Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez kik.ku, 2015-09-07 13:09:48
Pracowałem w tej firmie w tym roku w okresie wakacji. Praca dość ciężka ale da się przeżyć, polecam dla osób, które chcą szybko znaleźć pracę

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez mario, 2015-10-13 11:03:12
Praca jak praca. Mnie się podoba elastyczny grafik.I tak na prawde od ciebie zalezy ile zarobisz. praca bardziej dla kobiet niż facetów...

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez Mekson, 2016-08-31 10:21:04
Bardzo rzetelna firma i dobre zarobki. kropka.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Jak pozyskać nowe oferty pracy i poznać aktualne zapotrzebowanie na pracowników poszczególnych firm? Takie pytanie zadaje sobie większość osób szukających zatrudnienia. Istnieje kilka rozwiązań – wśród nich wymienia się targi pracy. Jest wiele powodów, dla których warto w nich uczestniczyć. Kolejna edycja Targów Pracy w Częstochowie już wkrótce! W ...
Czytaj więcej >>
Z pojęciem kształcenia ustawicznego zetknął się zapewne każdy. Należy poprzez nie rozumieć proces stałego odnawiania, rozwijania oraz doskonalenia kwalifikacji ogólnych i zawodowych, który trwa przez całe życie. Czy osobom, które mu się poddają, łatwiej znaleźć pracę w Częstochowie? Edukacja a rynek pracy w Częstochowie Zagadnienia związane z kszta...
Czytaj więcej >>
Sukces na rynku pracy jest uzależniony od wielu czynników. Jednym z nich jest doświadczenie zawodowe. Jego brak bywa poważną przeszkodą, ale wcale nie przekreśla szans na znalezienie zatrudnienia. Trzeba tylko pamiętać o kilku ważnych kwestiach oraz wykazać się cierpliwością i konsekwencją w działaniu. Co mówią statystyki? Częstochowa jest miastem ...
Czytaj więcej >>
Nieco ponad 6 proc. bezrobocia w Częstochowie powoduje, że nadal organy zajmujące się aktywizacją zawodową mają wiele do zrobienia. Nie mamy tu jeszcze do czynienia z tzw. bezrobociem naturalnym, w przypadku którego pracy nie ma w zasadzie ten, kto nie chce pracować. Na poprawę sytuacji życiowej bezrobotnych może wpłynąć uczestnictwo w organizowany...
Czytaj więcej >>
Miasto Częstochowa we wsparciu Prezydenta Krzysztofa Matyjaszczyka realizuje liczne programy wpisujące się w hasło „Teraz Lepsza Praca”. Ich celem nadrzędnym jest podnoszenie standardów zatrudnienia i rozwijanie kompetencji zawodowych mieszkańców. Obecnie urząd miasta Częstochowa rusza z projektem „Akademia rozwoju kompetencji”. Teraz Lepsza Praca ...
Czytaj więcej >>
Prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk przedstawił już w marcu 2017 roku założenia programu „Teraz Lepsza Praca”, który jest elementem walki z bezrobociem w mieście i w regionie. Jednym z wytycznych tego programu jest udzielanie ulg podatkowych w podatku od nieruchomości dla rzetelnych pracodawców. Premiowanie rzetelności zatrudniania pracown...
Czytaj więcej >>
W Częstochowie panuje względnie niski poziom bezrobocia rejestrowanego, zwłaszcza w porównaniu ze średnią dla całego województwa śląskiego i dla kraju. W grudniu 2016 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,3 proc., a w województwie śląskim było to 6,6 proc. Miasto wydatnie wspiera swoich mieszkańców w procesie poszukiwania pracy w Częstochowie. Planowana...
Czytaj więcej >>
Długi mogą wynikać z wielu niezrealizowanych przez dłużnika płatności – niespłaconych rat kredytów i pożyczek, z braku uiszczania opłat za media, czy za czynsz zajmowanego mieszkania. Częstochowa zaproponowała dłużnikom zalegających z czynszem w blokach komunalnych odpracowanie swoich długów. Przy okazji mogli oni także znaleźć stałą pracę w ...
Czytaj więcej >>
Tradycją jest już organizowanie przez Politechnikę Częstochowską Akademickich targów pracy, które jednak nie są kierowane wyłącznie do studentów i absolwentów tej uczelni, ale dla wszystkich zainteresowanych znalezieniem lub zmianą pracy w Częstochowie. W tym roku targi pracy odbyły się 1 marca 2017 roku. Tłok na targach Akademickie targi pracy, kt...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Jarzębska - Sanofi"
Czym dokładnie zajmuje się Grupa Sanofi? Sanofi to działający na skalę globalną lider sektora farmaceutycznego. Zajmujemy się odkrywaniem, opracowywaniem i upowszechnianiem rozwiązań terapeutycznych, które zaspokajają potrzeby pacjentów. Sanofi rozwija pozycję lidera w siedmiu głównych obszarach.
Jakich? Rozwiązania dla cukrzyków, szczepionki dla ludzi, leki innowacyjne, środki ochrony zdrowia, rynki wschodzące, a także zdrowie zwierząt oraz choroby rzadkie.
Jesteście firmą globalną, notowaną na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku. Proszę powiedzieć, w jaki sposób Grupa Sanofi jest obecna w Polsce? W Polsce do naszej grupy należy sześć podmiotów. Są to Sanofi-Aventis Sp. z o.o. – producent leków innowacyjnych i bez recepty, Sanofi Pasteur - największy na świecie producent szczepionek, Zentiva - lider produkcji leków generycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, Nepentes Pharma - uznana spółka działająca w branży dermokosmetycznej, Genzyme - producent leków stosowanych w chorobach rzadkich oraz Merial - światowy lider w branży weterynaryjnej. W naszym kraju, a dokładniej w Rzeszowie zlokalizowana jest jedna z 112 fabryk Grupy Sanofi na świecie. Warto wspomnieć, że w Polsce zatrudniamy ponad 1000 pracowników. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych. ...
"Wywiad z Kamila Bawolska - artgeist Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy Artgeist? Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.
Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist? Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.
Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę. Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie. ...
"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...