Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Pod koniec 2016 roku w polskich mediach pojawiła się informacja o tym, że norweska firma ABAX będąca liderem w branży telematycznej w Europie, wchodzi do Polski. Dziś te doniesienia jak najbardziej się potwierdzają. ABAX otwiera swoje biuro w Gdyni. To szansa na zdobycie zatrudnienia dla co najmniej 100 osób z miasta i okolic. Działalność spółki [&...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdyni organizuje liczne warsztaty, kursy i szkolenia, które mają przybliżyć bezrobotnych do znalezienia ich wymarzonej pracy. Jednym ze spotkań, na które zaprasza osoby bezrobotne, poszukujące pracy WUP w Gdyni,  są warsztaty pod hasłem „Moja strategia poszukiwania pracy”. O warsztatach Centrum Informacji i Planowania Karie...
Czytaj więcej >>
30 maja 2017 roku w Gdyni zaplanowano kolejną edycję Targów Pracy. To wydarzenie kierowane w równej mierze do osób bezrobotnych, poszukujących pracy w Gdyni i w okolicznych powiatach, jak i dla pracodawców, chcących uzupełnić swoje braki kadrowe. O targach Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości 2017 w Gdyni są organizowane przez Powiatowy Urząd...
Czytaj więcej >>
Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>
Cieśla, stolarz, elektryk czy murarz to zawody poszukiwane w wielu regionach w całej Polsce. Oferty pracy dla fachowców w Gdyni bardzo często pozostają bez odpowiedzi. Pracodawcy narzekają, że pomimo bardzo dobrych warunków pracy i płacy, brakuje chętnych do podejmowania zatrudnienia, zwłaszcza w branży budowlanej. W jakich zawodach występuje defic...
Czytaj więcej >>
Jeśli nie zmieni się sytuacja na rynku pracy w Gdyni i nie znajdą się chętni do pracy w charakterze kierowców autobusów, wkrótce może zabraknąć kadry obsługującej transport miejski. Kierowcy są poszukiwani również przez prywatne firmy, które publikują oferty pracy w Gdyni, ale bezskutecznie chcą zatrudniać pracowników w takim charakterze. Dlaczego ...
Czytaj więcej >>
Zjawisko zatrudniania do pracy w polskich firmach obcokrajowców, zwłaszcza obywateli Ukrainy, Białorusi czy Rosji, nie jest nowe w Polsce. Trwa od kilku lat, ponieważ sukcesywnie ubywa rąk do pracy wśród rodzimych obywateli. Wyraźnie widoczne jest to w przypadku firm z Pomorza. Oferty pracy dla obcokrajowców ma między innymi Gdynia. Konieczne zezwo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Grzyb - Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o."
Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia? Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncernów stworzyła potęgę biznesową na skalę globalną.
W ilu krajach jest obecna Konica Minolta? Obecnie działamy w 173 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 43 000 osób, a Europa jest naszym największym rynkiem zbytu. W Polsce istniejemy już od ponad 25 lat, zajmując pozycję lidera w branży. Praktycznie w ciągu kilku lat udało nam się uzyskać wiodącą pozycję na rynku.
Konica Minolta to czołowy producent rozwiązań biznesowych IT. W czym się specjalizujecie? Jesteśmy globalnym dostawcą kompleksowych usług w dziedzinie IT oraz rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w organizacjach. Regularnie rozszerzamy nasze portfolio, oferując szereg systemów wspierających produkcję dokumentów w firmie. W Polsce możemy się pochwalić jedną z największych sieci sprzedażowo-serwisowych, jesteśmy obecni aż w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju. Mamy ponad 90 profesjonalnie wyszkolonych Inżynierów Serwisu oraz 70 Konsultantów Handlowych, pod których opieką w zeszłym roku było prawie 35 tysięcy urządzeń w całej Polsce.   ...
"Wywiad z dr inż. Szymon Niedźwiedź - "Niedźwiedź-Lock""
Jak wyglądała Państwa droga od małego warsztatu do wiodącego producenta zabezpieczeń do samochodów? Firma powstała w 1981r. jako warsztat samochodowy, specjalizujący się w montażu zabezpieczeń antykradzieżowych. Założyciel firmy, Zygmunt Niedźwiedź, szczególnie upodobał sobie montaż zabezpieczeń mechanicznych, które jego zdaniem były najskuteczniejsze. Niestety, estetyka i funkcjonalność dostępnych w tamtym czasie rozwiązań pozostawiały wiele do życzenia. Innowacyjność pierwszej zaprojektowanej przez pana Zygmunta blokady polegała na ukryciu całego mechanizmu w konsoli auta. Przełom w historii firmy nastąpił w momencie opatentowania tzw. blokady ramowej, której montaż odbywał się z wykorzystaniem otworów technologicznych w karoserii auta i nie wymagał ingerencji w postaci wiercenia. Blokady te, popularnie zwane „Niedźwiadkami” sprawiły, że firma Niedźwiedź-Lock stała się światowym liderem w produkcji mechanicznych zabezpieczeń antykradzieżowych. Kolejne lata to ciągły wzrost sprzedaży oraz rozwój nowych produktów.    
Co świadczy o tak wysokiej pozycji firmy na rynku nie tylko polskim, ale też światowym? Czy bycie pionierem w danej dziedzinie wystarcza do osiągnięcia sukcesu? Nasza pozycja to efekt ciągłego doskonalenia blokad i inwestowania w ludzi oraz w technologię. Bycie pionierem na pewno pomaga w budowaniu sukcesu, jednak jest wiele przykładów firm, które pomimo opracowania innowacyjnego rozwiązania, nie potrafiły go skomercjalizować. Zygmunt Niedźwiedź tworząc pierwszą blokadę Niedźwiedź-Lock postawił sobie za cel, że będzie ona przewyższać konkurencyjne produkty pod każdym względem. Z uwagi na skuteczność, ergonomię obsługi oraz estetykę blokady znalazły uznanie wśród właścicieli aut. Warsztaty samochodowe oraz dealerzy docenili blokady za łatwy i dopracowany montaż. Należy pamiętać, że dostarczamy nasze produkty dla jednej z najbardziej wymagających branż - branży automotive. Współpraca z producentami i importerami aut wymaga od nas utrzymania najwyższych standardów dotyczących jakości. Blokady Niedźwiedź-Lock posiadają certyfikaty takich instytutów jak: Polski IMP, Niemiecki TÜV, Holenderski SCM, Węgierski MABISZ, Rumuński RAR oraz Rosyjski PCT. ...
"Wywiad z Arkadiusz Gramenz - Graser Sp. z o.o."
Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika? Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ co tydzień, systematycznie proponujemy nowe stanowiska. Po otrzymanej ofercie, pracownik przekazuje wymagane dokumenty niezbędne do wyjazdu tzn. paszport lub dowód osobisty, prawo jazdy, zaświadczenie o niekaralności. Najczęściej organizujemy wyjazdy w niedziele Graser Trans lub innym licencjonowanym przewoźnikiem. Pracownikiem, który wyjeżdża na miejscu opiekuje się koordynator.
A jak to wygląda od strony pracodawcy? Staramy się dopasować ofertę do wymagań pracownika i pracodawcy pod względem lokalizacji, dyspozycyjności i umiejętności. Zapewniamy miejsce pracy oraz dobre warunki socjalno-mieszkaniowe. Sprawujemy opiekę nad sprawami urzędowymi. Zapewniamy przejazd do pracy oraz na urlopy licencjonowanym przewoźnikiem. ...