Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
MT SERVICE
przez A..., 2016-08-19 18:59:11
Przez trzy lata pracy nie było na co narzekać. Bardzo dobra atmosfera, wynagrodzenie i warunki ok. Polecam

Hellopak Kocyk&Wspólnicy sp.j.
przez Tomasz, 2017-06-26 16:02:15
Super firma. Rodzinna i dobrze placaca. Oby tak było wszędzie Tomasz

Usługi Transportowe Anna Morga
przez andrzej, 2014-11-17 10:44:19
shipme.pl rewelacja pelen profesjonalizm dobre ceny i swietna firma transportowa

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Witek - Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci"
Zaczynaliście niedługo po transformacji ustrojowej w naszym kraju. Jak wyglądały te początki? Sięgają 1992 roku gdy Lucyna Witek, biegły rewident założyła Biuro Rachunkowe Wit. Działalność ta dość szybko rozwinęła się i czterech członków rodziny zawiązało w kwietniu 1994 roku spółkę z o.o. pod nazwą Ośrodek Rachunkowo-Konsultingowy Rewit. Jej celem było dostarczanie nowoczesnych i wysokiej jakości usług audytorskich i księgowych w oparciu o pracę zespołową. Firma nie była znana, nie miała marki, ale od początku jej istnienia właściciele postawili na rzetelność, jakość i nowoczesność. Po pięciu latach olbrzymiego zaangażowania właścicieli udało się spółce osiągnąć pozycję jednej z największych firm audytorskich z polskim kapitałem w Trójmieście. Spółka mogła poszczycić się wieloma prestiżowymi klientami oraz z innych województw, w tym również firmami giełdowymi.
Przede wszystkim jesteście jednym z największych audytorów, badających sprawozdania finansowe średnich i dużych jednostek. Czym jeszcze się zajmujecie? Pomagamy w wycenie przedsiębiorstw, przekształceniach oraz reorganizacjach. Drugim filarem naszej działalności jest outsourcing księgowości płac i kadr, w tym raportowanie do właścicieli i innych instytucji. Nowoczesna księgowość, nastawiona na raporting, a nie tylko rejestrowanie zdarzeń gospodarczych daje podstawy do prawidłowego funkcjonowania biznesu. W tym pomagamy i wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. Trzecią częścią naszej działalności to doradztwo podatkowe, które w skomplikowanym świecie regulacyjnym stanowi istotne uzupełnienie naszej oferty. Nasi doradcy podatkowi świadczą zarówno usługi ad hoc jak i stałe doradztwo dla firm. Reprezentują ich w postępowaniach podatkowych i kontrolnych. Ponadto Grupa Rewit rozwija inne usługi takie jak doradztwo strategiczne, czyli pomoc w budowaniu strategii firm, działalność optymalizacyjną, działalność szkoleniową oraz usługi wirtualnego biura. Proponujemy również naszym klientom system do elektronicznego obiegu dokumentów z systemem e-pracownik. Pozwala to pracownikom uzyskiwać dane dotyczące ich zatrudnienia czy planować urlopy. ...
"Wywiad z Kamil Krążek - DSA Investment S.A."
W czym specjalizuje się DSA Investment? DSA Investment S.A. należy do Grupy Kapitałowej DSA, która jest obecna na rynku finansowym od 1999r., dzięki czemu możemy zaproponować szeroką ofertę w dziedzinie finansów osobistych. Specjalizujemy się w sprawdzonych rozwiązaniach finansowych, które mają za zadanie budować dla naszych Klientów poduszkę finansową na wypadek emerytury oraz nieprzewidzianych wypadków. Pomagamy ponadto planować finanse, a także prowadzimy liczne akcje edukacyjne, w tym szkolenia, z zakresu inteligencji finansowej i psychologii pieniądza. W ostatnim czasie uzyskaliśmy także licencję KNF na dystrybucję jednostek Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, więc z jeszcze większym impetem wkraczamy w obszar czysto inwestycyjny, a nie jedynie zabezpieczający. Nasi Klienci mają do wyboru niezwykle szeroką ofertę, co w połączeniu z dobrymi standardami obsługi i zarządzania zapewnianego przez praktyków z rynku inwestycyjnego, przekłada się na doskonałe wyniki spółki. Ponadto, obok oferty finansowej, w ramach całej grupy kapitałowej skupiamy ponad 15 podmiotów, co daje nam szerokie możliwości w zakresie oferowania Klientom całej gamy produktów.     ...
"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...