na jakie wygląda – co prawda propozycji zatrudnienia nie brakuje, ale nie każda z nich wiąże się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Kto może liczyć na wysokie uposażenie? Br...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków w województwie mazowieckim liczący ponad 215 tys. mieszkańców. Spory ich odsetek pozostaje bez zatrudnienia – walka z bezrobociem to dla lokalnych władz priorytetowy cel. Jednakże przy tej okazji pojawia się szereg trudności, którym trzeba stawić czoła. Bezrobocie w Radomiu – garść danych Sytuacja w Radomiu...
Czytaj więcej >>
Ogromne zmiany na radomskim rynku pracy spowodowane poprawą koniunktury i stworzeniem klimatu przyjaznego przedsiębiorcom zaowocowały znaczącym spadkiem bezrobocia – z 29 proc. w 2003 r. do 16 proc. w listopadzie 2016 r. Tak duży skok to niewątpliwie ogromny sukces, niemniej nie jest on niestety równoznaczny z wyeliminowaniem paru poważnych problem...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków miejskich województwa mazowieckiego. Niegdyś było to miasto o jednym z najwyższych w kraju wskaźników bezrobocia, jednakże od wielu lat sytuacja w tym zakresie zmienia się na plus. Jak przedstawia się ona obecnie? Kto ma największe szanse na zalezienie w mieście zatrudnienia, a kto największe? Zmiany na rad...
Czytaj więcej >>
Radom znajduje się w drugiej dziesiątce największych polskich miast. Przez dość długi czas borykał się z problemem bardzo wysokiego bezrobocie, niemniej od pewnego czasu sytuacja zmienia się i zmierza w jak najbardziej pozytywnym kierunku – zwłaszcza że dużo się ostatnio mówi o planowanych w Radomiu inwestycjach, dzięki którym z pewnością przybędzi...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Alina Bielecka - ArcelorMittal Warszawa"
Jak wyglądały początki firmy i jaki był kluczowy moment? ArcelorMittal Warszawa jest następcą prawnym Huty Warszawa, w której produkcja rozpoczęła się na przełomie lat 1957-1958. W 2008 roku obchodziliśmy 50-lecie naszej firmy. Specjalnością warszawskiej Huty była od początku produkcja stali jakościowych i tak jest do dziś.  Jednak sama Huta bardzo się zmieniła. Kluczowym momentem tych przemian była prywatyzacja. W 1992 roku Hutę Warszawa przejęła włoska grupa Lucchini. Rozpoczęła się modernizacja, powstała nowa stalownia. Potem zakład ponownie zmienił właściciela. Powstała nowa walcownia. Obecnie warszawska Huta należy do  grupy ArcelorMittal - największego koncernu hutniczego na świecie. Dzięki inwestycjom, które kosztowały ponad 200 mln €,  dzisiejsza Huta jest jednym z  najnowocześniejszych producentów stali w Europie.   Zatrudniamy około 500 pracowników.
500 zatrudnionych osób to pokaźna liczba, w związku z czym, jakich pracowników poszukujecie Państwo najczęściej? Poszukujemy przede wszystkim osób z wykształceniem technicznym na poziomie średnim i wyższym. Jeśli chodzi o kadrę i inżynierów, mamy dobre kontakty z uczelniami warszawskimi, ale także z Akademią Górniczo-Hutniczą w   Krakowie. Trochę trudniej jest nam  pozyskać pracowników z wykształceniem średnim.  Na tym poziomie szkolnictwo techniczne nie jest tak rozwinięte jak dawniej, zwłaszcza w Warszawie. Mamy więc spory problem z pozyskiwaniem pracowników i  dlatego naszą ofertę staży, praktyk i pracy kierujemy  także do absolwentów średnich szkół technicznych. Zachęcamy do składania  aplikacji bezpośrednio u nas,  do przesyłania życiorysów pocztą lub za pośrednictwem naszej strony http://www.arcelormittal-warszawa.com/.   ...
"Wywiad z Wojciech Wojciechowski - TopCard sp. z o. o."
Czym wyróżnia się TopCard Sp. z o.o. spośród innych firm w tej branży? Sądzę, że przede wszystkim elastycznością. Współpracujemy z dużymi bankami oraz polskimi i zagranicznymi partnerami branżowymi, ale sami działamy i myślimy lokalnie. Dodatkowo, jesteśmy skupieni na konkretnym obszarze – czyli usługach świadczonych za pomocą terminala. Taka specjalizacja przekłada się na poziom usług, które dostarczamy naszym Klientom.
Na Państwa stronie internetowej widnieje wykres, na którym wyraźnie widać, że ilość terminali na milion mieszkańców w Polsce jest znacząco niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Skąd biorą się tak duże różnice? Zaczęliśmy wprowadzać płatności kartowe później niż kraje zachodnioeuropejskie. Dodatkowo, w Polsce poziom tzw. ubankowienia (liczba osób posiadających rachunek bankowy) jest ciągle niższy niż na Zachodzie, co miało przełożenie najpierw na liczbę kart, potem na skłonność do ich używania. Z drugiej strony – to pozwoliło rynkowi inwestować w najnowsze rozwiązania, dzięki którym dynamika wzrostu jest bardzo duża, znacznie lepsza, niż w krajach o rozwiniętych tradycjach kartowych. Dzięki temu doganiamy liderów w bardzo dobrym tempie. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...