Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Rafał Marek - NetPOS Sp. z o.o."
Jak Państwa firma rozwinęła się przez ostatnie 5 lat? Jesteśmy młodą firmą, ale bardzo intensywnie się rozwijamy. Zajmujemy się doradztwem w wyborze oraz wdrażaniem oprogramowania dla gastronomii, hoteli i sprzedaży. Do kogo kierowana jest Wasza oferta? Ofertę kierujemy przede wszystkim do firm, które chcą usprawnić obsługę sprzedaży, a także zapewnić lepszy przepływ informacji poprzez wdrożenie rozwiązań IT do zarządzania biznesem. Wyróżnia nas przede wszystkim bardzo dobrze skonstruowana oferta, w której posiadamy produkty i rozwiązania sprawdzone przez nas w działaniu.
Z jakiego sukcesu firmy jesteście Państwo najbardziej zadowoleni? Najbardziej cieszy nas fakt, że przyjęta przez nas strategia biznesowa pozwala nam się bardzo szybko rozwijać. Sukces? Dla nas ważne są rzeczy związane z zadowoleniem naszych klientów. Dlatego każdy klient, który np. po wdrożeniu systemu IT, wraca do nas po jakimś czasie po więcej, to jest dla nas prawdziwy sukces, bo wiemy, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Klienci do nas bardzo często wracają, bo cenią nas za jakość usług, a także za partnerskie relacje. ...
"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...