Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Mirth Consulting
przez Maro, 2016-12-30 20:36:23
Praca od zaraz, bardzo dobra stawka, pieniądze na czas co do złotówki. Bardzo polecam!

SIAT-KAR
przez Jarek, 2015-10-22 20:12:25
Jedyna firma, która jest konkretna i wiarygodna, w powiecie radomskim, a odwiedziłem ich wiele w poszukiwaniu dobrego, taniego i trwałego materiału na ogrodzenie, aż znalazłem tutaj. Mają wszystko co potrzebne do ogrodzenia siatką i panelami. Polecam wszystkim.

RADWAG Wagi Elektroniczne
przez agnieszka, 2015-10-18 14:41:35
Mój dawny znajomy (usunięte przez administratora) tutaj pracuje ładnych pare lat i nie narzeka wiadomo na pewno jest raz lepiej raz gorzej.Zastanawiam się nad podjęciem tu pracy ale widze opinie są różne.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

PSE, czyli Polskie Sieci Energetyczne, ma 4 oddziały w całej Polsce, przy czym jeden zlokalizowany w Radomiu u zbiegu ulic Żeromskiego i 25 Czerwca. Z uwagi na fakt, że radomska siedziba nie spełnia już wymogów technicznych, konieczna jest budowa kolejnej. Dzięki nowej inwestycji PSE pracę znajdzie w niej wiele osób. Inwestycja PSE Radni miasta Rad...
Czytaj więcej >>
QFG Food zatrudnia w Radomiu
20 wrzesień 2017
Pod koniec marca 2017 roku prezydent Radomia informował o nawiązaniu współpracy pomiędzy władzami miejskimi a firmą QFG Food Sp. z o.o. Otrzymała ona zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Radomskiej Podstrefy Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ma stworzyć nawet do 600 nowych miejsc pracy. Radom walczy z bezroboc...
Czytaj więcej >>
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu znalazło się zaproszenie do udziału w XIII Radomskich Targach Pracy. Odbędą się one 22 września 2017 roku. Zaproszenie kierowane jest zarówno do osób bezrobotnych, poszukujących pracy, jak i do wystawców. O targach 22 września 2017 roku w Radomiu będzie miała miejsce impreza wystawienniczo-targowa, XII...
Czytaj więcej >>
W Radomiu brakuje pracowników
01 sierpień 2017
Bezrobocie w Radomiu i okolicy należy do jednych z najwyższych w Polsce. Pomimo tego, w pośredniaku przybywa ofert pracy w  Radomiu, to jednak brakuje chętnych do ich podejmowania. Poziom bezrobocia rejestrowanego w Radomiu i powiecie radomskim Zgodnie z danymi publikowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wraz z jego filiami, w marcu 2017 ro...
Czytaj więcej >>
Radom jest jednym z niewielu większych miast w Polsce, w którym panuje wysokie bezrobocie rejestrowane. Paradoksalnie, brakuje tu rąk do pracy, a pracodawcy są skłonni już do zatrudniania osób bez kwalifikacji i wyszkolenia ich we własnym zakresie, aby tylko uzupełnić braki kadrowe. Malejące bezrobocie W Radomiu w porównaniu z całym województwem ma...
Czytaj więcej >>
Targi pracy w Pionkach
01 sierpień 2017
Radom i okolice cieszą się niechlubną opinią regionu, w którym panuje największy poziom bezrobocia rejestrowanego. Podczas gdy w całym województwie mazowieckim wynosi ono nieco ponad 7 proc., według danych z marca 2017 roku, w powiecie radomskim przekracza 22 proc., a w Radomiu wynosi prawie 16 proc. Dlatego wszelkie akcje mające na celu znalezieni...
Czytaj więcej >>
Program „Praca dla młodych” to projekt opracowany przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej. Wystartował wraz z początkiem 2016 r. – w roku bieżącym jest kontynuowany, co wiąże się z przyznaniem sporych środków powiatowym urzędom pracy. Dla młodych osób do 30 roku życia to szansa na znalezienie zatrudnienia – również w Radomiu. Progra...
Czytaj więcej >>
