DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Pontoon
przez A..., 2017-03-12 14:23:41
Fajna firma z potencjalem, super atmosfera, dobry bonus roczny

Jeton - Outsourcing Informatyczny
przez Zadowolony, 2017-03-14 17:44:38
Polecam. Zgrany zespół, dobra atmosfera. Odpadają Ci którzy się dalej nie uczą, niestety wiedza to podstawa w tej dziedzinie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Zbigniew Sokół - Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa"
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa powstała w 1963 roku. Jak wyglądały jej początki? Grupa pasjonatów, która chciała zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, podjęła działania zmierzające do założenia spółdzielni. Był to czas, w którym tworzenie spółdzielni było najlepszą szansą na pozyskanie mieszkania. Mieszkańcy dzisiejszej dzielnicy Stary Fordon (wówczas odrębnego miasteczka), założyli spółdzielnię i rozpoczęli budowę pierwszych trzech budynków przy ulicy Altanowej. Niebawem Fordon stał się największym placem budowy.W 2017 roku będziemy obchodzili 50. rocznicę oddania do użytku pierwszego z budynków, a rok później 55-lecie istnienia firmy.
Obecnie FSM należy do dużych spółdzielni w skali kraju. To prawda, liczymy ponad 13 tysięcy członków, zarządzamy i administrujemy ponad 230 budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi. Powierzchnia zarządzanych zasobów ogółem wynosi ok. 760 tys. m2. Świadczymy usługi dla około 30.000 mieszkańców Bydgoszczy, którzy kochają Fordon i chcą tutaj mieszkać. Przy dzisiejszej swobodzie gospodarczej mogliby wybrać każdą lokalizację, jednak wybierają Fordon. Również ze względu na coraz lepszą infrastrukturę (np. nową linię tramwajową łączącą dzielnicę z centrum).   ...
"Wywiad z Paweł Grzyb - Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o."
Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia? Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncernów stworzyła potęgę biznesową na skalę globalną.
W ilu krajach jest obecna Konica Minolta? Obecnie działamy w 173 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 43 000 osób, a Europa jest naszym największym rynkiem zbytu. W Polsce istniejemy już od ponad 25 lat, zajmując pozycję lidera w branży. Praktycznie w ciągu kilku lat udało nam się uzyskać wiodącą pozycję na rynku.
Konica Minolta to czołowy producent rozwiązań biznesowych IT. W czym się specjalizujecie? Jesteśmy globalnym dostawcą kompleksowych usług w dziedzinie IT oraz rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w organizacjach. Regularnie rozszerzamy nasze portfolio, oferując szereg systemów wspierających produkcję dokumentów w firmie. W Polsce możemy się pochwalić jedną z największych sieci sprzedażowo-serwisowych, jesteśmy obecni aż w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju. Mamy ponad 90 profesjonalnie wyszkolonych Inżynierów Serwisu oraz 70 Konsultantów Handlowych, pod których opieką w zeszłym roku było prawie 35 tysięcy urządzeń w całej Polsce.   ...
"Wywiad z Magdalena Zachara - Derksen"
Jesteście agencją zatrudnienia, która między innymi podpowiada jak napisać dobre CV i list motywacyjny. No to jakie są podstawowe wskazówki? To pytanie, które pojawia się w głowie zarówno świeżo upieczonych absolwentów, dopiero rozpoczynających swoją przygodę z rynkiem pracy, jak i doświadczonych pracowników, którzy przygotowują się do zmian zawodowych. Opinie na temat tego, jak powinno wyglądać dobre CV są różne. Jedni uważają, że zawartość CV nie powinna przekraczać  jednej strony formatu A4. Inni twierdzą, że im bardziej kreatywnie i nietuzinkowo, tym lepiej. Jedną z najważniejszych cech Curriculum Vitae powinna być jego przejrzystość i dobra struktura. Warto zadbać o odpowiednią fotografię po to, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie i zostać dobrze zapamiętanym. CV ze zdjęciem przyciąga uwagę rekrutera na dłużej i pozwala zapamiętać daną aplikację. Istotnym elementem jest także krótkie podsumowanie oraz kilkuzdaniowy cel zawodowy. W tym miejscu można doprecyzować te informacje oraz pochwalić się swoimi dotychczasowymi osiągnięciami, pamiętając jednocześnie o tym, aby podawać konkretne liczby, procenty, twarde dane. To buduje wiarygodność kandydata. ...