Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Dwudniowa, Wiosenna Giełda Pracy dla studentów w Szczecinie, zorganizowana przez Akademickie Biuro Karier przyciągnęła wielu młodych ludzi, którzy poszukują odpowiedniej dla siebie drogi zawodowej oraz realnych ofert pracy. Kto pojawił się na giełdzie? Niecodzienne spotkania z pracodawcami Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego już po...
Czytaj więcej >>
Polska Fundacja Przedsiębiorstwa Społecznego zaplanowała na środę 26 kwietnia 2017 roku szczególne wydarzenie, ważne dla wszystkich osób poszukujących pracy w Szczecinie. To Targi pracy, które pozwolą pracodawcom znaleźć w Szczecinie pracowników, kandydatów na staż lub praktyki, zaś samym bezrobotnym i poszukującym pracy – na zapoznanie się z...
Czytaj więcej >>
W województwie zachodniopomorskim panuje ponad 11-procentowe bezrobocie, a w samym Szczecinie jest zarejestrowanych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 8350 osób pozostających bez zatrudnienia. Czy Szczecin jest dobrym miastem do pracy? Zachodniopomorski rynek pracy Pomimo faktu, że stopa bezrobocia w województwie zachodniopomorskim na koniec lutego 2017 ...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy są niepełnosprawni. W ich przypadku wszelakie zagadnienia związane z aktywizacją zawodową nabierają szczególnego znaczenia, ponieważ bez odpowiednich działań w tym kierunku grozi im trwałe wykluczenie z rynku pracy. Szczecin pod tym względem nie jest wyjątkiem – również boryka ...
Czytaj więcej >>
Szczecin to jedno z największych miast w Polsce i bardzo ważny ośrodek gospodarki morskiej. Funkcjonują tu 2 podstrefy ekonomiczne – Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec oraz Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Miasto jest oceniane jako miejsce z potężnym potencjałem biznesowym, aczkolwiek nie wszyscy mogą liczyć tu na...
Czytaj więcej >>
Województwo zachodniopomorskie na przestrzeni ostatnich kilku lat odnotowało spory spadek bezrobocia. W grudniu 2015 r. stopa rejestrowanego bezrobocia wynosiła tu 13,3 proc., zaś w grudniu 2016 r. spadła do 11 proc. Na tym tle Szczecin wypadł bardzo dobrze z wynikiem 4,7 proc., plasując się w stosunkowo niedużym gronie polskich miast, gdzie wskaźn...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Onikki-Górski - Business Centre Club"
Jakie są warunki członkostwa w BCC? BCC zrzesza indywidualnych przedsiębiorców z wszystkich branż i regionów, którzy prowadzą działalność pod różnymi formami prawnymi i własności, jak również o zróżnicowanej wielkości. Członkowie BCC to firmy sprawdzone, rzetelne, o ugruntowanej pozycji na rynku. Członkami Business Centre Club są reprezentanci lub przedstawiciele firm, w szczególności członkowie zarządu, właściciele, główni menedżerowie, posiadający dobrą opinię w środowisku. Akceptują oni Statut i inne zasady obowiązujące w organizacji, takie jak na przykład Kodeks Koleżeński.
Jakie korzyści wynikają z członkostwa w BCC? Można streścić je w kilku punktach. Po pierwsze chronimy interesy gospodarcze. BCC pomaga przedsiębiorcom rozwiązywać konflikty z urzędami skarbowymi, windykować należności, znaleźć pracę. Podejmuje mediacje w sporach firmy z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, zapewnia pomoc prawną wybitnych specjalistów, zwłaszcza z zakresu prawa podatkowego i funduszy unijnych. Po drugie walczymy o prawa przedsiebiorców. Efektem naszej działalności jest ponad sześć tysięcy interwencji, opinii, komentarzy, ekspertyz, projektów i propozycji zmian przepisów, kilkadziesiąt tysięcy publikacji i audycji w mediach. Zasługa BCC to m.in.: obniżenie podatku od osób prowadzących działalność gospodarczą z 27% do 19%, wprowadzenie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, uchwalenie nowej ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym i zablokowanie podniesienia wadium w projekcie zmian ustawy o zamówieniach publicznych. Na nasz wniosek Trybunał Konstytucyjny zdecydował o usunięciu zapisów naruszających prawa obywatelskie w ustawie o CBA czy umożliwiających inwigilację przedsiębiorców w ustawie o wojewódzkich kolegiach skarbowych. No i wreszcie po trzecie dostarczamy rozwiązań. Business Centre Club organizuje dla swoich członków porady i konsultacje w zakresie m.in.: funduszy unijnych na lata 2014-2020, pozasądowych metod rozwiązywania sporów gospodarczych, prawa zamówień publicznych oraz przekształceń prawnych przedsiębiorstw. Aktywnie pomagamy redukować koszty prowadzenia przedsiębiorstwa, restrukturyzować je, a także zarządzać projektami. ...
