Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Connectmedica
przez Ada, 2014-10-17 16:02:40
Obecnie praktyki w firmie Connectmedica trwają od 1 do 3 miesięcy. Pierwszy miesiąc praktyk jest bezpłatny, podczas którego praktykant poznaje firmę a firma praktykanta. Kolejne miesiące praktyk są płatne. Oczywiście istnieje możliwość zatrudnienia w naszej firmie po odbyciu takich praktyk. Mamy w firmie kilka osób, które zaczęły z nami współpracę od praktyk, a obecnie pracują na stanowisku Juniora.
Praktykantom oferujemy elastyczne godziny pracy, aby mogli pogodzić pracę z zajęciami na uczelni. Przeważnie praktykanci pracują u nas w biurze 20-30 godzin tygodniowo.
Każdy praktykant ma przydzielonego Mentora, który przydziela mu większość zadań do wykonania oraz daje feedback i końcową ocenę z praktyk. Praktykanci otrzymują pisemne referencje z odbytych praktyk.
Proces rekrutacji na praktyki jest różny w zależności do jakiego działu praktykant aplikuje. Czasami oprócz standardowej rozmowy rekrutacyjnej praktykant dostaje drogą elektroniczną zadanie do wykonania. Przeważnie prosimy praktykanta o napisanie tekstu, opinii na dany temat lub zaprojektowania prostej grafiki. Te zadania odzwierciedlają realne zadania z jakimi praktykant będzie się stykał podczas praktyk.
Na praktyki zapraszamy osoby, które odbyły już wcześniej praktyki w interesującej ich dziedzinie, jak również osoby bez doświadczenia, które chciałyby takie doświadczenie zdobyć.

Adwokat Anna Brykczyńska, BRYKCZYŃSCY I PARTNERZY Adwokacka Spółka Partnerska
przez Jowita, 2016-03-21 13:41:44
Kancelaria ma super podejście do praktykantów :) Kawy parzyć nie musiałam :)

Translantica Centrum Języków Obcych
przez Agnieszka, 2017-06-20 21:22:02
Odpowiedź na: [John - 2015-08-05 21:50:38]:
Dobry pracodawca, pracuje już w Translantica kilka lat i znam też wiele osób, które pracują w tej szkole, nikt nigdy nie narzekał, szef w porzadku.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...