Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Netfactory
przez kam, 2015-03-07 21:00:53
tylko praktyki... ale było bardzo fajnie. polecam.

BIGRAM S.A.
przez KK, 2017-04-19 17:20:49
Super fajni ludzie "na pokładzie", bez wyścigu szczurów, czasami wręcz rodzinna atmosfera. Bardzo dobry start dla niedoświadczonych, fajny rozwój dla doświadczonych. Szkoła biznesu i rynku! Jako były pracownik - polecam. Nie zawsze jest lekko, ale warto czasem zacisnąć zęby i popracować mocniej (opłaca się!).

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Suska - Energomix Sp. z o.o."
Początki firmy Energomix to 2010 rok. Jak przez ostanie lata rozwinęła się firma? Tworząc spółkę Energomix, chcieliśmy zapewnić naszym Klientom rozwiązania z zakresu zarządzania kosztami energii świadczone według najwyższych standardów profesjonalizmu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów branżowych oraz szeroką i wykwalifikowaną sieć handlową, dzięki czemu stale rozwijamy się na terenie całej Polski. Posiadamy relacje z większością dostawców energii działających na rynku klientów końcowych. W 2014 roku zawarliśmy strategiczny alians z Alfa Energy Ltd. Jako jedyni w Polsce zostaliśmy wybrani na eksperta energetycznego wspierającego Bank Światowy w przygotowaniu raportu Doing Business 2014 i 2015. Otrzymaliśmy też datację ze środków Unii Europejskiej na rozwój systemu B2B i wiele nagród potwierdzających nasze osiągnięcia. Uruchomiliśmy także kilka innowacyjnych serwisów internetowych (wspolnaenergia.pl, samenergia.pl oraz ofertyenergetyczne.pl). Przez tych kilka lat udało nam się bardzo dużo osiągnąć.
Od 2007 roku klienci mają prawo wyboru dostawcy energii. Jak wygląda świadomość firm i indywidualnych klientów w tym zakresie? Na początku świadomość możliwości zmiany sprzedawcy energii zarówno wśród przedsiębiorstw jak i odbiorców indywidualnych była niewielka. Co roku wzrasta jednak wiedza w tym zakresie i coraz więcej osób świadomie dokonuje zmiany sprzedawcy prądu i gazu ziemnego. Coraz więcej firm szuka także sposobów na zmniejszenie zapotrzebowania na energię. ...
"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...
"Wywiad z Karina Kozerska - Eveline Cosmetics S.A."
Czy w historii Państwa firmy miał miejsce jakiś przełomowy moment, który wytyczył Eveline dalszą drogę rozwoju? W roku 2017 będziemy obchodzić swoje 33 urodziny. Nasza firma powstała z pasji i potrzeb dynamicznie rozwijającego się rynku, szybko odnosząc sukces eksportowy na rynkach wschodnich. Niewątpliwie przełomowym momentem było wypuszczenie w latach 90-tych pierwszej serii kosmetyków wyszczuplających, których kolejne generacje do dziś są jednym z największych hitów sprzedażowych naszej firmy. Największym naszym sukcesem jest nieustanny rozwój, który jest udziałem Eveline Cosmetics. Zmieniające się uwarunkowania, rynkowe, ekonomiczne i …. nigdy nie stały się przeszkodą w realizacji naszych kolejnych ambitnych planów.
W Polsce nie macie sobie równych – jesteście największym polskim producentem i eksporterem produktów kosmetycznych. Jak wygląda Wasza sytuacja na tle zagranicznej konkurencji? Eveline Cosmetics to marka globalna. Sprzedajemy swoje kosmetyki od Nowego Jorku po Władywostok. Na wielu rynkach i w wielu segmentach rynku jesteśmy w ścisłej czołówce. Wprowadzamy też coraz nowocześniejsze produkty. Dzisiaj Eveline eksportuje koło 80 procent swojej produkcji. Jest największym polskim producentem i eksporterem w branży. Ta pozycja stymuluje nas do dalszych wysiłków i powoduje wzrost tempa rozwoju naszej firmy. ...