Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Alma Market
przez polska, 2014-12-10 23:35:05
Odpowiedź na: [oczko - 2010-04-09 21:45:36]:
jest bardzo fajnie fajne kierownictwo ,koledzy z pracy , praca jak każda inna ALMA opole nie ma co narzekac pozdrawiam

Lellek Group Sławice
przez piotrek, 2015-10-08 11:49:55
dzisiaj byłem w vw lellek opole. muszę powiedzieć, że mają wysokie standardy i jestem szczególnie zadowolony. wszystko w autku zrobione, nawet odbyłem jazdę próbną tiguanem. :) szczerze polecam każdemu ten serwis.

NL Jobs Polska
przez Przekot, 2014-09-17 00:38:00
Miałem okazję pracować w tej firmie i ogólnie nie było źle. Pracowałem 5 dni w tygodniu, godziny wahały się w granicach 38-43h. Trafiłem na średnią szklarnie jeśli chodzi o szefostwo ale robiłem swoje i nie miałem większych problemów. Co do zamieszkania, Putte - Warunki nie są najlepsze ale paniczem żadnym nie jestem i bywałem w gorszych miejscach. Na "hotelu" poznałem sporo ludzi, nie był za duży więc praktycznie wszyscy się znali i szczerze Wam powiem, że nie powinniście żałować gdy tam traficie. Podsumowując - Jeśli będę miał okazję jeszcze raz pojechać z tą firmą to wyjadę, praca to praca grunt żeby były godziny, ludzie jak najbardziej na plus a koordynatorzy mnie nie interesują.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...
"Wywiad z Katarzyna Szemro - GOYELLO"
"Wywiad z Kamila Pyszka - GOYELLO"
Czy może Pani opisać Goyello jednym zdaniem? Katarzyna Szemro: Właściwie wolę trzema wyrazami: Think, Create, Care. Wyjaśnię. Wbrew temu, co wydaje się większości, nie chodzi u nas głównie o tworzenie kodu. Choć nie bez kozery „Create” jest wymienione w środku zestawienia - można powiedzieć, że jest to rdzeń naszej działalności. Jednocześnie kluczem do sukcesu jest znajdowanie rozwiązań IT, które najlepiej pomogą naszym klientom w rozwoju ich firm. Najpierw trzeba pomyśleć (Think), przeanalizować, a potem dopiero tworzyć (Create) kod. Natomiast troska (Care) o ludzi, o jakość usług, o relacje spaja naszą organizację w całość, można powiedzieć, że jest jej duszą.
Skąd Państwo wiedzą, czego oczekują klienci? KS: Oni sami nam o tym mówią. Mimo, że mamy klientów w różnych krajach i codzienna współpraca z większością odbywa się zdalnie, to przywiązujemy dużą wagę do regularnych spotkań. Klienci lubią do nas przyjeżdżać i spędzać cały dzień na omawianiu ich celów długoterminowych czy związanych z danym projektem. Wspólne wyjście klienta i zespołu na kolację dodatkowo wzmacnia dobre relacje. ...
"Wywiad z Konrad Szałkiewcz - Herbalife Polska Sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Herbalife? Herbalife Ltd. jest globalną firmą odżywczą, która od 1980 roku wyznacza trendy w dziedzinie zdrowego odżywiania, kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała, zapewniając kompleksowe wsparcie zdrowego stylu życia. Produkty Herbalife dostępne są obecnie w ponad 90 krajach poprzez model sprzedaży bezpośredniej, dzięki sieci Niezależnych Partnerów. Główna siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. Od 2007 roku spółka jest notowana na nowojorskiej giełdzie.
Ile osób zatrudnia państwa firma? Na całym świecie zatrudniamy ponad 7800 osób.  
Czym dokładnie zajmuje się Herbalife? Herbalife to przede wszystkim produkcja i sprzedaż suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych i chcących utrzymać lub zredukować swoją wagę. Cenimy sobie ideę „From seed to feed”, dlatego pod swoją kontrolą mamy nie tylko linie produkcyjne, ale i ogromne pola uprawne. Dzięki temu mamy pewność, co do najwyższej jakości dostarczanych przez nas suplementów – od najmniejszego ziarna po finalny produkt.
Jak długo funkcjonujecie na polskim rynku i jak oceniacie swoją aktualną pozycję? Od 1994 roku dostarczamy rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania polskich konsumentów. Jesteśmy trzecią największą organizacją branży marketingu wielopoziomowego* (MLM, z ang. Multi Level Marketing). W 2014 roku odnotowaliśmy najwyższy w naszej historii nad Wisłą przyrost sprzedaży, która na koniec roku wyniosła 11 mln dolarów. Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z Niezależnymi Partnerami. ...