Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Pizzeria Pod Zegarem
przez były pracownik, 2017-04-24 17:22:53
Fajna atmosfera,fajna praca ,czasem jak jest duzy ruch to trzeba zapieprzac ale jak nie ma ruchu to tak naprawdę odpoczywasz, w sezonie zimowym jest lajcik,szefowa bardzo wporządku tak naprawdę na wszystko się zgadza,chcem mieć wolne to daje,spoznie się tez jest ok,jak się nie wyrabiamy z zamówieniami to szefowa przychodzi i pomaga w swoim dniu wolnym,kasa spoko zawsze na czas,a zrezygnowałam z powodu tylko wyjazdu za granicę .Polecam!

ARKADA Radosław Nawara
przez Monika, 2017-04-24 18:13:32
Widziałem super realizację projektu.
Pozdrawiam i polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Madej-Szlendak - Estee Lauder Poland Sp. z.o.o"
Czym dokładnie zajmuje się firma Estee Lauder? Estēe Lauder Companies jest jedną z wiodących firm kosmetycznych na świecie utożsamianą z doskonałą jakością usług oraz innowacyjnymi produktami najwyższej jakości. W portfolio posiadamy między innymi takie marki jak: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series Skincare for Men, Origins, Tommy Hilfiger, M·A·C, Kiton, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Aveda, Jo Malone, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin, American Beauty, Flirt!, GoodSkin™ Labs, Grassroots™ Research Labs, Missoni, Daisy Fuentes, Tom Ford, Coach, Ojon, Smashbox czy Glamglow. Produkty firmy są sprzedawane w ponad 150 krajach. Firma zatrudnia około 31 tysięcy pracowników na całym świecie.
Jak długo jesteście obecni w Polsce? Polski oddział Estée Lauder Sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Obecnie zatrudnia około 300 pracowników. Marki obecne na polskim rynku to: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Lab Series Skincare for Men, Tommy Hilfiger, M·A·C, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Michael Kors, GoodSkin™ Labs, Tom Ford, Smashbox, Bumble and Bumble, Origins. Polski oddział jest odpowiedzialny również za kraje północnego obszaru Europy: Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię. ...
"Wywiad z Iwona Zarucka - Marcpol S.A."
27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy? MarcPol to polska sieć supermarketów, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.
Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność MarcPolu najlepiej symbolizuje hasło „Popieraj swoje”, bo stawiamy przede wszystkim na współpracę z polskimi producentami, również z tymi o mniejszych możliwościach produkcyjnych, dla których zachodnie sieci handlowe są wręcz niedostępne. Skutecznie promujemy polskie produkty i krajowych producentów, którzy razem z nami rozwijają rodzimą gospodarkę. Dzięki temu MarcPol ma dziś ugruntowaną pozycję na rynku, jest znaną marką, bardzo wysoko cenioną przez klientów. ...
"Wywiad z Michał Pietruszewski - E.G.O POLSKA SP Z.O.O"
Jak wyglądały początki firmy E.G.O. W Polsce? Utworzenie zakładu w Polsce było związane z rozwojem w Łodzi klastera przedsiębiorstw AGD – producentów wyrobów gotowych jak i podzespołów. Dla firmy E.G.O. bardzo ważne jest bycie tam, gdzie są nasi klienci, dlatego polska lokalizacja wpisuje się doskonale w naszą strategię.
Jakie są kluczowe wartości firmy? Mimo że działamy w schemacie B2B, nasze rozwiązania techniczne ostatecznie trafiają do końcowego użytkownika urządzeń AGD. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pod większością płyt ceramicznych kuchni różnych marek są elementy grzejne naszej produkcji, a za panelami sterowniczymi pralki znajduje się płytka drukowana elektroniki naszego pomysłu. Dlatego w Grupie E.G.O. musimy kierować się wymogiem tworzenia rzeczy użytecznych i takie jest nasze DNA.       
W jaki sposób firma angażuje się w utrzymanie środowiska naturalnego? Działania mające przełożenie na środowisko prowadzimy dwutorowo. Po pierwsze, nasze produkty staramy się projektować tak, aby były jak najbardziej energooszczędne, a z drugiej strony ograniczamy te czynniki, które mają negatywny wpływ na środowisko naturalne w naszych zakładach produkcyjnych. ...