Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Jarosław Główka - SKG S.A."
Firma SKG powstała w 1986 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Ponieważ jesteśmy zorientowani na innowacje, w zasadzie każdy rok działalności przynosił ze sobą dynamiczne zmiany, nowe projekty czy wejście w nowe technologie. Rozmiar spółki sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostosowywać się do trendów rynkowych, a czujność na nowinki i wykorzystywanie niesztampowych pomysłów zespołu to solidne filary naszej kultury. Kamienie milowe? Z pewnością mogę do nich zaliczyć pomyślne, często nagradzane wdrożenia dużych systemów, które są eksploatowane do tej pory w kraju i poza jego granicami. Jednym z najważniejszych wydarzeń było dołączenie do grupy Asseco i zyskanie solidnego partnera.
W tym roku obchodzą Państwo 30. rocznicę istnienia firmy. Co uznałby Pan za największy sukces w ciągu minionych 3 dekad? Największe znaczenie ma dla mnie fakt, że SKG jest marką rozpoznawalną ze względu na swoją innowacyjność i wysoką jakość rozwiązań. Nasi klienci cenią sobie współpracę z nami i wiążą się z firmą na długie lata. Te trwałe relacje są dla mnie bardzo ważne, podobnie jak trwałe relacje z pracownikami. Cieszę się, że przez trzydzieści lat działalności nie zmieniły się nasze wartości.    ...
"Wywiad z Justyna Skorupka - Domex-Kuśnierek"
W czym specjalizuje się państwa firma? Domex-Kuśnierek Sp. j. zajmuje się dystrybucją niezmechanizowanego AGD na terenie całego kraju. Jesteśmy właścicielem marek PUCUŚ, SMART KITCHEN, GARDEN LIFE, DOMEX PRESTIGE, DOMOWA SPIŻARNIA, które są rozpoznawalne wśród klientów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania, nowoczesny design w konkurencyjnej cenie.
Domex-Kuśnierek to nie tylko dystrybucja AGD. To prawda. Jesteśmy także producentami opakowań z folii HDPE i LDPE. Produkowane przez nas woreczki spożywcze i worki na śmieci znajdują zastosowanie codziennie w tysiącach domów. Część produkcji dystrybuowana jest na rynek krajowy pod naszą marką PUCUŚ, pozostała pod innymi markami krajowymi i zagranicznymi.
Jak wygląda struktura państwa firmy? Aktualnie firma zatrudnia ok. 400 pracowników. Centrum dystrybucji znajduje się w Kąkolewie koło Leszna w woj. wielkopolskim.
Jakimi wartościami kieruje się Domex-Kuśnierek? Szczególną wartością naszej firmy są ludzie, którzy tutaj pracują. To ludzie budują firmę i jej kulturę organizacyjną swoją codzienną postawą i troską o dobrze wykonaną pracę. Gdy pracownik opowiada rodzinie i przyjaciołom o swoim pracodawcy – wpływa na opinię o firmie. ...