Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Format Deweloper Sp. z o.o.
przez Karolina, 2016-09-30 12:10:17
Pracowałam tam przez prawie rok. Duży nacisk do profesjonalnej obsługi klientów - co zrozumiałe i szanuję to. Atmosfera w miejscu pracy bardzo fajna, nie jakaś sztywna. Z wynagrodzenia też byłam zadowolona :)

Ekom.
przez Grzesiek ., 2017-02-15 15:17:02
Jestem zadowolony bo pracuje się dobrze. Najważniejsze że nie ma problemu z etatem. Pracy dużo ale kasa ok. Da się dogadać. Jak tylko ktoś chce to ma.

Emmerson S.A.
przez Pośrednik, 2017-02-16 14:39:57
Przyjazna atmosfera pracy, konkurencyjne warunki finansowe w porównaniu do innych biur pośrednictwa. Polecam dla wszystkich, którzy chcą pracować jako pośrednicy

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...
"Wywiad z Agnieszka Barańska - Lakma"
"Wywiad z Sylwia Grzebień - Lakma"
"Wywiad z Jacek Małecki - Lakma"
Jakie były początki firmy? Lakma Strefa to jedna z największych całkowicie polskich firm działających na polskim rynku chemii gospodarczej.
Kiedy rozpoczęła się żmudna droga na szczyt i jakie były początki firmy? Firma ma swoje korzenie w Cieszynie. Tam od 1988 roku działa firma Lakma sp. z o.o., która  na początku lat 90-tych produkowała chemię budowlaną i gospodarczą.  To pod jej skrzydłami w 1993 roku powstała marka Sidolux – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów środków czystości w naszym kraju. W 1998 roku powstał nowy zakład produkcyjny w Warszowicach koło Żor. Przeszedł on pod nowoutworzoną spółkę – Lakma Strefa – i tam też została przeniesiona produkcja chemii gospodarczej wraz z marką Sidolux.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ogromnie ważnym momentem w życiu firmy było opracowanie w 1993 roku pierwszych receptur środków czystości i stworzenie marki Sidolux. Dzięki niezwykłej jakości Sidolux przebojowo wdarł się na rynek, szybko zdobywając serca polskich konsumentów. Kolejne lata to pieczołowite rozwijanie tej marki. Powstawały kolejne produkty, które świetnie dopasowane były do ciągle zmieniających się potrzeb konsumentów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Sidolux to nie tylko preparaty do mycia i pielęgnacji podłóg. Pod tą marką można również dostać świetne jakościowo środki do m.in. mebli, mycia okien, lodówek, kuchni i ekranów LCD. To marka całkowicie kompletna i to właśnie dzięki swojej różnorodności oraz wysokiej jakości jest jedną z najchętniej kupowanych marek do sprzątania domu w Polsce. Innym bardzo ważnym momentem w życiu firmy było stworzenie i wprowadzenia na rynek pereł piorących Perlux. To wyjątkowy na skalę ogólnoświatową produkt piorący, który jako jedyny łączy w sobie proszek do prania i żel. Od zawsze u podstaw naszej firmy stoi innowacyjność. Perlux jest najlepszym dowodem na to, że potrafimy wprowadzać preparaty, które nie tylko są wyjątkowe na skalę ogólnopolską, ale także ogólnoświatową. Perły piorące wprowadzają firmę na zupełnie nowy poziom rynkowy i technologiczny. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...