Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Connectmedica
przez Ada, 2014-10-17 16:02:40
Obecnie praktyki w firmie Connectmedica trwają od 1 do 3 miesięcy. Pierwszy miesiąc praktyk jest bezpłatny, podczas którego praktykant poznaje firmę a firma praktykanta. Kolejne miesiące praktyk są płatne. Oczywiście istnieje możliwość zatrudnienia w naszej firmie po odbyciu takich praktyk. Mamy w firmie kilka osób, które zaczęły z nami współpracę od praktyk, a obecnie pracują na stanowisku Juniora.
Praktykantom oferujemy elastyczne godziny pracy, aby mogli pogodzić pracę z zajęciami na uczelni. Przeważnie praktykanci pracują u nas w biurze 20-30 godzin tygodniowo.
Każdy praktykant ma przydzielonego Mentora, który przydziela mu większość zadań do wykonania oraz daje feedback i końcową ocenę z praktyk. Praktykanci otrzymują pisemne referencje z odbytych praktyk.
Proces rekrutacji na praktyki jest różny w zależności do jakiego działu praktykant aplikuje. Czasami oprócz standardowej rozmowy rekrutacyjnej praktykant dostaje drogą elektroniczną zadanie do wykonania. Przeważnie prosimy praktykanta o napisanie tekstu, opinii na dany temat lub zaprojektowania prostej grafiki. Te zadania odzwierciedlają realne zadania z jakimi praktykant będzie się stykał podczas praktyk.
Na praktyki zapraszamy osoby, które odbyły już wcześniej praktyki w interesującej ich dziedzinie, jak również osoby bez doświadczenia, które chciałyby takie doświadczenie zdobyć.

Adwokat Anna Brykczyńska, BRYKCZYŃSCY I PARTNERZY Adwokacka Spółka Partnerska
przez Jowita, 2016-03-21 13:41:44
Kancelaria ma super podejście do praktykantów :) Kawy parzyć nie musiałam :)

ELTWIN
przez Magda, 2017-02-09 14:25:50
Pracuję tutaj kilka miesięcy i jestem zadowolona. Osoby z działu z którymi pracuje są sympatyczne, weekendy wolne , praca od poniedziałku do piątku. Nie narzekam :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Nicke - Sanmar"
"Wywiad z Marek Adamczak - Sanmar"
W czym dokładnie specjalizuje się Sanmar? Trzon działalności firmy Sanmar stanowi Spedycja krajowa i zagraniczna. Zajmujemy się organizacją przewozów drogowych. W przeważającej części są to  transporty całopojazdowe (FTL) oraz częściowe (LTL), poszerzone o przewóz towarów w temperaturze kontrolowanej, a także przewóz towarów niebezpiecznych (ADR). Od dłuższego czasu specjalizujemy się także w transporcie towarów ponadgabarytowych i mamy na tym polu coraz większe sukcesy. Doskonale radzimy sobie w organizowaniu transportów nietypowych, gdzie wymagania naszych klientów są niestandardowe. Aby sprostać wszystkim z nich, musimy systematycznie podnosić sobie poprzeczkę, czego oczywiście się nie boimy, bo nowe wyzwania to dla nas przede wszystkim nowe możliwości.
Posiadają Państwo ponad 10-letnie doświadczenie w tej branży. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni ostatnich lat? Przez ostatnie dziesięć lat, na rynku transportowym wydarzyło się mnóstwo zarówno dobrych jak i złych rzeczy. Przez ten czas zebraliśmy jednak przede wszystkim sporo pozytywnych doświadczeń. O naszym rozwoju najlepiej mówią cyfry. Początkowo dysponowaliśmy 7 zestawami chłodniczymi, dzisiaj zestawów zarówno plandekowych jak i chłodniczych jest już w naszej dyspozycji ponad 200. Początkowo koncentrowaliśmy się tylko na transporcie, by w 2009 roku poszerzyć usługi także o spedycję. Przez dekadę działalności, udało nam się osiągnąć pułap rocznych obrotów na poziomie 60 mln zł i dwukrotnie zdobyć wyróżnienie w rankingu Gazele Biznesu, dla najdynamiczniej rozwijających się podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To wg nas naprawdę znaczne osiągnięcie w tak dynamicznej w ostatnich czasach branży TSL. Tak duży finansowy progres nie byłby jednak możliwy bez równoczesnego rozwoju naszego zespołu. Marka SANMAR tworzona jest aktualnie przez dwie spółki o profilu transportowo-spedycyjnym: Sanmar Sp. z o.o. i Sanmar Group Sp. z o.o. Przez ostatnie 5 lat udało nam się otworzyć cztery nowe lokalizacje, dzięki czemu na ten moment oprócz centrali w Poznaniu dysponujemy oddziałami w Skierniewicach, Łodzi, Zielonej Górze oraz Tychach. Kolejnym parametrem obrazującym skalę naszego rozwoju jest Ilość zrealizowanych zleceń spedycyjno-transportowych. Zaczynaliśmy od kilkuset zleceń w pierwszym roku naszej działalności spedycyjnej. Aktualnie to rząd wielkości blisko 40 000 zleceń rocznie za 2016 rok. Miniona dekada to także intensywny rozwój portfolia naszych usług. Podsumowując, w ciągu ostatnich 10 lat nie tylko wzrosły nasze parametry dotyczące wielkości sprzedaży, zatrudnienia czy rozwoju portfolio produktowego, ten czas to także nasze dojrzewanie  jako organizacji, udoskonalanie wewnętrznych procedur, systemu komunikacji i tworzenia unikalnej kultury organizacyjnej. Obecny kształt marki SANMAR to wypadkowa tych wszystkich zdarzeń. ...
"Wywiad z Marcin Grabarz - EGB Investments S.A."
EGB Investment S.A. to firma windykacyjna. Jak dokładnie przedstawia się Państwa działalność? EGB Investments S.A. jest spółką akcyjną sektora finansowego. Od 1995 roku z powodzeniem wspomagamy przedsiębiorców w pokonywaniu problemów z nieregulowanymi należnościami. Zarządzamy wierzytelnościami największych banków, firm sektora finansowego, ubezpieczeniowego, operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji kablowej.
Posiadają już Państwo długoletnie doświadczenie w branży. Jakich rad z tej perspektywy czasu udzieliłby Pan firmom rozpoczynającym swoją karierę? Z perspektywy czasu możemy śmiało stwierdzić, że o sukcesie firmy decydują ludzie którzy ją tworzą. To w Pracownikach leży największa siła – trzeba ich mocno doceniać, wsłuchiwać się w ich potrzeby i pomysły oraz stawiać na profesjonalistów.
Co stanowi o tym, że windykacja przebiega skutecznie? Na skuteczną windykację składa się mnóstwo czynników: odpowiednio dobrane narzędzia windykacyjne, opracowane procesy i procedury, profesjonalni negocjatorzy. Jednak najistotniejszy czynnik to rzeczowa rozmowa z Dłużnikiem o jego  sytuacji, prowadzona w oparciu o fakty. Nasi negocjatorzy tworzą warunki do konstruktywnej rozmowy o spłacie zadłużenia. Dostrzegamy człowieka i jego problemy, a zrozumienie sytuacji, w jakiej znajduje się Dłużnik, pozwala nam na wypracowanie dobrych relacji i wspólne znalezienie najlepszego rozwiązania. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...