Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Timoro
przez Radek, 2017-10-04 20:59:48
Witam. Pracowałem w tej firmie i nie narzekam. Pieniądze na czas, szacunek do ludzi, żadnych problemów. POLECAM

Armatoora S.A.
przez stary, 2017-10-08 20:43:10
Odpowiedź na: [lis - 2017-10-06 08:27:12]:
dobra firma polecam

Wojas Trade
przez ALA, 2017-10-10 13:47:24
Dobra praca, dobry pracodawca, uczciwy. Dobrze mi sie pracuje, kasa dobra, terminowo przychodzi. Nic dodać nic ująć.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W skali całej Polski bezrobocie w marcu 2017 roku wynosiło 8,1 proc. Dla województwa śląskiego wskaźnik osób bezrobotnych zmalał do poziomu 6,5 proc. Bardzo dobre wyniki zanotowano w samej Bielsku-Białej, gdzie bez pracy w marcu pozostawało zaledwie 3 proc. osób w wieku produkcyjnym, zdolnych do podjęcia zatrudnienia. Wyniki opublikowane przez PUP ...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach wraz z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej zaprasza m.in. osoby z Bielska-Białej na szkolenie dla pracodawców. Realizowane jest ono 6 lipca 2017 roku pod hasłem „Rekrutacja i selekcja pracowników”. W dzisiejszych czasach, kiedy bezrobocie diametralnie zmalało, to pracodawcy muszą nauczyć się, jak sz...
Czytaj więcej >>
Od wielu miesięcy obserwowany jest spadek bezrobocia rejestrowanego w całej Polsce, nawet w tych regionach, w których mieszkańcy przez lata żyli z zasiłków dla bezrobotnych. Jaka sytuacja na rynku pracy panuje w Bielsku-Białej? Według statystyk Głównego Urzędu Statystycznego w mieście bezrobocie wynosi zaledwie 3 proc. Rynek pracownika Z uwagi na r...
Czytaj więcej >>
W połowie maja w Bielsku-Białej miały miejsce Dni Otwarte Funduszy Europejskich, które tym razem odbywały się pod hasłem „Praca w krajach Unii Europejskiej”. Miejscem organizacji takiej akcji było Młodzieżowe Biuro Pracy Bielsko w Bielsku-Białej przy ulicy Kosynierów 20. O akcji Od czasu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku w wielu...
Czytaj więcej >>
Niepełnosprawni to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej prowadzi szereg działań mających na celu udzielenie im pomocy w znalezieniu zatrudnienia. Aktywizacja w tym właśnie obszarze ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przeciwnym wypadku wiele osób zdolnych do podjęcia pracy pozo...
Czytaj więcej >>
Podejmowanie działań ukierunkowanych na walkę z bezrobociem to najważniejszy czynnik decydujący o sytuacji na rynku pracy. Przybierają one rozmaite formy – jedną z nich jest tworzenie miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. W Bielsku-Białej przedsięwzięcia w tym obszarze są w cenie – istnieje bowiem możliwość uzyskania dofinansowania. Czym s...
Czytaj więcej >>
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności danej posady są zarobki. Ich ostateczna wysokość jest zdeterminowana wieloma przesłankami – stażem pracy i doświadczeniem pracownika oraz piastowanym przez niego stanowiskiem, nie bez znaczenia są tu także region kraju i sytuacja finansowa pracodawcy. Jak pod tym względem przedstawia s...
Czytaj więcej >>
Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia wynoszący 3,1 proc. to wynik, jaki Bielsko-Biała odnotowała na koniec 2016 r. Rezultatami poniżej 5 proc. może się poszczycić niewiele miast w Polsce, jednakże to wcale nie oznacza, iż wszystkie osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Bielsku-Białej znajdują posadę. Cel badania Barometr zawodów Dobra koniunk...
Czytaj więcej >>
Bielsko-Biała to miasto na prawach powiatu w województwie śląskim. Liczy niespełna 173 tys. mieszkańców i należy do grona najlepiej rozwiniętych pod względem gospodarczym miast Polski. Uważane jest za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc w kraju do prowadzenia biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w poziomie bezrobocia, które jest tutaj wyjątk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...