Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Dwudniowa, Wiosenna Giełda Pracy dla studentów w Szczecinie, zorganizowana przez Akademickie Biuro Karier przyciągnęła wielu młodych ludzi, którzy poszukują odpowiedniej dla siebie drogi zawodowej oraz realnych ofert pracy. Kto pojawił się na giełdzie? Niecodzienne spotkania z pracodawcami Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego już po...
Czytaj więcej >>
Polska Fundacja Przedsiębiorstwa Społecznego zaplanowała na środę 26 kwietnia 2017 roku szczególne wydarzenie, ważne dla wszystkich osób poszukujących pracy w Szczecinie. To Targi pracy, które pozwolą pracodawcom znaleźć w Szczecinie pracowników, kandydatów na staż lub praktyki, zaś samym bezrobotnym i poszukującym pracy – na zapoznanie się z...
Czytaj więcej >>
W województwie zachodniopomorskim panuje ponad 11-procentowe bezrobocie, a w samym Szczecinie jest zarejestrowanych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 8350 osób pozostających bez zatrudnienia. Czy Szczecin jest dobrym miastem do pracy? Zachodniopomorski rynek pracy Pomimo faktu, że stopa bezrobocia w województwie zachodniopomorskim na koniec lutego 2017 ...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy są niepełnosprawni. W ich przypadku wszelakie zagadnienia związane z aktywizacją zawodową nabierają szczególnego znaczenia, ponieważ bez odpowiednich działań w tym kierunku grozi im trwałe wykluczenie z rynku pracy. Szczecin pod tym względem nie jest wyjątkiem – również boryka ...
Czytaj więcej >>
Szczecin to jedno z największych miast w Polsce i bardzo ważny ośrodek gospodarki morskiej. Funkcjonują tu 2 podstrefy ekonomiczne – Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec oraz Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Miasto jest oceniane jako miejsce z potężnym potencjałem biznesowym, aczkolwiek nie wszyscy mogą liczyć tu na...
Czytaj więcej >>
Województwo zachodniopomorskie na przestrzeni ostatnich kilku lat odnotowało spory spadek bezrobocia. W grudniu 2015 r. stopa rejestrowanego bezrobocia wynosiła tu 13,3 proc., zaś w grudniu 2016 r. spadła do 11 proc. Na tym tle Szczecin wypadł bardzo dobrze z wynikiem 4,7 proc., plasując się w stosunkowo niedużym gronie polskich miast, gdzie wskaźn...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...