Jak skutecznie szukać pracy w Radomiu? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób zainteresowanych znalezieniem w mieście atrakcyjnej posady. Nie jest to niestety takie proste, na jakie wygląda – co prawda propozycji zatrudnienia nie brakuje, ale nie każda z nich wiąże się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Kto może liczyć na wysokie uposażenie? Br...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków w województwie mazowieckim liczący ponad 215 tys. mieszkańców. Spory ich odsetek pozostaje bez zatrudnienia – walka z bezrobociem to dla lokalnych władz priorytetowy cel. Jednakże przy tej okazji pojawia się szereg trudności, którym trzeba stawić czoła. Bezrobocie w Radomiu – garść danych Sytuacja w Radomiu...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Kot - Ergis"
Są Państwo środkowoeuropejskim liderem w produkcji opakowań przemysłowych, folii do pakowania żywności i farmaceutyków oraz folii hydroizolacyjnych z PVC. Jak wyglądała droga do tego sukcesu? Jak wiele polskich, obecnie sporych rozmiarów spółek, zaczynaliśmy w 1998 roku od jednej fabryki, która została zakwalifikowana do udziału w Programie Powszechnej Prywatyzacji. Sprzedaż była zorientowana na rynek wewnętrzny i wschodnioeuropejski, obroty sięgały 100 mln zł, a zatrudnienie prawie 1000 osób. Było jasne, że w takiej strukturze firma nie będzie miała przed sobą świetlanej przyszłości. Wtedy pojawiła się pierwsza szansa na istotne zwiększenie portfolio produktów – przejęcie jedynego w Polsce producenta folii twardych do produkcji opakowań spożywczych i farmaceutycznych oraz drugiego – produkującego materiały powlekane, takie jak plandeki, elementy wykończenia samochodów. To była bardzo tradycyjna, w naszej dziedzinie przemysłu, działalność i jest coś paradoksalnie fascynującego w tym, że w tej właśnie fabryce uruchomiliśmy produkcję naszego najbardziej innowacyjnego produktu – folii stretch nanoERGIS.  Przeszliśmy więc długą drogę od firmy, która sprzedawała swoje produkty za niespełna 100 mln zł i działała wyłącznie lokalnie, do Grupy przemysłowej, której produkty z powodzeniem rywalizują na rynkach Unii Europejskiej, a sprzedaż sięga 700 mln.  ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Anna Starostecka-Kaczmarek - Raiffeisen Bank Polska S.A."
Do jakich klientów kieruje swoją ofertę Raiffeisen Polbank? Jesteśmy bankiem uniwersalnym, a zatem oferujemy pełen zakres usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm – od segmentu mikro do największych korporacji. Klienci z tzw. segmentu mass market mogą w naszej ofercie znaleźć m.in. atrakcyjne Wymarzone Konto Osobiste, które jest rozwiązaniem unikalnym na polskim rynku, kredyty konsumpcyjne i hipoteczne, karty kredytowe, których talię właśnie odświeżyliśmy, rozmaite produkty oszczędnościowe i inwestycyjne oraz nowoczesne rozwiązania płatnicze powiązane z telefonami komórkowymi. To oczywiście nie wszystko. Zajmujemy czołowe pozycje w wielu segmentach rynku finansowego, m.in. faktoringu, leasingu, wymiany walutowej, instrumentów finansowania handlu czy płatności mobilnych. Swoje usługi oferujemy również klientom indywidualnym z polskiej klasy średniej oraz klientom zamożnym w ramach wyjątkowej oferty bankowości prywatnej pod nazwą Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Tym, co wyróżnia nasz bank na tle rynku, jest unikalna filozofia, w ramach której zarówno nowi, jak i obecni klienci mogą liczyć na taką samą ofertę produktów i usług na identycznych warunkach. Nie mamy oferty „tylko dla nowych”. Wszystkich klientów, uczciwie i po partnersku traktujemy w taki sam sposób. ...