Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Strima Sp. z o.o.
przez aplikant, 2014-11-06 13:21:30
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Strima. Bardzo miła i przyjazna atmosfera. Nikt nie wyglądał na frustrata, a firma na najwyższym poziomie. Czytałem te opinie wcześniej i sam byłem ciekawy co mnie tam czeka. A tam miła atmosfera, rzeczowa rozmowa. No zobaczymy.. może niedługo będę tam pracował :)

PROPERCO.pl
przez Konrad, 2017-06-19 12:05:28
Godni polecenia, zdecydowanie profesjonalizm!

GoSkov ApS
przez Paweł, 2017-06-13 20:07:59
Bardzo polecam firmę. Pracuje przy plewieniu marchewki.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksander Sobieszek - Arriva RP sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Arriva? Arriva jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych, zatrudniającym ponad 60 000 pracowników i prowadzącym działalność w 14 krajach Europy.
Jakie spółki tworzą grupę Arriva w Polsce i jakie usługi świadczą państwo w naszym kraju? W Polsce grupę Arriva tworzą spółki Arriva Bus Transport Polska, Arriva RP, Arriva Polska. Arriva świadczy usługi kolejowe i autobusowe na liniach miejskich, regionalnych i dalekobieżnych, eksploatując blisko 700 autobusów, 31 pojazdów szynowych oraz zatrudniając 1500 osób. Arriva uzyskuje jedne z najwyższych wskaźników jakościowych. We współpracy z lokalnymi społecznościami realizuje liczne akcje mające na celu promowanie regionów oraz transportu publicznego.
W których częściach Polski prowadzą państwo działalność? Prowadzimy działalność w siedmiu województwach w Polsce: zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko – mazurskim, kujawsko –pomorskim, podlaskim, opolskim i podkarpackim. Centrala operacyjna spółek znajduje się w Toruniu, biuro Zarządu mieści się w Warszawie. Siedziby eksploatacyjne  w zakresie obsługi autobusowych linii regionalnych znajdują się w Kołobrzegu, Kętrzynie, Węgorzewie, Bielsku Podlaskim, Sanoku, Ustrzykach Dolnych oraz Brzozowie, Sędziszowie Małopolskim, Kędzierzynie – Koźlu, Prudniku oraz Chełmnie, natomiast w obszarze obsługi komunikacji miejskiej w Grudziądzu i Tczewie. Działalność kolejową prowadzimy w województwie kujawsko –pomorskim. ...
"Wywiad z Łukasz Bugaj - EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA"
Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki? Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju technologicznego, zwiększania wolumenu produkcji oraz poszerzania rynku zbytu. W 2010 roku przenieśliśmy swój zakład do Bierunia i tutaj dalej z sukcesami rozwijamy naszą działalność.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Kluczowym momentem dla firmy było przeniesienie jej z Ochmanowa do Bierunia. Ta zmiana zapewniła nam większe możliwości rozwoju. W nowej siedzibie, dzięki większej przestrzeni byliśmy w stanie zbudować nowoczesny zakład produkcyjny, wyposażony w urządzenia i maszyny najlepszych światowych producentów, co pozwoliło nam na 15-krotne zwiększenie wielkości produkcji w ciągu zaledwie 5 lat.  
Zaczynali Państwo jako firma rodzinna. A jak to wygląda teraz? Nadal pozostajemy firmą rodzinną, dzięki czemu proces podejmowania decyzji jest bardzo szybki, a członkami zarządu są właściciele firmy. ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...