"Wywiad z Anna Gołębiowska - Billennium Sp. z o.o."
W czym dokładnie się specjalizujecie? Billennium jest polską firmą, która od ponad 14 lat rozwija innowacyjne usługi i produkty IT oraz dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu. Tworzymy aplikacje webowe i mobilne oraz systemy BPM. Dostarczamy firmom specjalistów i całe zespoły IT oraz przejmujemy w utrzymanie obszary w modelu managed services. Nasze projekty i usługi IT realizujemy w Polsce, na terenie UE, a także w USA i Indiach.
Uruchomili Państwo platformę informatyczną - Billennium Paperless. Jakie korzyści wiążą się z tym dla Państwa klientów? Naszym kluczowym wyróżnikiem rynkowym jest samo podejście do projektów, celem jest nie tylko „mniej papieru” w procesach, ale przede wszystkim większa wydajność procesowa we wszystkich obszarach firmy: back office, middle office i front office. Dzięki Paperless nasi Klienci efektywnie zarządzają swoją dokumentacją poprzez przejście na elektroniczny obieg dokumentów, wprowadzenie podpisu elektronicznego i elektronicznego archiwum. Dzięki temu nie tylko uwalniają się od ton papieru, ale też działają sprawniej i szybciej, co z kolei doceniają użytkownicy końcowi – czyli Klienci naszych Klientów. ...
"Wywiad z Aleksandra Witkowska - Euler Hermes"
Jak wyglądało tworzenie w Polsce Euler Hermes? W Polsce działamy od od 1998 roku, na początku jako oddział, a od wielu lat  jesteśmy Towarzystwem Ubezpieczeń. Euler Hermes jest w Polsce liderem ubezpieczeń należności handlowych, naszym drugim wiodącym produktem są również Gwarancje Ubezpieczeniowe. Ja pracuję właśnie w Towarzystwie Ubezpieczeń oraz w jego spółce serwisowej, ponadto w strukturze grupy Euler Hermes w naszym kraju jest wyspecjalizowana w informacji gospodarczej i windykacji  spółka Euler Hermes Collections.
Jaki był kluczowy moment dla Firmy? Pracuję w firmie od dwóch lat. Pewnie tych kluczowych momentów w historii firmy było wiele, natomiast z mojej perspektywy tych 2 lat mogę powiedzieć, iż jest to przede wszystkim  bardzo stabilna firma i de facto przez te ostatnie 15 lat w sposób ciągły się rozwijająca, mająca jednocześnie bardzo stabilnych ludzi „na pokładzie”.
W związku z ugruntowaną już pozycją Firmy - jak często Państwo rekrutują? Poszukujemy pracowników w zależności od pojawiających się wakatów; bardzo często osoby na stanowiska asystenckie, które potem rozwijają się i awansują w ramach organizacji. Ubezpieczenie należności to bardzo specjalistyczny produkt, nieprzypominający na żadnym obszarze – zarówno sprzedaży jak i obsługi innych ubezpieczeń. To nie jest produkt, którym mogą zajmować się osoby bez wcześniejszego przeszkolenia, bez zdobycia konkretnych kompetencji, w związku z czym dużo łatwiej jest nam zatrudniać osoby już od stanowiska praktykanta czy asystenta, tak aby rozwijały się razem z firmą. ...