SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez kik.ku, 2015-09-07 13:09:48
Pracowałem w tej firmie w tym roku w okresie wakacji. Praca dość ciężka ale da się przeżyć, polecam dla osób, które chcą szybko znaleźć pracę

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez mario, 2015-10-13 11:03:12
Praca jak praca. Mnie się podoba elastyczny grafik.I tak na prawde od ciebie zalezy ile zarobisz. praca bardziej dla kobiet niż facetów...

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez Mekson, 2016-08-31 10:21:04
Bardzo rzetelna firma i dobre zarobki. kropka.

Wpisy z naszego BLOGA:

Reporterzy „Dziennika Zachodniego” w 2016 roku przeprowadzili terenowe badania ankietowe, których celem było wykazanie, ile tak naprawdę można zarobić w różnych zawodach w województwie śląskim. Badanie daje także odpowiedź na pytanie, jak płatna jest praca w Częstochowie i kto zarabia zdecydowanie najwięcej w tym mieście. Pensja od 1500 do 3000 zł ...
Czytaj więcej >>
W październiku 2016 roku bezrobocie rejestrowane w Częstochowie wynosiło 6,2 proc., co oznacza jego zdecydowany spadek w perspektywie ostatnich kilku lat. Częstochowianom brakuje jeszcze kilku procent do zrównania się z Katowicami, gdzie stopa bezrobocia wynosi około 3 proc., ale i tak nie można narzekać na brak pracy. Ta jest, choć często pracodaw...
Czytaj więcej >>
Jak informował Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pod koniec grudnia 2016 roku, liczba zarejestrowanych w całym mieście i w powiecie bezrobotnych wynosiła 11 544 osoby, a stopa bezrobocia wyniosła około 6,5 proc. Na tle całego województwa śląskiego Częstochowa wypadła bardzo dobrze. Kto w 2017 roku może liczyć na znalezienie pracy w tym mieście?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wikło - Polanglo Sp. z o.o."
Czym wyróżnia się Polanglo na tle konkurencji? Polanglo sp. z o.o. to działająca od 1991 r. sieć księgarni i hurtowni edukacyjno-językowych. Do dyspozycji naszych Klientów są nasze księgarnie stacjonarne we wszystkich największych miastach w Polsce. Jesteśmy stale obecni m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie, Gdyni czy Szczecinie. Mamy też doskonale zaopatrzony sklep internetowy www.edugaleria.pl dla zwolenników zakupów online.  Ponadto współpracujemy z siecią rekomendowanych księgarń na terenie całego kraju. Nasze liczne księgarnie partnerskie zapewniają szybki i wygodny dostęp do naszej oferty. Gwarantem dobrej kooperacji z księgarniami są nasi przedstawiciele handlowi i hurtownie, a także nowoczesna platforma do zamówień hurtowych www.hurtownia.polanglo.pl, dzięki której jesteśmy w stanie w pełni zaopatrzyć każdą księgarnię w Polsce.  Od lat oferujemy młodym ludziom dostęp do szerokich możliwości edukacyjnych, wspierając jednocześnie ich rozwój osobisty, dlatego do dyspozycji wszystkich nauczycieli w Polsce jest nasz zespół merytorycznych koordynatorów regionalnych, którzy służą naszym Klientom pomocą i profesjonalnym wsparciem. Jesteśmy też do dyspozycji dyrektorów szkół, którym w szczególności polecamy naszą platformę dotacyjną www.eduazmowienia.pl - umożliwia ona zamawianie podręczników i ćwiczeń w ramach dotacji MEN, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy oświatowej. Jesteśmy doświadczonym dostawcą z długoletnią tradycją i doświadczeniem. Ten rok jest dla Nas wyjątkowy, ponieważ świętujemy 25-lecie istnienia naszej firmy. Dlatego jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza działalność trwa już tak długo, że dwadzieścia pięć lat naszej pracy miało i ma nadal ogromne znaczenie dla wielu ludzi.    ...
"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...