Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

In Tour Łowicz
przez Dariusz2378, 2015-07-17 21:11:30
Witam chciałbym napisać ze bardzo dobre biuro jedyne takie w Lowiczu. Bardzo zetelni pracownicy a raczej pracownica. Bylem dziś i nie mogę złego słowa powiedzieć. Sympatyczna miła i ładna obsługa biura. Napewno jeszcze tam wrócę.
Pozdrawiam
Darek

Aurum Finanse Karolina Kiziok
przez gosia, 2017-02-22 10:29:06
Bardzo profesjonalna, kompetentna i miła obsługa.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Wirginia Gostomczyk-Urbańska - IDES Consultants Polska"
W czym specjalizuje się IDES Consultans Polska? IDES jest firmą doradztwa personalnego, która specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wykonujemy również profesjonalne usługi doradcze, tj. Assessment i Development Center, badanie opinii pracowniczej, opis i wartościowanie stanowisk pracy. Projektujemy oceny pracownicze dostosowane do specyfiki pracy w danej firmie. Jesteśmy dla każdego z naszych Klientów partnerem w zakresie szeroko rozumianego HR-u. Oferujecie pracownikom możliwość rozwoju? Posiadamy bogatą bazę szkoleń miękkich i doświadczonych Trenerów, którzy posiadają praktyczną wiedzę biznesową. W naszej ofercie mamy zarówno szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży jak i te związane z procesami produkcyjnymi.
Jakie są korzyści pracy w Państwa firmie? Jesteśmy już 20 lat na rynku, co świadczy o stabilności firmy i jej ciągłym rozwoju. W naszej firmie każdy pracownik, od Stażysty po Starszego Konsultanta może rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje dzięki ciekawym i wyzywającym projektom. Ponadto rozwijamy naszych pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne prowadzone przez różnych specjalistów oraz poprzez szkolenia zewnętrzne dedykowane osobom z branży HR. Nasi pracownicy uczestniczą też w różnego rodzaju konferencjach, spotkaniach branżowych, na których mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami z innymi firmami. W naszej firmie atmosfera jest rodzinna, co stwarza bardzo dobre warunki pracy. ...
"Wywiad z Witold Rosiek - SIPMA S.A."
Jaka jest misja firmy? Nasza misja to: Mierzyć na szczyty doskonałości we wszystkim, co robimy, wkładając w to twórczy wysiłek i profesjonalną pracę, zachowując nasze podstawowe wartości: troskę o klienta i własnych pracowników, stwarzając wszystkim najlepsze warunki do samorealizacji. Te słowa są źródłem inspiracji, z której organizacja czerpie energię i motywację, staramy się, aby nasza Misja była widoczna we wszystkich działaniach. SIPMA jako wiodący producent maszyn rolniczych, w celu utrzymania pozycji lidera w tej branży, nieustannie od wielu lat inwestuje w rozwój nowych technologii wytwarzania oraz nowoczesny park maszynowy. Staramy się być blisko naszego klienta. Jego uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o zmieniającym się rynku oraz o walorach eksploatacyjnych naszych maszyn.
Obecnie jesteście wiodącym producentem maszyn rolniczych w Polsce. Czy na swojej drodze spotykaliście wiele przeciwności?  Działalność każdej organizacji uwarunkowana jest wieloma zmiennymi, pojawiającymi się w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Niektóre z tych zmiennych stanowią szanse, inne zagrożenia. Najważniejszym jest, by wykorzystać pojawiające się możliwości albo też zapobiegać mogącym pojawić się trudnościom. SIPMA, jak każda organizacja, działa w środowisku dynamicznym, więc jak inne organizacje, mierzy się z koniecznością przewidywania, reagowania, zapobiegania przeciwnościom. ...