DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Goldberg And Son Sp. z o.o.
przez Kamil, 2016-11-21 18:14:23
Ja z kolei pracuję w g&s w Chorzowie, mniej więcej od trzech miesięcy. Na początku bałem się, że tak naprawdę nie poradzę sobie w tak prestiżowej firmie, jednak po kilku godzinach pracy wstępnej zauważyłem, że wcale nie miałem racji. Praca z ludźmi okazała się pracą moich marzeń, wiem że dzięki temu co robię w jakiś sposób pomagam ludziom, sprawiam, że pewne sprawy załatwiają łatwiej. Obecnie w firmie jest bardzo miła atmosfera, jest dobry kontakt z innymi pracownikami, a i sama praca nie należy do najtrudniejszych na świecie. Bardzo polecam zatrudnić się w g&s.

Liberty Poland
przez Kiczko, 2015-05-19 20:35:19
Liberty Poland to całkiem dobra firma. Pracowałem u nich i żyło mi się bardzo dobrze. Odszedłem tylko ze względu na to, że dostałem na prawdę atrakcyjną ofertę. To co piszą o awansach to prawda. I jest to bardzo dobra strona pracy w tej firmie. Bo zaczynasz od dołu i kto ambitniejszy to pnie się w górę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jędrzej Grzesik - IDMS"
IDMS, najszybciej rozwijająca się firma w branży marketingowo-sprzedażowej. Czym właściwie się Państwo zajmujecie? Od niespełna dziesięciu lat prowadzimy na polskim rynku kampanie marketingowe w obszarach B2B, B2C oraz Marketing Events otrzymując niezbędne wsparcie logistyczne oraz finansowe, a także globalnych Klientów od firmy Appco Group, której jesteśmy częścią. Działamy w branży BTL opierając nasze działania na zaufaniu, integralności oraz poprzez najwyższą jakość obsługi naszych klientów.
Proszę opowiedzieć o początkach współpracy z Appco Group. Co się zmieniło od tego czasu? Z racji tego, że jestem związany z firmą Appco Group od pierwszego roku jej działalności w Polsce zmiany są kolosalne. Na początku był to pomysł, kapitał i jeden Klient. W chwili obecnej mamy przyjemność współpracować z całym zespołem specjalistów z Appco dających nam wsparcie nie tylko administracyjne i finansowe ale także logistyczne i merytoryczne. Kiedy zaczynaliśmy działalność, planowaliśmy być największą firmą działającą w marketingu BTL w Polsce. Obecnie mamy przyjemność być taką firmą. ...
"Wywiad z Anna Zagórska - Agencja Nieruchomości Tecnocasa"
Tecnocasa to agencja nieruchomości, czy mogłaby Pani przybliżyć jak wygląda Państwa działalność? Oferujemy usługi w zakresie pośrednictwa w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości na terenie Krakowa i Warszawy. Dzięki dobrze zaplanowanej lokalizacji naszych biur mamy atrakcyjną i bogatą ofertę oraz precyzyjną wiedzę na temat aktualnej sytuacji rynkowej w poszczególnych regionach miasta.
Co zatem znajduje się w Państwa ofercie? W naszej ofercie znajdują się głównie nieruchomości z rynku wtórnego. Jednak coraz częściej w ofercie naszego biura można znaleźć również propozycje mieszkań z rynku pierwotnego. Sprzedaż odbywa się przy współpracy z deweloperami. Przynależność do międzynarodowej grupy kapitałowej pozwala nam kompleksowo obsługiwać naszych Klientów również od strony finansowej. Przy współpracy z agencją Kiron oferujemy usługi pośrednictwa kredytowego. Dokładamy starań, aby proces aplikacji przebiegał sprawnie, a decyzje kredytowe były satysfakcjonujące dla klienta. Na życzenie klienta opracowujemy darmową wycenę komercyjną nieruchomości. Wycenę taką prowadzimy w oparciu o praktyczną wiedzę, którą daje nam skala naszych działań. Wyniki prezentujemy w formie pisemnej wraz z oszacowaniem kosztów dodatkowych występujących w procesie sprzedaży nieruchomości. ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...