Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AK Media Dystrybucja
przez Gdańsk, 2014-08-27 11:14:17
Ogólnie ze mną było tak, że najpierw przyjąłem zlecenie na plakatowanie, bo bardzo szybko zadzwonili po mojej rejestracji na roznoszenieulotek, kilka dni później dopiero jakoś trafiłem na tę stronę i bardzo się przestraszyłem czytając te opinie. No ale zlecenie trzeba było wypełnić, wycofać się nie można. Więc plakatuję dalej, zdjęcia wysyłam na bieżąco, wszystko spoko. Po wykonanym zleceniu chcieli, żebym jeszcze raz im dokumenty wysłał, a więc wysłałem. Od tego czasu 6 dni i pieniążki ładnie pięknie na konto wpłynęły :) I to więcej, niż miało być :). Ogólnie jedno, do czego się mogę przyczepić to jest to, że każą w jakichś instytucjach, uczelniach plakatować, co niestety często jest niewykonalne. A tak to polecam :)
PS: Aha i nie polecam osobom słabszym/dziewczynom, bo z reguły ulotek/plakatów jest bardzo dużo.

AK Media Dystrybucja
przez ulotkarz, 2014-12-15 13:29:55
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą AK Media. Wypłacają pieniądze po kilku dniach od przesłania raportów i dokumentów. 100% Pewna firma.

AK Media Dystrybucja
przez Kolporter, 2016-10-01 18:51:33
Pracowałem w firmie AK Media Dystrybucja, wykonałem wszystko zgodnie ze zleceniem i otrzymałem wynagrodzenie nawet wcześniej niż było to określone w umowie. Można też zarobić dobre pieniądze - dodatkowy plus - to umowa - większość firm z tej branży zatrudnia "na dziko" bez umowy - nie wypłacając potem wynagrodzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...
"Wywiad z Joanna Bytnar - PG Silesia"
Górnictwo to dość specyficzna branża, jak wygląda praca w Państwa firmie? Specyfika branży wynika głównie z samego procesu produkcyjnego, który odbywa się często w bardzo trudnych warunkach górniczo-geologicznych. Dodatkowo PG SILESIA jest kopalnią z najwyższą, IV kategorią zagrożenia metanowego, zatem bezpieczeństwo pracy stanowi dla nas absolutny priorytet. Pracowników związanych z produkcją obowiązuje organizacja pracy umożliwiająca ruch zakładu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w podstawowym trzy lub czterozmianowym systemie pracy. Dla pracownika wszystkie dni zaplanowane w jego harmonogramie są zwykłymi dniami pracy, niezależnie od dnia tygodnia, czyli tzw. ‘czarnymi’ - jak je w branży górniczej nazywamy. Wyjątek stanowi 14 dni świątecznych określonych w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy, w które nie prowadzi się wydobycia, oczywiście ‘Barbórka’ jest jednym z nich. Pozostali Pracownicy pracują w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku. Organizacja pracy, system i rozkład czasu pracy, a także zasady wynagradzania oparte są o Kodeks Pracy, a także o wewnętrzne jego źródła, które w PG SILESIA stanowią wspomniany już ZUZP oraz Regulamin Pracy. ...