Link-Bus Kraków S.C. Jacek Wierzbicki Teresa Wierzbicka
przez zkatowic, 2014-11-19 12:29:31
Szkoda że ta firma zrezygnowała z połączeń Katowice-Kraków.
Duże czyste autobusy, działający Wi-fi i oczywiście cena.

PBR MEDIA
przez Ewelina Kurzawa, 2016-08-03 11:24:22 [użytkownik zarejestrowany]
Polecam firmę PBR Media Katowice bardzo fajna współpraca i możliwość dorobienia pieniędzy

Agata S.A.
przez E-rzecznik Agata Meble, 2014-08-11 15:20:36
Szanowna Pani,
czy zgłaszała Pani ten problem do działu kadr salonu? Bardzo prosimy o przesłanie dokładnie opisanych wydarzeń o których Pani wspomina. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się w pracy jak w domu. Jednak nie zgłaszając takich problemów, ciężko jest nam wprowadzać zmiany.
Bardzo prosimy o kontakt!
Pozdrawiam E-Rzecznik Agata Meble

Wpisy z naszego BLOGA:

Na Śląsku coraz częściej mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. To osoby poszukujące pracy dyktują warunki zatrudnienia, mają wiele ofert pracy, z których mogą skorzystać. W zakresie malejącej stopy bezrobocia w Polsce, a w szczególności w województwie śląskim przodują Katowice. Bezrobocie na niskim poziomie Według Głównego Urzęd...
Czytaj więcej >>
Groupon jest serwisem internetowym, który rozwijał się przez lata jako centrum zakupów grupowych. W hossie zainteresowania tego typu zakupami cieszył się wieloma milionami użytkowników. Obecnie przekształcił się w serwis głównie z ofertami usług i wyjazdów turystycznych, ale w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem. W tym roku ma uruchomić Centr...
Czytaj więcej >>
W Katowicach panuje niska stopa bezrobocia, co oznacza, że coraz więcej pracodawców ma problemy ze znalezieniem odpowiednich do swojej firmy pracowników. W jakich zawodach panuje największy deficyt? Bezrobocie w Katowicach Katowice zajmują trzecie miejsce pod względem stopy bezrobocia w Polsce. Na koniec stycznia 2017 roku w aglomeracji katowickiej...
Czytaj więcej >>
Katowice są jednym z najważniejszych ośrodków gospodarczych w Polsce. Stolica województwa śląskiego może pochwalić się setkami nowych inwestycji w ciągu kilku ostatnich lat. Biznes rozwija się tu prężnie – do Katowic przyjeżdżają przedstawiciele zagranicznych przedsiębiorstw, chcących uruchomić tu swoje oddziały. W efekcie praca w Katowicach ...
Czytaj więcej >>
Od 1996 roku w Katowicach funkcjonuje Specjalna Strefa Ekonomiczna. W najbliższym czasie mają tam powstać nowe miejsca pracy, za sprawą wydania kolejnych zezwoleń na otwarcie działalności gospodarczej. O strefie Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna położona jest w województwie śląskim i obejmuje grunty o łącznej powierzchni 1929,154 ha, rozciągaj...
Czytaj więcej >>
Zgodnie z informacjami z Głównego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w Katowicach wynosiła zaledwie 2,8 proc., wobec 4 proc. w styczniu tego samego roku. Ten poziom można interpretować w taki sposób, że w stolicy woj. śląskiego nie pracuje ten, kto nie chce. Niemniej w poszczególnych dzielnicach Katowic sytuacja na rynku pra...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Munnich - Bank Pekao S.A."
Pekao SA jest jednym z największych banków w Polsce. Proszę powiedzieć, jakiego rodzaju usługi świadczycie? Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Obsługujemy zarówno klientów detalicznych, jak i firmowych oraz korporacyjnych. Świadczymy wiele różnych usług. Najważniejsze z nich to oczywiście udzielanie kredytów i prowadzenie depozytów. Mamy w ofercie cały wachlarz produktów.
Z czego jako bank jesteście szczególnie dumni? Jakimi sukcesami możecie się pochwalić? Pekao ma aspirację do bycia wzorem dla innych banków. Myślę, że jesteśmy już postrzegani w ten sposób. Jednym z naszych sukcesów jest to, że nie udzielaliśmy kredytów we frankach szwajcarskich. Innowacyjność jest naszą mocną stroną. W grudniu 2013 jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek zbliżeniowe płatności mobilne PeoPay. W tym roku natomiast wdrożyliśmy nowoczesną bankowość na tablety. Z takich ciekawostek dodam jeszcze, że nasz Bank jako pierwszy w Polsce uruchomił bankomat. Ponadto zostaliśmy docenieni za warunki pracy jakie tworzymy dla naszych pracowników otrzymując przez 6 edycji z rzędu certyfikat ”Top Employer”. ...
"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...
"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...