anixe Polska sp. z o.o.
przez Lola, 2014-08-26 15:24:14
Nie ma klasycznych szkoleń trwających tygodniami - każdy nowy programista od razu dostaje zadania (które nie są krytyczne i nie zepsujesz niczego produkcyjnego).
Przez cały czas możesz liczyć na pomoc reszty zespołu.

NT Industry
przez młody, 2014-09-20 21:37:27
a ja u Was rozpoczynam jako młody programista i se chwalę, pierwsza praca prawie dwójka z przodu jest OK !! pozdr. niezadowolonych :)

Sneg Incorp Krzysztof Sulowski
przez Dev, 2014-11-21 13:04:40
Pracowałem jako programista. Właściciel bardzo kompetentny i przyjazny. Bardzo dobre zarobki i atmosfera pracy, ale to jak w większości firm programistycznych. Bardzo polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Witold Sujka - Tricomed S.A."
Jak wyglądały początki firmy Tricomed S.A.? W 1839 roku powstała pierwsza w Łodzi i w Polsce zmechanizowana fabryka włókiennicza. Ponad 100 lat później w jej sąsiedztwie został utworzony Zakład Artykułów Medycznych dając początek dzisiejszej firmie TRICOMED S.A. Firma TRICOMED S.A. istnieje od 1959 roku i od początku zajmuje się opracowywaniem i wytwarzaniem biomateriałów w oparciu o dziane wyroby włókiennicze. Dorobek ponad 50 lat działalności to kilkadziesiąt oryginalnych polskich produktów dla medycyny, z których wiele zostało opatentowanych. W 1961 roku opracowano w naszej firmie pierwszą w Polsce dzianą protezę naczyniową. Była to druga taka proteza wykonana na świecie. Pierwsza, dwa  lata wcześniej, powstała w USA. Nasz pacjent przeżył z nią 45 lat. Obecnie działamy jako spółka akcyjna w ramach Grupy Kapitałowej TZMO S.A.
W czym obecnie się Państwo specjalizujecie? Czy zakres usług zmienił się znacząco na przestrzeni tych 57 lat? Obszar naszej działalności znacznie się poszerzył. W 2009 roku uzyskaliśmy status Centrum Badawczo-Rozwojowego, nasza naukowa specjalizacja to biomateriały i opatrunki specjalistyczne. Swoim profilem obejmujemy produkcję biomateriałów, opatrunków oraz wyrobów uciskowych do rehabilitacji blizn pooparzeniowych i pooperacyjnych. Działamy także w obszarze R&D w zakresie wyrobów kosmetycznych, higienicznych, inkontynentnych i medycznych. Realizujemy je na swoje potrzeby oraz na zlecenie podmiotów zewnętrznych i innych spółek Grupy Kapitałowej TZMO, np. Polleny Ewy. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...