Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Benefit360 Sp. z o. o.
przez zadowolona, 2014-10-22 16:02:20
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Agencją. Zaproponowała mi bardzo fajną pracę - pracownik administracyjny w dużej krakowskiej firmie. Zgodnie z umową, wypłaciła mi wynagrodzenie. W 100% polecam.

365 PR
przez Artur, 2017-06-19 15:07:04
Bardzo fajne miejsce pracy również dla osoby na początku swojej drogi w świecie reklamy. Można się wiele nauczyć i zdobyć doświadczenie.

Adecco Poland
przez Iza, 2017-06-20 09:43:45
Ja wyjechałam z nimi do Holandii, pracowałam kilka miesiecy i wszystko było w porządku. Miałam jedną firmę i wynagrodzenie na czas.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Gera Pikulska - T-Mobile Polska S.A."
16 milionów klientów wybrało właśnie T-Mobile. Czy na początku drogi, zakładali Państwo taki sukces? Ogromnym sukcesem T-Mobile jest to, że dzisiaj każdy może mieć cały świat w zasięgu ręki dzięki usługom mobilnym i korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych. Od rozpoczęcia działalności blisko dwadzieścia lat temu i uruchomienia pierwszej sieci komórkowej w Polsce nasza firma jest liderem innowacji. Mamy na swoim koncie liczne wdrożenia, które wytyczały i nadal wyznaczają kierunki rozwoju polskiego rynku telekomunikacyjnego. Jako pierwszy polski operator, wprowadziliśmy na rynek m.in. pakietową transmisję danych GPRS, zademonstrowaliśmy technologię UMTS i wideorozmowy przy użyciu telefonu komórkowego, udostępniliśmy technologię HSDPA i HSPA+ umożliwiającą bezprzewodową szerokopasmową transmisję danych. Uruchomiliśmy usługę MyWallet, obejmującą płatności zbliżeniowe i inne usługi w technologii NFC. Jest to pierwsze w Polsce, jedno z pierwszych w Europie wdrożonych komercyjnie tak zaawansowanych rozwiązań integrujących funkcjonalności kart debetowych, kredytowych i innych usług dostępnych przez telefon.   ...
"Wywiad z Katarzyna Sejwa - Sandoz Polska Sp. z o.o"
Wielu użytkowników naszego portalu pyta o pracę w Państwa firmie. Ilu pracowników obecnie Państwo zatrudniają? Nasza firma zatrudnia prawie 1200 osób – włączając pracowników działów komercyjnych, wsparcia, jak również produkcji.
Ile rekrutacji przeprowadzacie w ciągu roku? W części komercyjnej jest to ponad 100 procesów rekrutacyjnych rocznie – dotyczy to zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak również otwarte rekrutacje wewnętrzne skierowana do naszych pracowników. W ostatnim czasie prowadziliśmy także wiele projektów rekrutacyjnych do naszego zakładu produkcyjnego w Strykowie. Było to związane z jego rozwojem.
Na jakie stanowiska najczęściej poszukują Państwo pracowników? Naszą największą grupą pracowniczą są Przedstawiciele Medyczni, KAM’owie oraz Kierownicy Regionalni pracujący na terenie całego kraju. W tych obszarach też prowadzimy regularne procesy rekrutacyjne.
Jakimi kanałami jest prowadzony proces rekrutacji? Strategia rekrutacji uzależniona jest od stanowiska na które poszukujemy nowego pracownika. Na stanowiska wskazane wyżej, rekrutacje najczęściej prowadzimy samodzielnie. Korzystamy z portali rekrutacyjnych, gdzie zamieszczamy nasze ogłoszenia. Współpracujemy też z agencjami rekrutacyjnymi – dotyczy to szczególnie stanowisk kierowniczych i wysoce specjalistycznych. Otrzymujemy też wiele ogłoszeń tzw. spontanicznych – do tych osób chętnie wracamy, jeśli prowadzimy rekrutację na stanowisko zgodne z profilem kandydata. ...
"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...