Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

W dniach 28 i 29 marca 2017 roku odbyły się w Poznaniu XXI Targi Pracy. Miejscem ich organizacji była Politechnika Poznańska. Targi stały się okazją do nawiązania relacji pomiędzy pracodawcami a kandydatami na pracowników. Oferowano na nich nie tylko etaty, ale również staże i praktyki. O targach Już od 1996 roku na Politechnice Poznańskiej nieprze...
Czytaj więcej >>
Poznań i cała Wielkopolska mogą pochwalić się najniższym poziomem bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Braki pracownicze, z jakimi muszą w wyniku tego zmagać się tamtejsi pracodawcy, nie przekładają się na wyższe wynagrodzenia, które mogłyby skusić pracowników do podjęcia pracy. Ile tak naprawdę zarabia się w Poznaniu? Mniej niż 2-procentowe bezrobo...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Wielkopolsce jest niekorzystna dla pracodawców, z uwagi na rekordowo niski poziom bezrobocia rejestrowanego. Według danych z Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła tam zaledwie 1,9 proc. Istnieje szereg zawodów, w których pracodawcy poszukują w Poznaniu pracowników. Brakuje rąk do ...
Czytaj więcej >>
Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Ireneusz Struzik - Jobman Group Sp. z o.o."
W jaki sposób zaczynaliście swoją działalność? Początki sięgają 2001 roku, kiedy grupa młodych, przedsiębiorczych osób z pasją i przygotowaniem merytorycznym do prowadzenia działalności gospodarczej postanowiła wcielić w życie pomysł na uruchomienie firmy zajmującej się pośrednictwem pracy. Rozpoczęliśmy od współpracy z jedną z największych sieci handlowych w kraju, świadcząc dla niej usługi z zakresu outsourcingu personelu na różne działy w hipermarketach na terenie Krakowa. Nasz personel zajmował się merchandisingiem, aktywną sprzedażą, doradztwem technicznym.
Sukces tego przedsięwzięcia doprowadził do tego, że wyszliście poza Małopolskę. To prawda. Najpierw na teren województwa Śląskiego, a następnie w inne regiony kraju. Z czasem pojawiało się coraz więcej kontrahentów zainteresowanych świadczonymi przez nas usługami, a nasza firma z niewielkiej, lokalnej działalności zamieniła się w agencję pracy tymczasowej o ogólnopolskim zasięgu, z oddziałami w 11 miastach na terenie kraju. Oczywiście poszerzeniu uległ również wachlarz świadczonych przez nas usług. ...