Cukiernia Adam Adamek
przez Warszawiak, 2014-10-15 23:52:29
Solidna firma. Dbają o wizerunek firmy ,kupują profesjonalną odzież dla Piekarzy firmy RATES. Od razu widać ,że fachowcy. Pieką smaczne ciasta. Polecam.

Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Wpisy z naszego BLOGA:

Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...
"Wywiad z Marta Jarosz - TU EUROPA S.A."
Stawiacie na innowacyjność. Na czym polega to nowatorstwo? Wiele lat temu rozpoczęliśmy w Polsce bancassurance, czyli sprzedaż ubezpieczeń w powiązaniu z ofertą bankową z korzyścią dla klienta. Jako pierwsi wprowadzamy unikalne ubezpieczenia, np. dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szybko dostosowujemy się do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nasze najmłodsze „dziecko” to ubezpieczenie ochrony tożsamości zabezpieczające interesy prawne osób, których dane osobowe mogą zostać wykorzystane w nielegalny sposób. Natomiast obserwując rosnące zainteresowanie bieganiem przygotowaliśmy specjalną polisę dla sportowców i zaczęliśmy ubezpieczać uczestników imprez masowych, m.in. najbardziej prestiżowych zawodów triathlonowych w Polsce Herbalife Ironman 70.3 Gdynia. To ubezpieczenie stworzyli nasi pracownicy, którzy sami biegają i znają bolączki treningów oraz startów. Nawet kuchnie firmowe są przykładem naszej pomysłowości – nie projektował ich architekt, lecz nasi pracownicy.
Europa aż trzy razy otrzymała tytuł Dobry Pracodawca w ramach programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Co znaczą dla Państwa te sukcesy? Zostaliśmy docenieni za aktywne wspieranie inicjatyw pracowników służących lokalnej społeczności, a także za przyjazne warunki i atmosferę pracy. Dziś te warunki to nie tylko nowoczesny laptop, dobrze wyposażone biuro i możliwość realizowania planów zawodowych, ale przede wszystkim system wartości i kultura organizacyjna, z którymi utożsamiają się pracownicy. Nasi pracownicy chcą wspólnie działać i robić dobre rzeczy dla innych. Razem uczestniczymy w sztafetach i piknikach charytatywnych, zbieramy bombki, które potem przeliczamy na wsparcie dla Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, a w okresie świątecznym organizujemy paczki dla rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. Przy wsparciu firmy pracownicy stworzyli inicjatywę „Nadaktywni” - startują w barwach Europy w biegach, triathlonach i zawodach rowerowych. Firma dofinansowuje ich udział w imprezach sportowych, a za każdy start „Nadaktywnego” pracownika w zawodach wpłaca określoną kwotę na rzecz hospicjum. W tych momentach czujemy, że tworzymy wyjątkowy zespół.   ...
"Wywiad z Iwona Uziembło - SkanSerwis Sp. z o.o."
Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma? Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszystkich sektorów gospodarki. Rozbudowaliśmy park maszynowy do ponad 40 skanerów dokumentowych od formatów A8 do A0. Firma rozbudowała swoje kompetencje w dystrybucji i obsłudze serwisowej skanerów dokumentowych dla światowych liderów w produkcji skanerów takich jak Kodak, Fujitsu, Panasonic, Canon. Wymagania jakie są nam stawiane przez rynek jak i naszych dostawców wymuszają ciągłe podnoszenie kwalifikacji dla inżynierów sprzedaży, pracowników serwisu i analityków w dziedzinie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Z naszych analiz i wsparcia technicznego korzysta na dzisiaj ponad 100 firm z branży Ubezpieczeniowej, Energetycznej, Finansowej, Sektora Publicznego, Transportowej oraz wiele nowatorskich firm prywatnych. ...