DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

KASKAT SP. Z O.O.
przez gość, 2015-09-11 05:51:01
osobiście jestem zadowolony z kontaktu z tą firmą, może coś się zmieniło

Am Okna Sp. z o.o. Sp.k.
przez Winterek, 2015-01-22 08:21:54
Ja jestem zadowolony z pracy w tej firmie. Wypłata na czas, a sam wiem, że dostawcy i podwykonawcy dostają kasę na czas, bo firmie zależy na rozwoju.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...