SIRIO POLSKA
przez młody, 2014-11-04 21:48:47
Pracowałem w tej firmie przez 8 lat jako pracownik ochrony. Jak pracowałem to narzekałem na zarobki, socjal itp- jak odeszłem i zobaczyłem jak wygląd rynek usług ochroniarskich to dopiero doceniłem to co miałem.
- premia na święta, wakcyjna oraz z zysków
- wypłata nigdy nie spóżniła sie nawet jeden dzień
- paczki dla dzieci na świeta, kolonie itp
Minusem jest duża liczba czasu pracy n dworze.

Elmex Logistic Groupe Sp. z o.o.
przez Ryszard, 2016-06-10 17:56:54
Polecam, jestem tam od roku i mi pasuje.

Carix-Trans Michał Dudziński
przez nero, 2015-05-30 16:34:29
bardzo dobry pracodawca, świetna spedycja, polecam współpracę wszystkim !

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Justyna Maj - EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA"
Co kryje się pod marką Paese? Paese to polskie kosmetyki do makijażu znane już na kilkudziesięciu światowych rynkach: pomadki, cienie, podkłady, pudry, maskary i inne podobne produkty. Rozwijając ofertę. Nasza firma zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków kolorowych. Są to szminki, cienie, podkłady i inne tym podobne produkty przeznaczone dla kobiet. Cały czas poszerzamy swoją ofertę – rozbudowujemy asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych, niedawno wprowadziliśmy również do sprzedaży perfumy.
Jakimi kanałami prowadzicie sprzedaż w Polsce? Rozprowadzaniem produktów zajmują się przedstawiciele handlowi, którzy zaopatrują setki sklepów drogeryjnych w kraju. Sprzedaż odbywa się również poprzez nasze stoiska kosmetyczne, które są rozlokowane w całej Polsce. Nasze kosmetyki można także nabyć drogą internetową.
I w całej Polsce zatrudniacie też pracowników. To prawda. Łącznie jest to około 150 pracowników. W terenie zatrudniamy przedstawicieli handlowych i osoby obsługujące stoiska kosmetyczne. Najwięcej miejsc pracy mamy w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie odbywa się produkcja. Tutaj też znajduje się nasze biuro, magazyn oraz działy takie jak wysyłka, eksport, marketing czy księgowość. Z kolei główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. ...
"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Katarzyna Szemro - GOYELLO"
"Wywiad z Kamila Pyszka - GOYELLO"
Czy może Pani opisać Goyello jednym zdaniem? Katarzyna Szemro: Właściwie wolę trzema wyrazami: Think, Create, Care. Wyjaśnię. Wbrew temu, co wydaje się większości, nie chodzi u nas głównie o tworzenie kodu. Choć nie bez kozery „Create” jest wymienione w środku zestawienia - można powiedzieć, że jest to rdzeń naszej działalności. Jednocześnie kluczem do sukcesu jest znajdowanie rozwiązań IT, które najlepiej pomogą naszym klientom w rozwoju ich firm. Najpierw trzeba pomyśleć (Think), przeanalizować, a potem dopiero tworzyć (Create) kod. Natomiast troska (Care) o ludzi, o jakość usług, o relacje spaja naszą organizację w całość, można powiedzieć, że jest jej duszą.
Skąd Państwo wiedzą, czego oczekują klienci? KS: Oni sami nam o tym mówią. Mimo, że mamy klientów w różnych krajach i codzienna współpraca z większością odbywa się zdalnie, to przywiązujemy dużą wagę do regularnych spotkań. Klienci lubią do nas przyjeżdżać i spędzać cały dzień na omawianiu ich celów długoterminowych czy związanych z danym projektem. Wspólne wyjście klienta i zespołu na kolację dodatkowo wzmacnia dobre relacje. ...