Connectmedica
przez Ada, 2014-10-17 16:02:40
Obecnie praktyki w firmie Connectmedica trwają od 1 do 3 miesięcy. Pierwszy miesiąc praktyk jest bezpłatny, podczas którego praktykant poznaje firmę a firma praktykanta. Kolejne miesiące praktyk są płatne. Oczywiście istnieje możliwość zatrudnienia w naszej firmie po odbyciu takich praktyk. Mamy w firmie kilka osób, które zaczęły z nami współpracę od praktyk, a obecnie pracują na stanowisku Juniora.
Praktykantom oferujemy elastyczne godziny pracy, aby mogli pogodzić pracę z zajęciami na uczelni. Przeważnie praktykanci pracują u nas w biurze 20-30 godzin tygodniowo.
Każdy praktykant ma przydzielonego Mentora, który przydziela mu większość zadań do wykonania oraz daje feedback i końcową ocenę z praktyk. Praktykanci otrzymują pisemne referencje z odbytych praktyk.
Proces rekrutacji na praktyki jest różny w zależności do jakiego działu praktykant aplikuje. Czasami oprócz standardowej rozmowy rekrutacyjnej praktykant dostaje drogą elektroniczną zadanie do wykonania. Przeważnie prosimy praktykanta o napisanie tekstu, opinii na dany temat lub zaprojektowania prostej grafiki. Te zadania odzwierciedlają realne zadania z jakimi praktykant będzie się stykał podczas praktyk.
Na praktyki zapraszamy osoby, które odbyły już wcześniej praktyki w interesującej ich dziedzinie, jak również osoby bez doświadczenia, które chciałyby takie doświadczenie zdobyć.

Adwokat Anna Brykczyńska, BRYKCZYŃSCY I PARTNERZY Adwokacka Spółka Partnerska
przez Jowita, 2016-03-21 13:41:44
Kancelaria ma super podejście do praktykantów :) Kawy parzyć nie musiałam :)

Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Trzcińska - Grupa Makarony Polskie S.A."
Makarony Polskie S.A. to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce. Dzięki czemu doszli Państwo tak daleko? Wierzymy, że kluczem naszego sukcesu są zarówno okoliczności zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Za okoliczności zewnętrzne uznajemy sprzyjający nam rynek, który przez lata rozwijał się i nadal się rozwija w kierunku większej konsumpcji produktów, które stanowią trzon naszej produkcji – czyli makaronów i dań gotowych. Za sprzyjające okoliczności wewnętrzne uznajemy dobrą myśl zarządczą i zrozumienie, że Firmę tworzą ludzie. W tym miejscu należy podkreślić, że w naszym zespole są nadal pracownicy, którzy pamiętają początki powstawania Firmy. Jesteśmy z tego faktu szczególnie dumni, a obecny Zarząd przywiązuje wielką wagę do tego, by co roku w odpowiedni sposób uhonorować wszystkie okrągłe rocznice stażu pracy, niezależnie od zajmowanego stanowiska.
Początki działalności firmy sięgają lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku. Od tego czasu firma przeszła wiele przekształceń.. Pod koniec lat 90-tych PZZ Rzeszów został przejęty przez Agro-Technikę SA z siedzibą w Ząbkach. W celach operacyjnych tego przejęcia powołano do życia firmę Makarony Polskie Sp. z o.o. Proces przejęcia zakończył się w październiku 2002 roku, a od lipca 2004 roku Makarony Polskie stały się spółką akcyjną. W tym roku, a także w latach kolejnych Makarony Polskie dokonały akwizycji kolejnych podmiotów – kompleksu produkcyjnego makaronu Elpast w Płocku i fabryki makaronów Abak w Częstochowie, a także spółki Stoczek Natura – producenta przetworów owocowych, warzywnych i mięsnych. W 2015 roku w ramach struktur Grupy Makarony Polskie powołano spółkę zależną MP Trade, która zrzesza dotychczasowe siły handlowe w celu podniesienia efektywności działań sprzedażowych i zachowania jak największej transparentności przychodowo-kosztowej frakcji funkcjonowania Grupy. ...
"Wywiad z Piotr Habela - PRISJAKT POLAND SP. Z O.O."
Jakie były początki Prisjakt na świecie, a jak to wyglądało w Polsce? Pomysł na Prisjakt zrodził się w 2002 roku, początkowo serwis miał być zorientowany wyłącznie na komputery i elektronikę, co na przestrzeni lat dość znacząco się zmieniło. Jako ciekawostkę dodam, że “pierwsza wersja” Prisjaktu została stworzona przez Jonasa Bonde w piwnicy jego mieszkania! Po wstępnym sukcesie firmą zainteresował się koncern mediowy Schibsted i nabył w roku 2006 większościowy pakiet udziałów. Jeśli chodzi o Prisjakt w Polsce, to pierwsze biuro otworzyliśmy w listopadzie 2012 roku w Krakowie przy ul. Lubicz. Z czasem jednak zaczęło się robić dość ciasno, więc w roku 2014 zmieniliśmy biuro na nieco większe (przy ul. Życzkowskiego), a 2 lata później po sąsiedzku otworzyliśmy kolejne nasze biuro.
Jak wygląda poziom konkurencji w tej branży? Poziom konkurencji jest inny w każdym kraju - np. dwa rynki o różnej charakterystyce to Wielka Brytania (gdzie wiele firm walczy o mocną pozycję) i Irlandia (gdzie ta część branży dopiero "rozkwita").  W całej reszcie krajów można powiedzieć, że mamy jednego głównego konkurenta. Jesteśmy numerem jeden w Szwecji, Norwegii, Nowej Zelandii i Irlandii, a w Wielkiej Brytanii i Finlandii jesteśmy w pierwszej trójce. Trudno więc nie zgodzić się z nieskromnym twierdzeniem, że idzie nam całkiem nieźle. ...
"Wywiad z Kornelia Trocha - LONTEX"
Czym zajmuje się firma LONTEX? LONTEX dostarcza kompleksowe rozwiązania usługowe dla podmiotów działających w branży transportowo-motoryzacyjnej. Prowadzimy sprzedaż produktów, a konkretnie części zamiennych dedykowanych dla samochodów ciężarowych do ponad 60 krajów z całego świata. W bardzo dużym uproszczeniu można powiedzieć, że dostarczamy Klientom rozwiązania pozwalające skutecznie realizować ich cele.
Jak wyglądały początki działalności firmy? Firma została założona w 1990 roku, jej działalność w początkowym okresie ograniczała się do usług transportowych i wynajmu autokarów. W kolejnych latach rozwój firmy został ukierunkowany na świadczone do dnia dzisiejszego usługi dla branży transportowo-motoryzacyjnej.
Co stanowiło przełomowe wydarzenie dla firmy LONTEX? Przełomem w działalności LONTEX było otwarcie w 1996 r. serwisu tachografów z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach. Sukces tego przedsięwzięcia przesądził o budowie ogólnopolskiej sieci specjalistycznych serwisów LONTEX. Kolejną, słuszną decyzją było zwrócenie się ku działalności handlowej. ...