FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tonkowicz - Deloitte"
Deloitte to międzynarodowa firma. Jakie były jej początki w Polsce? W Polsce firma Deloitte rozpoczęła swoją działalność w roku 1990. Przez ponad 25 lat obecności w Polsce rozwijaliśmy firmę, zwiększając grono naszych pracowników i klientów, między innymi poprzez połączenia z lokalnymi firmami audytorskimi i księgowymi. Dzięki tej strategii mogliśmy i możemy oferować klientom usługi najwyższej jakości, łącząc wiedzę i zasoby globalnej firmy, obejmujące ponad  200 tys. pracowników w 150 krajach, z cennym doświadczeniem specjalistów działających na lokalnych rynkach.
Czym dokładnie się zajmujecie? Deloitte to różnorodność - ludzi, doświadczeń, usług i branż, w których je realizujemy. Świadczymy profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego, konsultingu. Zespół działu Audytu zajmuje się badaniem sprawozdań finansowych, oceną kondycji organizacji oraz usprawnianiem działania firmy. Konsultanci działu Doradztwa Podatkowego pomagają klientom w zakresie podatków CIT, VAT, PIT, a także w zakresie np. cen transferowych, międzynarodowego prawa podatkowego, cła, akcyzy, czy też podatków w systemach IT. Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem biznesowym i technologicznym, definiowaniem strategii, reorganizacją, wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz zarządzaniem ryzykiem. Pracownicy działu Doradztwa Finansowego pomagają firmom w procesach: fuzji i przejęć, wycen, due diligence, restrukturyzacji, a także w zakresie corporate finance. Z kolei Kancelaria Prawnicza świadczy usługi dotyczące m.in. prawa korporacyjnego, prawa finansów i bankowości, prawa pracy, prawa nieruchomości czy prawa farmaceutycznego i energetycznego. Zupełnie nową linią biznesową jest doradztwo w zakresie cyfrowych technologii. Deloitte Digital to agencja interaktywna, doradztwo strategiczne i firma technologiczna w jednym. To nasz nowy koncept - na nowe czasy. W stu procentach cyfrowy. Jesteśmy także dumni z nowo otwartego Deloitte Central Europe Business Services Center w Rzeszowie. DCE BSC świadczy usługi w zakresie wsparcia audytu, księgowości, obsługi IT, administracji i zarządzania ryzykiem dla biur Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. To, co robimy ma znaczenie. Klienci doceniają nas za wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy także docenianym pracodawcą. Z zaangażowaniem współtworzymy społeczną odpowiedzialność biznesu, podejmując inicjatywy na rzecz budowania zaufania publicznego i wspierania lokalnych społeczności. ...
"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie"
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Krzysztof Rynkiewicz - Ceneo.pl"
Jakie były początki firmy Ceneo i jaki był jej kluczowy moment? Ceneo powstało 10 lat temu we Wrocławiu, do dziś ma tu swoją siedzibę, choć teraz jest już częścią globalnego koncernu Naspers. Na początku było projektem realizowanym „po godzinach” przez kilka osób. Bardzo szybko – w ciągu zaledwie kilku lat, serwis stał się nie tylko największą polską porównywarką cen, ale także drugą co do wielkości firmą działającą na polskim rynku e-commerce. Dzisiaj nad rozwojem Ceneo.pl – odwiedzanym miesięcznie przez ok. 7 milionów użytkowników - pracuje 140 osób. Jesteśmy częścią jednego z największych światowych graczy w obszarze e-commerce i mediów. Uczymy się od najlepszych, ale też wiele naszych doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest wykorzystywanych w zagranicznych serwisach. Gramy w światowej ekstraklasie, a nasi eksperci mają przed sobą możliwości rozwijania kariery na całym świecie.
Co można uznać za dotychczasowy sukces Państwa firmy? Na polskim rynku Ceneo.pl jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych we wszystkich statystykach: notuje około trzy razy więcej użytkowników niż każda z kolejnych trzech porównywarek, a także ponad cztery razy więcej odsłon krajowych niż drugi co do wielkości serwis tego typu. Sięgamy jednak znacznie wyżej i mierzymy się z największymi. Ceneo to jeden z największych e-commercowych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu 10 lat przeszliśmy długą drogę, w czasie której nie przespaliśmy żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania ocen i rekomendacji - dziś dysponujemy największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach. Potem utworzyliśmy rozbudowany system rekomendacji, a w końcu rozwinęliśmy sekcję specjalnych serwisów tematycznych z poradami na temat urządzania wnętrz, mody, zdrowia czy ekologii. Zauważyliśmy, że internauta już nie tylko odwiedza nas, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć optymalną decyzję zakupową. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy możliwość wspólnych zakupów z różnych sklepów w ramach jednej transakcji. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ścigamy się już z innymi porównywarkami. Myślimy o przyszłości w zupełnie innych, nowych obszarach tego sektora. Wyzwań dostarcza nam otoczenie biznesowe i to co dzieje się w całym sektorze e-handlu, w Polsce i globalnie. Obecnie z naszej technologii i naszych rozwiązań korzystają także inne europejskie i światowe portale z Grupy Naspersa – jak brazylijska Buscape czy czeska Heureka. Ceneo jest też jednym z kluczowych partnerów dla Google’a, Microsoftu, wiodących producentów sprzętu. Odpowiadamy za 20% wszystkich transakcji w polskich sklepach internetowych, a dzięki ścisłej współpracy ze specjalistami z całego świata, wynik ten będzie jeszcze lepszy.   ...