Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Centrum Badawczo-Rozwojowe GLOKOR Sp. z o.o.
przez Aneta Kawecka, 2014-08-20 21:39:29
W firmie GLOKOR odbywałam miesięczny staż, z którego jestem bardzo zadowolona. Firma jest instytucją naukową posiadającą bardzo dobrze wyposażone, nowoczesne laboratorium, w którym prowadzone są innowacyjne badania. Dzięki stażowi w tej firmie nabyłam doświadczenia pracy w laboratorium, a także nauczyłam się nowych technik laboratoryjnych. Dużym plusem jest także to, że w firmie panuje bardzo miła atmosfera, wszyscy są bardzo sympatyczni.

Holland Contracting
przez LaceUp LaceUp, 2014-08-21 05:16:45
Hey ja jeżdżę z moją kobietą,przez Holland już dłuższy czas,domki są spoko,wszędzie blisko zazwyczaj,he he jak się trafi na Citta Romana to do sklepu jakieś 3KM700M w jedną stronę,na Berkel En Rodenrjis jakieś 2KM w jedną stronę Bleiswjik Około 1KM w jedną stronę,Den Haag spoko wszędzie blisko Rotterdam(dzielnica Cappelle En De Jisel) tak samo,mieszkania są spoko każdy na pewno znajdzie swój kąt,kobiety z kobietami,faceci z facetami mieszkania nie mieszane lecz tylko pokoje na danym domku...stawki wiekowe nie robią furory to zależy ile masz lat,hmm ale wtedy im mniej zarabiasz ty mniej podatku odprowadzasz do Belastingdienst,i więcej masz w kieszenie,zaś ludzie którzy są po za stawkami wiekowymi odprowadzają większy podatek,jeżeli ma się 22lat to przy 40h dostajesz 220e na czysto,osoba po za strefą wiekową 200e,dlatego moim zdaniem lepiej jest nie tyrać po 60h tylko około 47-51h tygodniowo,oferta specjalna wygląda tak jedziesz w ciemno,możesz 2dni posiedzieć na domku resztę pracować lub odwrotnie,plus tego taki że 1 tydzień nie płacisz za domek,minus mogą cię 3razy przeprowadzić w przeciągu kilku dni;/...wiec radze zaczekać z wypakowywaniem się,moja narzeczona była na specjalnej,1tydzień nic 2tydzień średnio,dopiero od 3tygodnia ruszyła z pracą,tak konkretnie,wiec warto pojechać na specjalną bo na miejscu czekasz na pracę a nie w PL w domu,po prostu tam gdzie cię potrzebują na danej firmie,zakładzie pracy tam idziesz...:)...jeżeli chodzi o czekanie na telefon to warto poczekać,ale i też na nich naciskać i również dzwonić i pytać...minusy Holland Contracting są różne jednak wydaje mi się że człowiekowi trudno jest "dogodzić",więc dla każdego będzie to inny minus...pozdrawiam:)

Centrum Badawczo-Rozwojowe GLOKOR Sp. z o.o.
przez Łukasz Adam, 2014-08-21 10:13:10
Jestem absolwentem chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W firmie Glokor pracuję od ponad roku i nie wyobrażam sobie lepszego miejsca pracy niż właśnie Glokor. Młody zespół naukowców, kompetentni przełożeni, w pełni wyposażone nowoczesne laboratorium, różnorodna tematyka prowadzonych badań to tylko niektóre aspekty pracy, które pozwalają mi rozwijać, realizować i spełniać się zawodowo. Glokor to instytucja naukowa, w której każdy znajdzie coś dla siebie, o czym świadczy duża gama realizowanych przez firmę projektów naukowych o innowacyjnej tematyce. Każdemu życzę takiego pracodawcy, jakim jest firma Glokor.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Kołodziejczyk - Kreatywka Sp. z o.o."
Prywatne życie pomysłem na biznes? W Waszym przypadku okazuje się, że tak również można? Kiedy urodził się mój syn w 2003 roku okazało się, że oprócz zajęć na basenie rynek nie oferował żadnych zajęć dla niemowląt i małych dzieci. Pomysł narodził się z potrzeby nauczenia się jak masować dziecko, jak się z nim bawić w sposób kreatywny i jak wspierać jego harmonijny rozwój. Dodatkowo chciałam spotykać się i wymieniać doświadczeniami z mamami, mającymi pociechy w podobnym wieku. Od pomysłu do realizacji minęło kilka miesięcy, a na pierwsze zajęcia zostali zaproszeni okoliczni rodzice z dziećmi. Pomysł się przyjął i w 2005 roku Kreatywka oficjalnie rozpoczęła swoje istnienie.  
Skąd wziął się pomysł na nazwę? Sama nazwa powstała z połączenia kreatywności i pozytywki, czyli pomysłu i muzyki. Jak dotąd z naszych zajęć skorzystało ponad 8.000 dzieci w całej Polsce.  
