Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Energy Match Sp. z o.o.
przez BJJ, 2017-02-21 13:59:57
POLECAM TEGO PRACODAWCĘ

WIP
przez ktos, 2017-02-22 11:47:50
Firma OK, polecam

Schnellkraft Personalmanagement Polska
przez Poldek, 2017-02-16 17:35:49
Super firma, nie raz wyjeżdżałem za ich pośrednictwem do pracy w Niemczech i nigdy nie było problemów. Wszystko zorganizowane bezbłędnie człowiek jedzie i już wszystko jest gotowe. Czy ktoś miał inaczej? Zarobki też były ok, ale to jest już uzgodnione przy umowie!!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...
"Wywiad z Piotr Such - APR System"
Czym zajmuje się Państwa firma? APR System tworzy systemy dla uczelni wyższych oraz programy do zarządzania projektami w przedsiębiorstwach. Realizujemy projekty informatyczne począwszy od analizy biznesowej przez programowanie, aż do wdrożenia i obsługi wsparcia.
Tworzą Państwo rozwiązania dla potrzeb uczelni wyższych. Jak duża jest konkurencja w tej branży? Nie jest to rynek bardzo dynamicznie rozwijający się, ale zachodzą w nim znaczące zmiany. W sektorze uczelni prywatnych jesteśmy liderem na rynku. Jeżeli chodzi o uczelnie państwowe tu mamy jeszcze pole do popisu, ale nasza konkurencja również nie daje za wygraną.
Jak wyglądała ta branża na początku istnienia APR System? To chyba technologiczna przepaść? Zaczynaliśmy w innym składzie i w innej technologii. W ciągu dwudziestu lat działalności przez nasze szeregi przeszła spora grupa specjalistów. Każdy z nich dzieląc się swoim doświadczeniem zostawił swój ślad na naszym oprogramowaniu. Technologia również się zmieniła, ale staramy się iść z nią ramię w ramię.
Ile uczelni korzysta z Państwa rozwiązań? Współpracę z którą z nich wspominają Państwo najlepiej? Aktualnie z naszego oprogramowania korzysta ponad 60 uczelni. Pomimo tego, że każda kształci, to specyfika ich pracy znacznie się różni. Nie mamy ulubionej uczelni - każdego klienta staramy się traktować jak właśnie tego ulubionego. Specyfika wieloletnich, czasami i kilkunastoletnich kontaktów pozwoliła nam na stworzenie przyjacielskich relacji z uczelniami, co też powoduje, że staramy się naszą pracę wykonać jak najlepiej. ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...