Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
JS Budownictwo
przez Romcio, 2017-10-03 10:14:00
Pracuje już dobrych kilka lat i chwale sobie robote w tej firmie.

Bumech S.A.
przez Kris, 2017-10-05 10:40:36
Płacą z małymi poślizgami ale ja jestem zadowolony. Polecam

Polmex Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Bożena Dojnia
przez Andrew, 2017-10-04 10:19:46
Solidny pracodawca. Wymagający, ale uczciwy. Jak robisz robotę, to masz naprawdę dobrze. Stan floty też bardzo dobry!

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marlena Huszczak - TNS Polska S.A."
TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy.
Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie obszarów, co pozwala wyprzedzić konkurencję.  
Taka pozycja z pewnością przyciąga osoby, które chętnie chciałyby związać swoją karierę właśnie z Państwem. Proszę przybliżyć jak wygląda rekrutacja w TNS. Staramy się różnicować proces weryfikacji kandydatów w zależności od stanowiska, o które się ubiegają. Inaczej wygląda rekrutacja specjalisty, inaczej stażysty. Warto podkreślić, że posiadamy np. całoroczny program praktyk - rocznie korzysta z niego nawet trzydzieści osób. Wielu naszych pracowników zaczynało właśnie w taki sposób. Jeżeli tylko ktoś wykaże się otwartością i jednocześnie potrafi szukć nowych rozwiązań, dbać o jakość dostarczonych materiałów, może liczyć na miejsce w naszym zespole. Dla nas ten sposób "rekrutacji" jest bardzo wygodny, bo możemy wcześniej wprowadzić taką osobę w środowisko naszej firmy, pokazać jaką metodologię stosujemy przeprowadzając badania, nauczyć naszego podejścia do klienta. Oprócz tego przeprowadzamy tzw. rekrutacje uzupełniające, w sumie ok. dziesięciu osób rocznie. ...
"Wywiad z Sławomir Gradek - Jurajska Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment dla firmy Jurajska? Był to rok 2013, kiedy to zmieniliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Miało to ogromny wpływ na wszelkie kwestie organizacyjne i strategiczne. Zmiany w strukturze, wdrażane systemy motywacyjne, szkolenia, jasno sprecyzowane cele firmy i polityka personalna przyczyniły się do tego, że nasi pracownicy mają poczucie, że pracując na swój sukces, pracują na sukces całej firmy i odwrotnie. Prorynkowa postawa firmy wpływa na wzrost ich zaangażowania w wykonywaną pracę. Doskonałe odzwierciedlenie ma to również w wynikach sprzedażowych, zwłaszcza z ostatnich dwóch lat. Firma, realizując nową strategię stawia na rozwój sprzedaży. W pierwszym kwartale 2015 łączna sprzedaż wód butelkowanych Jurajskiej (liczona w litrach) zwiększyła się o 17% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2014. Natomiast sprzedaż wody mineralnej w półtoralitrowych butelkach urosła aż o 52% - to znacznie szybciej niż średnia rynkowa - co pozwala mam patrzeć z optymizmem w przyszłość.
Proszę przybliżyć nam produkty Państwa firmy? Naszym kluczowym produktem jest Naturalna Woda Mineralna Jurajska – naturalnie czysta i o zrównoważonej zawartości minerałów, pochodząca z ekologicznie czystej Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Może być spożywana codziennie i przez każdego, a dzięki zawartości składników mineralnych, nie tylko nawadnia organizm, ale ma działanie profilaktyczno-zdrowotne. Dla osób starszych proponujemy wody funkcjonalne – połączenie naturalnej wody mineralnej z dodatkami funkcjonalnymi: naturalnym wapniem pochodzącym z alg morskich oraz magnezem z witaminą B6. Ponieważ skład mineralny naszej wody jest optymalny również dla najmłodszych, wkrótce wprowadzamy do sprzedaży produkt dla dzieci – wodę mineralną Jurajska Junior.   ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...