Control Process S.A.
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Wpisy z naszego BLOGA:

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczął 21 marca 2017 roku nabór wniosków o zawarcie umowy na zorganizowanie stażu w ramach projektu pod tytułem „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)”. Na czym polega program i kto właściwie może wziąć w nim udział? O projekcie Województwo […...
Czytaj więcej >>
Targi pracy na AGH
06 lipiec 2017
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie zorganizowała w środę, 5 kwietnia 2017 roku wiosenną edycję Targów Pracy AGH. Odwiedzający mieli szansę zapoznać się z ofertami pracy w Krakowie i okolicy, jak również porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami. Szansa dla pracowników Pomimo faktu, że to krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza zorganizowała targi pr...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie informuje na swoich stronach internetowych o liczbie osób pozostających bez zatrudnienia w stolicy Małopolski oraz o wakatach w różnych profesjach. Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w Krakowie? Bezrobocie w Krakowie Według danych Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, na dzień 28 lutego 2017 roku było w nim zar...
Czytaj więcej >>
Kraków to drugie co do wielkości miasto w Polsce liczące niespełna 800 tys. mieszkańców. Uznawane jest za miejsce przyjazne inwestycjom oraz bardzo atrakcyjne pod względem konkurencyjności biznesowej. Nie oznacza to jednakże, że jest wolne od problemu, jakim jest bezrobocie. Jak zatem sytuacja ta przedstawia się w stolicy Małopolski? Kraków z dobry...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Obderko - PW HOBBY"
'Miłość do zwierząt jest uczuciem, od którego wszystko się zaczęło'. Proszę opowiedzieć więcej, jak narodziła się marka Vitapol. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOBBY Piotr Matuszewski powstało w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku rzeczywiście z miłości do zwierząt. W tamtych latach, firm o takiej działalności nie było zbyt wiele, więc można powiedzieć, że w porę zajęliśmy niszę na rynku zoologicznym. Na początku nasza praca skupiała się na hodowli i eksporcie ryb akwariowych, a kilka lat później jako pierwsi w Polsce zajęliśmy się importem artykułów dla zwierząt domowych.
A co było kolejnym etapem?  Kolejnym etapem historii naszej firmy stało się rozpoczęcie w 1992 roku produkcji najwyższej jakości pokarmów dla gryzoni, królików, gadów oraz ptaków pod marką "Vitapol". Powoli coraz więcej ludzi zaczęło postrzegać zwierzęta domowe jako członków rodziny, tym samym wzrosła ich świadomość na temat żywienia oraz opieki nad pupilem. Postęp w tej materii znacznie przyspieszył w ostatnich latach.
W jaki sposób próbują Państwo dotrzymać kroku tym zmianom? Tworząc nowe linie karm staramy się coraz to bardziej przybliżać się do fizjologii odżywiania danego gatunku. Czego przykładem może być nasza linia Expert®, której podstawą są naturalne surowce, zawierające wszystkie niezbędne składniki odżywcze, witaminy oraz minerały. Za chwilę na rynku pojawi się kolejna innowacyjna linia Excellent®, będzie ona typowo bezzbożową karmą dla zwierząt roślinożernych, w 100% składająca się z produktów ekstrudowanych. Stawiamy na ciągły rozwój i udoskonalanie metod produkcji tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a tym samym zadbać o dobro małych pupili. ...
"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...