Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez kik.ku, 2015-09-07 13:09:48
Pracowałem w tej firmie w tym roku w okresie wakacji. Praca dość ciężka ale da się przeżyć, polecam dla osób, które chcą szybko znaleźć pracę

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez mario, 2015-10-13 11:03:12
Praca jak praca. Mnie się podoba elastyczny grafik.I tak na prawde od ciebie zalezy ile zarobisz. praca bardziej dla kobiet niż facetów...

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez Mekson, 2016-08-31 10:21:04
Bardzo rzetelna firma i dobre zarobki. kropka.

Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Nieco ponad 6 proc. bezrobocia w Częstochowie powoduje, że nadal organy zajmujące się aktywizacją zawodową mają wiele do zrobienia. Nie mamy tu jeszcze do czynienia z tzw. bezrobociem naturalnym, w przypadku którego pracy nie ma w zasadzie ten, kto nie chce pracować. Na poprawę sytuacji życiowej bezrobotnych może wpłynąć uczestnictwo w organizowany...
Czytaj więcej >>
Miasto Częstochowa we wsparciu Prezydenta Krzysztofa Matyjaszczyka realizuje liczne programy wpisujące się w hasło „Teraz Lepsza Praca”. Ich celem nadrzędnym jest podnoszenie standardów zatrudnienia i rozwijanie kompetencji zawodowych mieszkańców. Obecnie urząd miasta Częstochowa rusza z projektem „Akademia rozwoju kompetencji”. Teraz Lepsza Praca ...
Czytaj więcej >>
Prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk przedstawił już w marcu 2017 roku założenia programu „Teraz Lepsza Praca”, który jest elementem walki z bezrobociem w mieście i w regionie. Jednym z wytycznych tego programu jest udzielanie ulg podatkowych w podatku od nieruchomości dla rzetelnych pracodawców. Premiowanie rzetelności zatrudniania pracown...
Czytaj więcej >>
W Częstochowie panuje względnie niski poziom bezrobocia rejestrowanego, zwłaszcza w porównaniu ze średnią dla całego województwa śląskiego i dla kraju. W grudniu 2016 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,3 proc., a w województwie śląskim było to 6,6 proc. Miasto wydatnie wspiera swoich mieszkańców w procesie poszukiwania pracy w Częstochowie. Planowana...
Czytaj więcej >>
Długi mogą wynikać z wielu niezrealizowanych przez dłużnika płatności – niespłaconych rat kredytów i pożyczek, z braku uiszczania opłat za media, czy za czynsz zajmowanego mieszkania. Częstochowa zaproponowała dłużnikom zalegających z czynszem w blokach komunalnych odpracowanie swoich długów. Przy okazji mogli oni także znaleźć stałą pracę w ...
Czytaj więcej >>
Tradycją jest już organizowanie przez Politechnikę Częstochowską Akademickich targów pracy, które jednak nie są kierowane wyłącznie do studentów i absolwentów tej uczelni, ale dla wszystkich zainteresowanych znalezieniem lub zmianą pracy w Częstochowie. W tym roku targi pracy odbyły się 1 marca 2017 roku. Tłok na targach Akademickie targi pracy, kt...
Czytaj więcej >>
Reporterzy „Dziennika Zachodniego” w 2016 roku przeprowadzili terenowe badania ankietowe, których celem było wykazanie, ile tak naprawdę można zarobić w różnych zawodach w województwie śląskim. Badanie daje także odpowiedź na pytanie, jak płatna jest praca w Częstochowie i kto zarabia zdecydowanie najwięcej w tym mieście. Pensja od 1500 do 3000 zł ...
Czytaj więcej >>
W październiku 2016 roku bezrobocie rejestrowane w Częstochowie wynosiło 6,2 proc., co oznacza jego zdecydowany spadek w perspektywie ostatnich kilku lat. Częstochowianom brakuje jeszcze kilku procent do zrównania się z Katowicami, gdzie stopa bezrobocia wynosi około 3 proc., ale i tak nie można narzekać na brak pracy. Ta jest, choć często pracodaw...
Czytaj więcej >>
Jak informował Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pod koniec grudnia 2016 roku, liczba zarejestrowanych w całym mieście i w powiecie bezrobotnych wynosiła 11 544 osoby, a stopa bezrobocia wyniosła około 6,5 proc. Na tle całego województwa śląskiego Częstochowa wypadła bardzo dobrze. Kto w 2017 roku może liczyć na znalezienie pracy w tym mieście?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...