Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>
Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Ireneusz Struzik - Jobman Group Sp. z o.o."
W jaki sposób zaczynaliście swoją działalność? Początki sięgają 2001 roku, kiedy grupa młodych, przedsiębiorczych osób z pasją i przygotowaniem merytorycznym do prowadzenia działalności gospodarczej postanowiła wcielić w życie pomysł na uruchomienie firmy zajmującej się pośrednictwem pracy. Rozpoczęliśmy od współpracy z jedną z największych sieci handlowych w kraju, świadcząc dla niej usługi z zakresu outsourcingu personelu na różne działy w hipermarketach na terenie Krakowa. Nasz personel zajmował się merchandisingiem, aktywną sprzedażą, doradztwem technicznym.
Sukces tego przedsięwzięcia doprowadził do tego, że wyszliście poza Małopolskę. To prawda. Najpierw na teren województwa Śląskiego, a następnie w inne regiony kraju. Z czasem pojawiało się coraz więcej kontrahentów zainteresowanych świadczonymi przez nas usługami, a nasza firma z niewielkiej, lokalnej działalności zamieniła się w agencję pracy tymczasowej o ogólnopolskim zasięgu, z oddziałami w 11 miastach na terenie kraju. Oczywiście poszerzeniu uległ również wachlarz świadczonych przez nas usług. ...