Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Mostostal Ropczyce SP. z.o.o
przez gagis, 2016-06-02 21:30:14
Dobry zakład, fajna atmosfera, kasa jak na podkarpackie też nie jest źle ale trzeba się wykazywać. Atmosfera jest czasami nerwowa.

Centrum Druku Foto Futura
przez Max, 2017-02-22 16:30:19
Jestem zadowolony, bardzo miła sympatyczna obsługa, pozdrawiam pania Pauline, bezproblemowa wysoka jakosc , solidnie opakowane przesyłki - godne polecenia !

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karolina Kubiak - WOOL STAR"
Na Państwa stronie czytamy: „Na początku było 4 pracowników...”. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Po pierwsze uruchomienie linii produkcyjnej kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności firmy. Istotne było również otrzymanie Certyfikatu Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Produktów Leczniczych, co wiązało się z koniecznością utrzymania najwyższych standardów produkcyjnych. Wspomnieć należy naszą najgłośniejszą kolekcję Orchidea by Arkadius, według projektu światowej sławy projektanta mody. W 2015 r. z kolei dokonaliśmy rebrandingu firmy – zmieniło się logo i przekaz reklamowy. Nasi klienci zaczęli zwracać się do nas ze swoimi problemami ze snem, poszukiwali rozwiązań, które polepszą jakość snu. Zauważyliśmy, że potrzebują więcej informacji na temat zdrowego trybu życia i wpływu jaki zdrowy sen ma na funkcjonowanie całego organizmu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o porady na temat zdrowia.
Co wpływa na wysoką pozycję firmy WOOL STAR w branży? Przede wszystkim zaufanie klientów. Działamy już 15 lat. Nasi klienci nie zawiedli się na nas. Polecają nas i sami do nas wracają. Nasze produkty mają wieloletnie gwarancje i bardzo długo służą swoim użytkownikom. Nam z kolei daje to impuls do wprowadzania na rynek nowych produktów i innowacji, które podnoszą jakość snu i są atrakcyjne dla naszych klientów. ...
"Wywiad z ANDRZEJ DIAKUN - elektrotim"
Jak wyglądały początki Państwa Spółki? Spółka powstała z marzeń i apetytu na ryzyko. Marzenia paru osób przekształciły się w akt założycielski ELEKTROTIM SA. w dniu 11 listopada 1999r. A później… to już była codzienna ciężka praca, świetna zabawa i niezapomniana przygoda.
Systematycznie otrzymują Państwo bardzo dużą ilość wyróżnień; Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa itp. Czy któreś z nich napawa Was największą dumą? Cieszymy się, że jesteśmy zauważani i doceniani w prestiżowych rankingach jako firma dynamicznie rozwijająca się, wiarygodna i godna zaufania. Każda nagroda jest dla nas istotna, ponieważ bada inny obszar naszej działalności. Jednak wielokrotnie zastanawiałem się, czy te nagrody i wyróżnienia nie powinny przypaść komu innemu, wielu moim współpracownikom, którzy codziennie bardzo ciężko pracują, a ja rzadko mam okazję im powiedzieć jacy są dobrzy.
Czy w trakcie istnienia Państwa Spółki miał miejsce jakiś przełomowy moment - może wejście do UE lub bardzo dobry debiut na GPW w 2007 roku? W historii każdej organizacji jest kilka ważnych momentów. Dla ELEKTROTIM S.A. są takie fakty jak zawiązanie spółki, przeżycie kryzysu 2001-2004 oraz emisja publiczna akcji serii D. ...
"Wywiad z Katarzyna Korda - WITTCHEN S.A."
Firma została założona w 1990 roku, a obecnie jesteście jedną z najbardziej rozpoznawalnych Marek na rynku europejskim. Jak wygląda Wasza historia? Historię marki WITTCHEN rozpoczyna jej właściciel Jędrzej Wittchen i jego zamiłowanie do galanterii skórzanej oraz wysokiej jakości produktów. Sam zaprojektował logo, które do dziś uwieńcza każdy produkt oraz sprawdzał jakość każdego uszytego portfela. Z czasem produkcja w małym rodzinnym zakładzie kaletniczym przeniosła się do Włoch - kraju z najlepszymi tradycjami kaletniczymi i skórami najwyższej jakości oraz na Daleki Wschód. Na początku oferta produktowa składała się z klasycznych kolekcji galanterii skórzanej, następnie poszerzyła się do rękawiczek, apaszek, parasoli i obuwia oraz wysokiej jakości bagażu. Dzisiaj oferta WITTCHEN jest bardzo szeroka i obejmuje dodatkowo odzież i perfumy. Wprowadzono również nowe kolekcje torebek sezonowych, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w świecie mody. Znaczącym krokiem w rozwoju firmy było otworzenie nowej siedziby z salą wystawową, w której znajdziemy najnowsze kolekcje oraz nasze bestsellery. Dodatkowo w 2011 roku uruchomiliśmy nowoczesne Centrum Logistyczne. Posiadamy ponad 130 Salonów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Bardzo prężnie rozwijamy sprzedaż e-commerce, nie tylko w kraju, ale także na rynku niemieckim, norweskim i wschodnim. ...