Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Tad-len
przez pracownik, 2014-10-31 10:25:05
firma super ostatnio szef wakacje zagraniczne ufundowal dla pracownikow

CTM Teleperformance
przez Nicky, 2017-07-18 13:20:36
Polecam. Przyjazna atmosfera, placa ok, spokoj i umowa o prace:))

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...
"Wywiad z Witold Sujka - Tricomed S.A."
Jak wyglądały początki firmy Tricomed S.A.? W 1839 roku powstała pierwsza w Łodzi i w Polsce zmechanizowana fabryka włókiennicza. Ponad 100 lat później w jej sąsiedztwie został utworzony Zakład Artykułów Medycznych dając początek dzisiejszej firmie TRICOMED S.A. Firma TRICOMED S.A. istnieje od 1959 roku i od początku zajmuje się opracowywaniem i wytwarzaniem biomateriałów w oparciu o dziane wyroby włókiennicze. Dorobek ponad 50 lat działalności to kilkadziesiąt oryginalnych polskich produktów dla medycyny, z których wiele zostało opatentowanych. W 1961 roku opracowano w naszej firmie pierwszą w Polsce dzianą protezę naczyniową. Była to druga taka proteza wykonana na świecie. Pierwsza, dwa  lata wcześniej, powstała w USA. Nasz pacjent przeżył z nią 45 lat. Obecnie działamy jako spółka akcyjna w ramach Grupy Kapitałowej TZMO S.A.
W czym obecnie się Państwo specjalizujecie? Czy zakres usług zmienił się znacząco na przestrzeni tych 57 lat? Obszar naszej działalności znacznie się poszerzył. W 2009 roku uzyskaliśmy status Centrum Badawczo-Rozwojowego, nasza naukowa specjalizacja to biomateriały i opatrunki specjalistyczne. Swoim profilem obejmujemy produkcję biomateriałów, opatrunków oraz wyrobów uciskowych do rehabilitacji blizn pooparzeniowych i pooperacyjnych. Działamy także w obszarze R&D w zakresie wyrobów kosmetycznych, higienicznych, inkontynentnych i medycznych. Realizujemy je na swoje potrzeby oraz na zlecenie podmiotów zewnętrznych i innych spółek Grupy Kapitałowej TZMO, np. Polleny Ewy. ...
"Wywiad z Agnieszka Nicke - Sanmar"
"Wywiad z Marek Adamczak - Sanmar"
W czym dokładnie specjalizuje się Sanmar? Trzon działalności firmy Sanmar stanowi Spedycja krajowa i zagraniczna. Zajmujemy się organizacją przewozów drogowych. W przeważającej części są to  transporty całopojazdowe (FTL) oraz częściowe (LTL), poszerzone o przewóz towarów w temperaturze kontrolowanej, a także przewóz towarów niebezpiecznych (ADR). Od dłuższego czasu specjalizujemy się także w transporcie towarów ponadgabarytowych i mamy na tym polu coraz większe sukcesy. Doskonale radzimy sobie w organizowaniu transportów nietypowych, gdzie wymagania naszych klientów są niestandardowe. Aby sprostać wszystkim z nich, musimy systematycznie podnosić sobie poprzeczkę, czego oczywiście się nie boimy, bo nowe wyzwania to dla nas przede wszystkim nowe możliwości.
Posiadają Państwo ponad 10-letnie doświadczenie w tej branży. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni ostatnich lat? Przez ostatnie dziesięć lat, na rynku transportowym wydarzyło się mnóstwo zarówno dobrych jak i złych rzeczy. Przez ten czas zebraliśmy jednak przede wszystkim sporo pozytywnych doświadczeń. O naszym rozwoju najlepiej mówią cyfry. Początkowo dysponowaliśmy 7 zestawami chłodniczymi, dzisiaj zestawów zarówno plandekowych jak i chłodniczych jest już w naszej dyspozycji ponad 200. Początkowo koncentrowaliśmy się tylko na transporcie, by w 2009 roku poszerzyć usługi także o spedycję. Przez dekadę działalności, udało nam się osiągnąć pułap rocznych obrotów na poziomie 60 mln zł i dwukrotnie zdobyć wyróżnienie w rankingu Gazele Biznesu, dla najdynamiczniej rozwijających się podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To wg nas naprawdę znaczne osiągnięcie w tak dynamicznej w ostatnich czasach branży TSL. Tak duży finansowy progres nie byłby jednak możliwy bez równoczesnego rozwoju naszego zespołu. Marka SANMAR tworzona jest aktualnie przez dwie spółki o profilu transportowo-spedycyjnym: Sanmar Sp. z o.o. i Sanmar Group Sp. z o.o. Przez ostatnie 5 lat udało nam się otworzyć cztery nowe lokalizacje, dzięki czemu na ten moment oprócz centrali w Poznaniu dysponujemy oddziałami w Skierniewicach, Łodzi, Zielonej Górze oraz Tychach. Kolejnym parametrem obrazującym skalę naszego rozwoju jest Ilość zrealizowanych zleceń spedycyjno-transportowych. Zaczynaliśmy od kilkuset zleceń w pierwszym roku naszej działalności spedycyjnej. Aktualnie to rząd wielkości blisko 40 000 zleceń rocznie za 2016 rok. Miniona dekada to także intensywny rozwój portfolia naszych usług. Podsumowując, w ciągu ostatnich 10 lat nie tylko wzrosły nasze parametry dotyczące wielkości sprzedaży, zatrudnienia czy rozwoju portfolio produktowego, ten czas to także nasze dojrzewanie  jako organizacji, udoskonalanie wewnętrznych procedur, systemu komunikacji i tworzenia unikalnej kultury organizacyjnej. Obecny kształt marki SANMAR to wypadkowa tych wszystkich zdarzeń. ...