W jaki sposób realizujecie swoje pomysły na harmonijny rozwój niemowląt i małych dzieci? To przede wszystkim radosne zajęcia oparte na muzyce i ruchu realizowane przez doświadczonych instruktorów. Kreatywne zajęcia z rodzicami, spotkania zastępujące rytmikę, czy zbiór interesujących form animacyjnych gwarantują wspaniałe i niezapomniane spędzenie czasu. Rozwijamy zmysły dziecka poprzez radosną zabawę, co w późniejszych latach istotnie wpływa na umiejętności uczenia się i przyswajania wiedzy. Kształtujemy też postawy społeczne, pomagamy rozwijać umiejętności motoryczne i doskonalić sprawność ruchową maluszków. Spotkania promują pozytywne zachowania w grupie i doskonalą sposoby wyrażania emocji. Dzieci ćwiczą umiejętności mowy, pamięć i koncentrację, a zastosowanie w zajęciach efektu Mozarta pomaga harmonijnie kształtować obie półkule mózgowe.   ...
"Wywiad z Dariusz Krzemiński - Ursa Polska Sp. z o.o."
Państwa firma na Polski rynek trafiła 18 lat temu, czy ciężko było przekonać klientów do swoich produktów? Na rynku polskim URSA działa już 18 rok, czyli można uznać, że osiągnęliśmy dojrzałość. Na pewno przez te lata wzrosła świadomość ekologiczna oraz wiedza na temat oszczędzania energii. Od samego początku skupiliśmy się na edukacji w tym zakresie, zarówno wykonawców, jak i dystrybutorów, co na pewno pozwoliło nam na zbudowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Kolejnym ważnym aspektem budowania pozycji na rynku jest oferta produktowa – jakość potwierdzona wieloma certyfikatami i nagrodami oraz wprowadzane nowości, które wyróżniają nas na rynku materiałów izolacyjnych np. wełna mineralna PUREONE lub płyty z polistyrenu ekstrudowanego XPS. Dzięki wykwalifikowanej kadrze udało nam się krok po kroku zdobyć nowych klientów a tym samym udział w rynku, stając się jedną z czołowych marek na rynku polskim. 
Co wyróżnia firmę URSA od konkurencji? Bogata i spójna paleta produktów URSA znakomicie zaspokaja potrzeby naszych klientów związane z efektywnością energetyczną i komfortem akustycznym. Jako jedyni w Polsce mamy produkt z najlepszą wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla wełen mineralnych na rynku polskim w rolce λ = 0,032W/mK. Będąc przekonani o jakości naszych produktów, nie boimy się udzielać dodatkowych gwarancji np. 15 lat dla przewodów wentylacyjnych URSA AIR. URSA jako pierwsza uzyskała Europejską Deklarację Środowiskową Produktu typu III zgodnie z nową normą EN 15804. Ta europejska norma ma na celu zharmonizowanie dziedziny oceny środowiskowej produktów. Regularne ankiety potwierdzają wysoki poziom zadowolenia klientów z serwisu po sprzedażowego – a w dzisiejszych czasach ten element jest bardzo istotny dla budowania stabilnej pozycji na rynku.  ...
"Wywiad z Trevor Brennan - Jatomi Fitness"
Początki firmy Pure Health & Fitness sp. z o.o. to 2008 rok. Jak wyglądały początki? Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W ciągu tych kilku lat firma rzeczywiście mocno urosła i stała się międzynarodową siecią fitness. Nasze kluby znaleźć można w 5 krajach: Polsce, Czechach, Tajlandii, Indonezji i Malezji. Zatrudniamy ponad 2000 osób. Co ważne, we wszystkich naszych klubach zapewniamy najwyższej jakości usługi z zakresu fitnessu i zdrowego stylu życia.
Marka Jatomi Fitness to obecnie największa sieć klubów fitness w Polsce. Wasza praca była również wielokrotnie doceniana licznymi nagrodami. Co umożliwiło Państwu odniesienie takiego sukcesu? Działamy zgodnie z jasno sprecyzowaną strategią oferowania usług fitness kategorii premium za rozsądną cenę. Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale ‘klubem fitness’ w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Bardzo nam miło, że nasza strategia jest zauważana i doceniana.  
Jak ocenia Pan świadomość Polaków jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i podejście do aktywności fizycznej? Wciąż otwieracie nowe kluby. Czy to znaczy, że świadomość ta rośnie? Świadomość wagi zdrowego stylu życia rośnie bardzo szybko. Polacy nie tylko czują potrzebę trenowania, ale też lubią być członkami fitnessowej społeczności. Bardzo nas to cieszy, ale wciąż jest sporo do zrobienia, dlatego nieustannie prowadzimy działania edukacyjne na temat zalet zdrowego stylu życia i kierujemy je nie tylko do naszych klubowiczów. Dobrym przykładem takich działań mogą być bezpłatne, otwarte zajęcia grupowe na świeżym powietrzu, które prowadziliśmy w większości największych polskich miast podczas wakacji. ...