Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wrocław to liczące ponad 600 tys. mieszkańców miasto w województwie dolnośląskim. Wyróżnia się bardzo dynamicznym rozwojem gospodarczym, co znajduje przełożenie na niski poziom rejestrowanego bezrobocia – w grudniu 2016 r. wynosiło ono zaledwie 2,8 proc. Nie oznacza to jednak, iż lokalny rynek pracy jest pozbawiony problemów – jedną z najbardziej p...
Czytaj więcej >>
Pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników to jedno z największych wyzwań, z jakimi zmaga się rynek pracy we Wrocławiu. Sytuacja w stolicy Śląska jest bardzo niepokojąca, lecz nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie uległa poprawie. Spory deficyt specjalistów jest wyraźnie zauważalny m.in. w branżach finansowej oraz IT. Branża IT i finansowa ...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do elitarnego grona miast, gdzie stopa rejestrowanego bezrobocia nie przekracza 5 proc. – na koniec 2016 r. wynosiła jedynie 2,8 proc. Pomimo tak dobrego wyniku Wrocław zmaga się z brakiem rąk do pracy – w jednym z największych polskich miast brakuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy obsadziliby wakaty. Niepokojące prognozy Cora...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Trzcieliński - LED Labs sp. z o.o."
Firma LED Labs jest dystrybutorem zaawansowanych technologicznie produktów LED, a także producentem profili aluminiowych. Jak dokładnie przedstawia się Państwa oferta?  Jako producent skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu świetnie zaprojektowanych, sprytnych systemów oświetleniowych, opartych na profilach aluminiowych i oczywiście technologii LED. Nasze produkty, które powstają w 100% w Polsce, promujemy pod marką LUMINES Lagting. W ofercie klient znajdzie wszystkie potrzebne elementy do złożenia takiego systemu tzn. profile wraz z akcesoriami, zaawansowane sterowniki, zasilacze oraz źródła światła LED. Lubimy patrzeć na siebie jako na dostawców zaawansowanych „oświetleniowych klocków LEGO”, które instalator, bądź użytkownik końcowy, będzie mógł z przyjemnością skonfigurować dla własnych potrzeb. Nasze systemy są również zróżnicowane ze względu na stopień zaawansowania użytkownika.
Czy od początku swojej działalności firma działa w branży sprzedażowej, jak i produkcyjnej? Jeśli tak, to jakie wyzwania to ze sobą niosło? Firma LED Labs rozwija się wraz ze wzrostem branży oświetlenia LED. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą samych komponentów (diod LED). Wraz z rozwojem produktów LED, gdy powstało zapotrzebowanie na bardziej skomplikowane systemy,  podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac R&D oraz produkcji u nas w kraju. Do największych wyzwań przy zmianie charakteru działalności z handlowej na produkcyjną należy rekrutacja odpowiedniej kadry inżynierów, technologów, wdrożenie odpowiednich procesów oraz skuteczne wdrażanie nowych technologii wytwórczych. Zmiana ta okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Odkryliśmy, że możliwość tworzenia nowych produktów, wzbogacanie branży o innowacyjne rozwiązania i ostatecznie uznanie klientów, to jest to! ...
"Wywiad z Magdalena Zajkowska - FM Bank S.A."
FM Bank PBP SA działa na rynku pod dwiema markami - BIZBank i Bank SMART. Czym zajmuje się każda z nich? BIZ Bank i Bank SMART to marki skierowane do różnych klientów. BIZ Bank obsługuje klientów firmowych i docenia małe przedsiębiorstwa oraz profesjonalistów (lekarze, prawnicy, właściciele aptek, architekci, itp.) kierując do nich specjalne oferty. Wiemy, że nasz sukces zależy od ich dobrego funkcjonowania i rozwoju. BIZ Bank to transparentny partner w biznesie – żadnych tajemnic, partnerskie relacje. Uproszczone procedury oraz przejrzystość zasad cenowych wyróżnia nas na tle konkurencji. Zastosowana w naszych strukturach nowoczesna technologia umożliwia efektywną i szybką obsługę klientów. BIZ Bank to Przyjazny świat finansów dla przedsiębiorczych. Specjalizacją BIZ Banku jest finansowanie, ponieważ polskim przedsiębiorcom nie brak innowacyjnych pomysłów, a często brak im kapitału. BIZ Bank nie ogranicza się do finansowania firm, które działają już od wielu lat. BIZ Bank ma też profesjonalną ofertę dla przedsiębiorstw na każdym etapie rozwoju, także dla tych, które dopiero startują.   ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...